20/30 Kupio bih auto samo da mogu postati član kluba ...

Na današnjim fotkama predstavljam Automobile Association






Slike su inače sa London Mayor Showa o kojem sam već pisao na ovom blogu, pa slobodno malo prokopajte (imate i tražilicu na vrhu stranice lijevo).

Automobile Association osnovan je 29. lipnja 1905, kad se grupa automobilističkih entuzijasta sastala na londonskom Trocaderu. Odlučili su pomagati vozačima da izbjegnu policijske zasjede

Onda su se počeli zalagati za sigurnost na cestama, pa su počeli postavljati znakove upozorenja na cestama, pa su sastavili almanah sa automehaničarskim radionicama u cijeloj zemlji, pa su uveli besplatnu pravnu pomoć, putne vodiče, podatke o cestama i cestovne karte. Proširili su se i na hotelske i restoranske savjetnike, dodjeljujući zvjezdice najboljima.

Prije II svjetskog rata imali su 725,000 članova - iliti trećinu svih auta u UK. Postali su jak glas u borbi za prava vozača (ukidanje benzina na točkice poslije rata), ali i sigurnosti na cestama (sigurnosni pojasevi), brige za okoliš (uvođenje bezolovnog benzina) itd.

A u pedesetima su lansirali ono po čemu su danas najpoznatiji - usluga pomoći kod kvara na vozilu.

Evo reklame kojom se danas reklamiraju.

Pogledajte je.

Svaki put kad je vidim na telki ja poželim kupiti auto ... samo da me oni dođu spašavati!

Osim toga, danas su najveći auto-osiguravatelj u UK, a imaju i životno, poslovno i - osiguranje kućnih ljubimaca ...








--------------------------------

Ovo je jedan od 30 slikovnih postova koje ću objaviti na ovom blogu dok pokušavam vidjeti što će biti sa . Zato, ako vas zanima o čemu aktualno pišem ovih dana, posjetite me tamo ...

3 komentara:

Anonimno kaže...

Mi smo clanovi RAC, za sada su se pokazali odlicni.

neutrino kaže...

@ zvrk - ali oni nemaju tako lijepu reklamu ...

Anonimno kaže...

Ne znam ti ja nista o reklamama, nemamo TV pa nas to i ne dira.