Ljudi i psi i drugi ljudi



Nekoliko puta sam se zaletio u neke diskusije s ljubiteljima zivotinja. Bilo je tu i teskih rijeci i svakakvih, pa i uvredljivih komentara... (s njhove strane naravno, ja sam pristojan)

Ova slika prilicno dobro sazima moje misljenje o suzivotu s ljudima koji imaju pse.

Jednostavno - nemam nista protiv dokle god ne hodam po pesjem dreku...

To jest, ljudi dragi - uzivajte sasvojim psom koliko god zelite. Setajte po parku kud god zelite uz dva uvjeta - jedan je da sto god za vasim psom zaostane vi pokupite. Drugi je da vas pas nikad, bas nikad, apsolutno nikad - pa cak ni tada - ne udje u ogradjeni prostor u koejm se igraju djeca.

Nikakvo, on je mali, nece on, cist je ili kaj ti ja znam. Psu nije mjesto u pjescaniku s djecom drugih ljudi. Ma kako mali, cist ili dobar bio...

A ja cu drage volje pristati da se iz mojeg poreza uzima za ovakve kante i placu nekoga ciji ce posao biti da ih prazni. Kao i za placu onoga ciji je posao da hvata i kaznjava one koji ovakve kante ne pune.

Inace ovdje psi smiju i u autobus. Diskreciono je pravo vozaca hoce li pustiti covjeka s psom u autobus - osim slijepaca s psom vodicom koji sigurno ulaze - a hceli ga pustiti ili ne ovisi otome kolika je guzva. I nemam nista protiv toga. Ali normalno je da vlasnik ne smije cucka onda dizati na sjedala ili ga pustati po autobusu. Nemam nista protiv da pas mirno lezi ispod sjedala u autobusu u kojem se vozim.

Dobro sad, znam da je barem netko od vas koji me citate ponosni vlasnik cetvreronoznog ljubimca i da mi nece oprostiti moje strogo odvajanje vasih pasa i tudje djece ...

No sto je tu je. Ja tako mislim.

1 komentara:

Anonimno kaže...

Pa u neku ruku imas pravo ali ja dobro znam, imam 2 djece, da moja 2 psa Border Collie, obozavaju djecu i dopustam im ulazak u djecja igralista samo radi toga jer nikada u 7 godina nisu napravili niti najmanju gresku, dapace ....