15/30 - besplatni užitak na komercijaliziranom mjestu

u današnjem slikovnom postu želim vam pokazati jedan zgodan detalj sa brajtonskog gata.







Na ploči piše:



UPOTREBA OVIH LEŽALJKI JE BESPLATNA NA GATU. MOLIMO VAS UZMITE JEDNU.


I ispod te ploče zbilja stoje uredno poslagane klasične ležaljke. Bez lanca, bez lokota, bez čuvara ...







I naravno, na gatu, uz ogradu ljudi su posjedali, uživaju u suncu ... neki čitaju, neki se sunčaju. Neki jedu sendviče, neki pijuckaju ...





Svi odmaraju i skupljaju snagu za još jednu rundu u igraonici, u luna-parku ili za još jednu palačinku ...


Jako mi se svidjelo ovo. Gat je dosta visok i ne možete zapravo nikuda s ležaljkom (na izlazu na obalu bi vas vjerovatno zaustavili da vas vide da je nosite), ali zanimljivo je da to nitko ne naplaćuje. Čak ni simbolično. Čak ni onu funtu koju bi vam vratili kad vratite ležaljku na mjesto ...


Ništa. Potpuno besplatno i potpuno neograničeno ...


Znam da se tako stimulira potrošnja u okolnim lokalima, ali je svejedno lijepo.


4 komentara:

Anonimno kaže...

To nisam znala, makar ja ne volim ici na Pier , smrdi na pregorjelo ulje od Fish and chips.Mi se obicno 'paarkiramo' na plazu.

Anonimno kaže...

Nevjerojatno..i baš lijepo :)

Anonimno kaže...

Kod nas bi Balkanez već nekak pronašo načina da ih popali i iznajmljuje parsto metara dalje.

neutrino kaže...

@ zvrk - ma to ti sve ovisi o smjeru vjetra :-)) Ako se okrenes na pravu stranu nista ti ne smrdi, a udobno je i lijepo. I pogled na Brighton je meni bas specifican, ali to u jednom od slijedecih postova

@ Trill - je i mene cudi. MA ima jos par slicnih stvari koje me cude ...

@ tww - ne znam, nisu ni ovdje imuni na lopovluke - tj. nisu andjeli. Iskreno govoreci nemam pojma kako ovo funkcionira. Jedino mi je objasnjenje da oni nabavljau nove brze nego sto ovi mogu polomiti ili ukrasti stare ...