12/30 Posao iz dječačkih snova



Ovaj tip radi u Legolandu. Što znači da mu je posao po cijele dane igrati se kockicama. Slagati tepredivne velike makete i gledati da se svi kotačići vrte, da brodići brodićkaju i autići autićkaju ...

S jedne strane, užasno mu zavide. Svi klinci i mnogi zasanjani otac bez razmišljanja bi mu uzeli posao.

Zamislite tu divotu ... po cijele dane među legićima.

S druge strane - nakon par godina - vjerovatno čovjeku i to postane - tek posao ... možda ti dodijaju i sunce i legići i posjetitelji sa svojim vječitim pokušajima da se nečega dočepaju i da rukama utvrde da li su to pravi legići ili nisu.

I kome ćeš se onda požaliti?

Tko će te ozbiljno shvatiti? "Ne stari, kužim ja da je tebi bio bad jer ti je kompjuter pojeo zadnju verziju reporta za management meeting, ali meni se rasklimao model space-shuttlea ... i ne znam gdje je čovječuljak sa lopaticom ..."






--------------------------------

Ovo je jedan od 30 slikovnih postova koje cu objaviti na ovom blogu dok pokušavam vidjeti što ce biti sa . Zato, ako vas zanima o cemu aktualno pišem ovih dana, posjetite me tamo ...

4 komentara:

ribafish kaže...

Mrzim lego. skuplji su od prsuta...

neutrino kaže...

Je i nisu dobri za zube ...

Anonimno kaže...

Ja ih obožavam. Kad kod nekog naletim na lego, odmjerim koliko ih ima i po tome odlučim koliko veliki "projekt" ću složit. Na kraju mi uviek fali jedna ili dvije velike, ili 2 male, ili tako nešto slično pa moram radit kompromise što mi pak ubije volju, pa se dignem s poda i odem pričat s odraslima :)

Anonimno kaže...

eh, što ti je razvijeni kapitalizam, ... kakvih sve poslova imaju :pure envy:
Strina