Gotovo je gotovo ...




Proslog ljeta na povratku uslikao sam ovu sliku.

Krilo pripada zrakoplovu Croatia airlinesa, grad je London, a cini se kao da su oblaci osjencali jedno Z i jedno G na tlu...

Casna rijec - nisam se igrao photoshopom (kao ni na jednoj drugoj slici koju ste imali prilike vidjeti u proteklih 30 dana).

Ako je sve teklo po planu, ja cu danas opet vidjeti ovako nesto. Najvjerovatnije slova nece biti i danas, ali nije vazno.

Kako to obicno biva, vjerovatno sam se uzelio Londona i naseg parka i kuce i posla i kompjutera i interneta.

I bloga naravno.

Znam da cu sav na iglama otvarati kucu da vidim prvo je li sve na svom mjestu. Jesu li biljke prezivjele, da nije negdje nesto procurilo, ponovo cu ukljuciti struju i plin. Prozraciti. Pokupiti brdo poste u hodniku. Sve one beskorisne kataloge, idiotske ponude za svasta, nesto racuna i poneku zalutalu posiljku za susjede ili bivse stanare ...

A onda cu upaliti pecnicu, ubaciti jednu pizzu i izvaditi hladnu colu ...

Upaliti svecano komp i obici sve moje blogove ...

Jako me zanima jeste li i sto ste komentirali u zadnjih 30-ak dana. Bas se nadam da ce vasi komentari zacrveniti ove stranice i da cu cijelo vece imati sto citati od vas.

Prizeljkujem par zanimljivih komentara koji ce me potaknuti na brdo novih postova.

A onda se okrecem novitetima jesenske sheme... prvog rujna sam mislio poceti s blogom na novoj adresi. Vrijeme je za novu porciju cokolade, za malo customer satisfaction naobrazbe (niste valjda mislili da cu odustati?), pa treba pripremiti podcast (to ce istina krenuti tek negdje u listopadu, kad se cure vrate).

Vas cu sve zamoliti da pripremite svoje bookmarke za mijenjanje. Ovaj ce blog ostati aktivan ali samo kao neka vrsta relejne stanice.

No o tome cemo sutra.

Za sada toliko, valjda sam se vratio i valjda je sve u redu ... cuvajte me se ako nema komentara ...

3 komentara:

Anonimno kaže...

ne znadoh da si na ovom blogu

Anonimno kaže...

postovi se vide mjesec dana prije roka objave :)

neutrino kaže...

@ sisajed - ma ovo je jos u pokusnoj fazi ...

@ mrak - znam i sramim se. Ali nemam ni vremena n znanja da to rijesim prije nego sto odem.

Ali se tjesim da ovdje ionako gotovo nitko ne zalazi ...

JOS :-))