Došla je u četvrtak popodne, mailom i probudila me u petak ujutro

Mnogi me pitaju ovih dana gdje sam i zašto tako malo pišem na blogu.

Umjesto odgovora - evo ulomka iz posta kojeg sam počeo pisati prije dva tjedna

------------------------------------------------

Bio je četvrtak popodne.

Kao što mi se često dešava posljednjih dana jurio sam kao lud za hrpom obaveza koje prijete da me potpuno zatrpaju. Ovo je jedno od onih razdoblja kad se ujutro ukopčam i osim pauze za ručak ne dižem glavu od posla. Tek navečer skužim da sam opet jednom ostao sam u uredu, da je cijeli dan prošao, a da ja na svom popisu poslova za danas još nisam počistio sve što je trebalo. A kako nemam sreće vjerovatno sam ponešto na popis još DODAO ...

Jedan od ONIH dana, dakle.

Ali ovaj je četvrtak pokazao u kakvom mjehuriću zapravo živim. Procesija ljudi koje susrećem, deseci mailova koje konzumiram, serije telefonskih poziva, svakodnevna sastančenja ... sve sam to odjednom zaustavio.

Uređivao sam neki dokument kad se u desnom uglu nenametljivo ukazao prozorčić sa nazivom poruke koja je upravo pristigla u moj Inbox - "Reassignment - Neutrino job offer" (Preseljenje - Neutrino ponuda za posao)



Konačno je stiglo!!!

Prije više od četrnaest mjeseci veliki umovi koji vode kompaniju za koju radim najavili su da ćemo se seliti iz Londona na razne lokacije po svijetu. Uz to, moj pravi poslodavac može mi nuditi i druge poslove, izvan tvrtke za koju sad radim. Tako da ja zadnjih 14 mjeseci zapravo osluškujem što se iza brda valja.

A iza brda se valjalo štošta. Nema tko se nije bavio našom sudbinom.

Trebali smo seliti u Italiju, ja sam već zamišljao studijska putovanja vikendima po toskanskim gradićima, povremene bijegove na Azurnu obalu, vikende u Alpama. Već sam mjerkao auto koji ću voziti (Toyotu Prius - ako koga zanima).

Ali konačna ponuda nikako nije stizala. A bez konačne ponude ja nikud ne mrdam.

Onda je cijelo to preseljenje odlukom uprave sasvim propalo. Ne samo za mene nego za sve.

Niš od toga. Zato sam zaustavio onaj ticker sa aviončićem na blogu.

A onda se počelo pričati o drugim varijantama, počele se spominjati i neke sasvim egzotične destinacije.

Onda je jednog lijepog dana moja šefica sjela sa mnom i rekla da ona ima ponudu za mene. Opisala mi je posao, rekla što se od mene očekuje, opisala izazove i - što da velim, obavila je svoj posao obrlaćivanja naivnih suradnika onako efikasno kako samo ona zna.

Posao je super zanimljiv.

Lokacija mi nije mrska.

Radno okruženje mi se sviđa.

Pritiska će uvijek biti, ali mjesto koje mi je ponudila ima manje izvedbenih aktivnosti a više se bavi promatranjem unutarnjih procesa i njihovim unaprjeđivanjem. Integracijski koordinator - kako to gordo zvuči ;-)

Uz to dobijam i mali tim ljudi

------------------------------------------------

A sad da nastavim tu priču do kraja.

Dakle, imat ću mali tim, nekoliko suradnika koje ću moći slati po kavu - tek toliko da mi ne zahrđaju managerske sposobnosti.

No, kako je lokacija malko specifična - prije nego što prihvatim bilo što zatrazio sam posjetu lokaciji, pregled uvjeta (smještaj, škola, grijanje/klima, restorani, dućani itd.). To je bio gospođin uvjet.

Znamo da mjesto nije usporedivo sa Londonom (a koje uopće jest?) ali ipak treba provjeriti na što to sve liči. Ja sam već bio pa sam optimističan, ali gospođa je sve ipak željela vidjeti svojim okicama.

U petak ujutro, dan nakon što sam dobio tu ponudu probudilo me nešto u 4 ujutro. Kao da je grom u mene puknuo.

I na stropu spavaće sobe među jutarnjim sjenama preslagivao sam popis što sve i kako treba učiniti. Što trebam pitati u kadrovskoj, što trebamo pogledati kad smo tamo u obilasku, što moramo kupiti u Londonu prije polaska, što moramo ovo ljeto naći u Zagrebu prije pakiranja ... kad i kako vijest saopćiti kojem dijelu rodbine ...



I nakon par takvih jutara, stvar se iskristalizirala ...

I tako, sad se pakiramo za to putovanje koje bi se trebalo dogoditi za koji tjedan i sa kojega ću, nadam se, donijeti još slika - što za čitateljstvo što za tugujuću rodbinu.

Po povratku, trebat će na brzinu organiziravati preseljenje. Dio stvari u Zagreb, dio na novu lokaciju.

(Primjećujete li da cijelo vrijeme pišem lokacija itd ne zeleći napisati kud to idem? To ja iz praznovjernih razloga - da mi se ne izjalovi ...)

Pa onda na godišnji koji će ove godine izgleda biti rasprčkaniji nego ikad. Uspio sam dobiti tjedan u srpnju i dva tjedna u kolovozu. A po povratku u London, ako vize i radna dozvola budu spremne - letimo svi skupa na daleke pute ... na godinu dana.





Eto zašto me nema na blogu - jurim da završim obveze jednog radnog mjesta (a to će potrajati barem još mjesec i po), šefica mi već puni inbox zaduženjima za novo radno mjesto, ja pregovaram sa kadrovskom uvjete ugovora, ishođujem vize za posjetu u svibnju, a povrh svega izgleda da ćemo se i poengleziti - da se više ne guramo na imigraciji sa ostatkom svijeta ;-). Tako da i te papire ganjam posvuda. Neću baš postati kraljičin podanik, ali skoro ...

7 komentara:

Anonimno kaže...

A ja čekam li, čekam ime te lokacije, kad ono šipak...

Anonimno kaže...

I ja ko Jimbo , cekam i cekam...

Anonimno kaže...

Lijepo je pročitati još jedan tvoj ´pravi´ post. Nekako si mi bio odustan u zadnje vrijeme čak i kada si pisao. Drago mi je radi tebe i držim palčeve.

neutrino kaže...

E što ste radoznali ... a ako sad kažem pa se izjalovi ... onda će bit neutrino ovo, neutrino ono ...

Ništa, ima da se strpite još koji tjedan ...

Da samo znate kako je meni ...

Anonimno kaže...

ooooooooo konacno, ja stalno virkam, a nema nis, ali kad je (pre)dobar razlog u pitanju sve o.k., drzim fige za tebe, a i za nas, pa o Londonu znamo sve pa bilo je i vrijeme za novomjestonovalica...
pozz

Anonimno kaže...

....ma ni anonimno nego od rijeka53

Anonimno kaže...

Ok, izostanak opravdan :)
Kad budeš bio spreman reći nam lokaciju, svakako to napravi. Svo ovo vrijeme kad doma prepričavam tvoje postove ili nešto što si ti negdje napisao kažem: Neutino, moj prijatelj iz Londona.
Meni ta lokacija treba iz čisto praktičnih, skoro pa tračerskih razloga :)
Držim fige da sve bude kako tebi i svima vama najviše odgovra :)