(Vrlo) kratko o televiziji

Novogodišnji mi je program bio grozan, a prikladno se nastavio uz film Noć vještica. Prvih sat vremena nebuloznog prenemaganja i glumatanja zvijezda koje su mnogo bolje pjevale te pjesme, pa serija uvijek istih zabavljača (gdje je bila Severina?!?). Voditeljski par se nemilo mučio sa groznim replikama i glupim sporednim likom, a ne kužim kome su trebale one obiteljske sličice. Ipak, glumci su mi to dobro odglumili - nisu oni krivi za bezvezan scenarij.

Ide mi na živce Tarik u ovom kvizu 1 na 100. Gledao sam kviz i u Engleskoj, ali i bez te usporedbe - ne volim kad ismijava takmičare, kad im ometa koncentraciju i kad ih nagovara na neke odluke.

Jel se još nekome učini da Ivica vikne "Snažno!" umjesto "Snježna!" u reklami za skijašku utrku?

1 komentara:

Anonimno kaže...

a nisi spomenuo da je Strina opet u pravu:) ja se stvarno pitam za koga li oni ONO prave... i to već dvajest godina sam tako u začuđenom stanju...
Ne daj da ti pokvare odmor, uživaj s familijom.
PS