Danasnji update

Nemam puno vremena danas pa samo da vas izvijestim ukratko kako stvari stoje.

Prema mojim saznanjima poslali ste preko 60 e-mailova - i saljete ih jos uvijek. Tocan broj sigurno nije manji od 62 jer ih je toliko u mom inboxu. B R A V O !!!

Imamo do sada jedan odgovor od Krasa.

Molim vas da pogledate svoje inboxe pa mi javite ukoliko je i vama stigao odgovor.


Zahvaljujem se Bugenviliji, Alkionu, Lepom Canetu i Kralu na linkanju.


Yatahaze je danas pokrenula topic na forumu ffzg.hr-a i desetak ljudi je vec slijedeci link doslo ovamo (ne znam jesu li poslali e-mail ili nisu, ali u svakom slucaju hvala).

Ja sam pokrenuo topic na indexu, ako nekog zanima iako rasprava bas i nije nesto ...


Nisam siguran hocu li sutra moci postati ali u ponedjeljak se svakako javim sa svjezim vijestima i planom za slijedece korake.

Hvala vam svima i ako jos niste:

POSALJITE MAIL KRASU

(sve sto vam treba je u ovom postu)


Molim da mi oproste oni koje sam zaboravio gore uvrstiti na popis. Nemojte se sramiti. Javite mi se - makar na e-mail ...

xiola bleu će na to: Njet, nista od Krasa u mene za sad. (11.05.2006. 12:56)

Trill će na to: Ne...ali to nije ni važno. Važnije je to da oni to čitaju, da razmatraju i pokušavaju nešto po tom pitanju i napraviti. I baš mi se sviđa taj lijepi veliki broj ljudi koji su se uključili u ovo :)) (11.05.2006. 13:07)

kauders će na to: cim stignem cu procitat cijelu pricu i poslat mail. moze sugestija? iako je pitanje da li ce biti nekog odgovora predlazem mail nestleu i kraftu (nisu li se oni zapravo spojili?). za pocetak moze i njihovim predstavnicima u hrvatskoj. (11.05.2006. 13:43)

matematicarka će na to: ovime ne mislim nista lose, bas naprotiv: pise se 'sljedece godine' a ne 'slijedece'. inace, svida mi se blog. upravo si dobio jos jednog stalnog citatelja. :) pozdrav (11.05.2006. 14:07)

neutrino će na to: @ xiola - hm, ne kuzim to ... zasto su odgovorili samo jednom posiljatelju ... (11.05.2006. 14:18)

neutrino će na to: @ Trill - ma jasno da je to vazno, ali bilo bi lijepo dobiti odgovor da znamo da se ne moramo vise truditi ... da su poceli nesto raditi na tome. (11.05.2006. 14:19)

neutrino će na to: @ kauders - kad procitas tu pricu onda ce ti biti jasno zasto Nestle i Kraft nisu bas najpogodniji za to. (11.05.2006. 14:20)

neutrino će na to: @ matematicarka - kak sad to matematicarka koja mi ispravlja hrvatski ... ne moze to tako ... :-)) ma zezam se - pazit cu ubuduce. Neko slijedece mi i treba biti slijedece, ali poneko mora postati sljedece ... (11.05.2006. 14:21)

kral će na to: ništa mi nisu odgovorili!!! valjda hoće! a ako ne ne odgovore do ponedjeljka, ja šaljem opet!!! pozdrav i hvala na hvala!:-)))))) (11.05.2006. 16:25)

neutrino će na to: @ KralDa, do ponedjeljka cu i ja smisliti sto cu dalje ... (11.05.2006. 17:00)

dr.luka će na to: Meni možda nisu odgovorili jerbo se nisam potpisal a i slal sam sa neosobnog maila... Možda da šaljemo sa ime.prezime.jmbg mailova? (11.05.2006. 17:54)

neutrino će na to: @ dr.luka - ma nema smisla. Mislio sam o tome da saljemo potpisane mailove ali to ne bi nista promijenilo. Ako se bas zainati, svatko moze naraviti e-mail adrese sa "pravim" imenima. Time se nista ne postize.Ali dajmo im jos malo vremena. Svaka organizacija trazi malo vremena da problem sagleda sa vise strana i da odluci kako s njime postupiti. (11.05.2006. 18:05)

0 komentara: