Kada Jaca ukine besplatne udžbenike Mario & Miss poklone portal!!

Iz povjerljivih izvora saznao sam da se momak koji nije bio sposoban dovršiti jedan potencijalno-možda-eventualno ekonomski isplativ projektić sada posvetio dobročiniteljskom djelovanju - što je za svaku pohvalu.

Govorim naime, o Mariu Marušiću s kojim sam objavio intervju OVDJE kad sam otrkio njegov gadget tag-a-feed. Taj je tag-a-feed bio upravo ono što mi je tada trebalo - slagao je feedove svih blogova koje pratite po redu kojim su objavljeni, pa sam mogao lijepo imati sve što volim složeno na margini bloga, a da mi je najsvježije štivo uvijek bilo na vrhu ...

Onda su me počela živcirati neka ograničenja koja Mario nikako nije stizao otkloniti, a i vješti dečki iz Googlea su se pokrenuli i otkupili autorska prava od Maria za bezobraznu svotu novaca - pa su stvorili ovaj gadget koji i sad koristim. Mario je još zadržao nešto što se zove Feedowski, a što možete vidjeti na blogovima čije hostove Google još nije kupio.

Mario se sa izabranicom srca svoga trenutno nalazi negdje na Karibima gdje bezobzirno rasipaju svoju ne tako teško stečenu lovu (neš ti napora, programirati dva tri reda tamo nekog koda). Čak i tamo na tim otočićima uzdrmala ih je vijest da je Jaca ukinula besplatne udžbenike u hrvatskim školama.

Noćima su razmišljali kako bi pomogli hrvatskom puku i dječici čiji roditelji nisu imali toliko sreće da ih Google natrpa lovom koju neće uspjeti potrošiti do kraja života...

A onda su se dosjetili i svekolikom hrvatskom pučanstvu POKLONILI potpuno besplatan način da pronađu tko ima knjige za razmjenu ili prodaju.


MijenjamKnjige.com


Stvar je jednostavna - trebate, kajjaznam, udžbenik iz glazbene umjetnosti za treći razred srednje u Novskoj - i voila - bez problema otkrijete tko i gdje ima knjigu koja će vašeg potomka informirati o svemu od Minezengera do flaute.

Mario i bolja mu polovica su mi se u povjerenju pohvalili da je trenutno aktivno 8064 oglasa (3985 ponuda i 4079 potražnja) a do sada je preko njihovih stranica razmijenjeno, kupljeno ili prodano preko 8200 udžbenika, što znači da je njihovih 1406 korisnika u nepunih 14 dana od pokretanja ovih stranica unijelo preko 17200 oglasa!!

Zar nije to sjajna stvar?

A registracija je potpuno besplatna!

Meni se ovo čini baš super - pokazatelj kako prava ideja u pravo vrijeme može polučiti sjajne rezultate.

Ako znate nekog da traga za knjigama - evo vam rješenja!

Ako ne znate kaj bi sa starim udžbenicima - trk na mijenjamknjige.com i nađite kome trebaju!

Smjesta!


* P.S. Ne znam da li ste skužili, ali Mario i voljenamu nisu zbilja na Karibima.

Javili su mi se sa Mauricijusa ...

0 komentara: