Jeste li poslali mail Krasu???

Dragi moji blogeri

Hvala vam svima koji ste poslali mailove Krasu.

Kako onima koji su moj mail stavili u cc, tako i onima koji nisu. Kao sto veli slatko grko - bitno da je Kras dobio.

Pretpostavljam da su se mnogi prepali mojeg uzasno dugackog teksta zato ovaj put samo kratko:

Procitajte doljnji post i ako se slazete posaljite e-mail Krasu.

Siguran sam da ce im biti drago procitati misljenje potrosaca.



Zahvaljujem se na podrsci i linkanju Bugenviliji i Lepom Canetu. Pravi ste!


Zahvaljujem Amy Damon na uvstavanju na Alternativu naslovnici.

A tek sam danas primijetio da sam linkan i na naslovnici. Jucer sam geldao nekoliko puta ali nisam primijetio taj tekst, a jutros od prve ... Bravo blog.hr

Eto toliko, da sad opet ne budem predugacak.



Posaljite mail Krasu!!


Zbog mnogih ovakvih djecaka






I ponekih ovakvih ledja








UPDATE:


Htjedoh vam samo reci da je kod mene u inbox stiglo 24 vasa e-maila.

Na svaki sam e-mail odgovorio kao potvrdu primitka.

Ukoliko ste me stavili u cc a niste dobili odgovor molim vas da provjerite da li je barem e-mail na Kras otisao kako treba.

Hvala vam svima jos jednom.

Ako nekog interesira pokrenuo sam i raspravu o ovome na indexu



One koji jos nisu poslali mail pozivam da nam se prikljuce ...


uspe će na to: Malo kasnim, ali poslala sam i ja mail. Najgore je kad mislimo da ne možemo učiniti ništa da promijenimo svijet. Možda i ne možemo, ali barem uvijek možemo pokušati. Pozdrav. (09.05.2006. 12:10)

mima će na to: poslah mail. nikad nije kasno valjda. svaka čast na ovakvoj akciji. potpuno podržavam. možda kad bi se dovoljno ljudi uključilo, bi i uspjeli nešto promijeniti. imaš moju punu podršku. pozdrav i samo nastavi!! (09.05.2006. 12:23)

Crna Mamba će na to: evo i ja sam poslala mail, ne baš maštovit ali je ipak mejl....ako nas se dovoljno skupi we can make a difference! (09.05.2006. 13:10)

Trill će na to: Poslano...kažem ti da nama treba malo više vremena, meni barem treba, ali na kraju ima nas puno koji želimo pomoći, ma kako to bilo :) (09.05.2006. 13:19)

dozerica će na to: poslala sam mail...nisam ti poslala kopiju.....željela bih pozdraviti tu tvoju ideju...svaka čast!! (09.05.2006. 15:09)

neutrino će na to: @ uspe - ne kasnis. Nije ovo nesto sto ce trajati tek jedan dan, niti ce odgovor doci trenutno. Ovo je nesto sto ce ici neko vrijeme, a ja bih htio da kad iduci put cujete da je neki proizvod Fair Trade znate sto to znaci ... (09.05.2006. 15:15)

neutrino će na to: @ Mima - Hvala ti. Ja se isto nadam da ce glas mnogih biti glasniji od jednog... (09.05.2006. 15:16)

neutrino će na to: @ Crna mamba - ja se isto nadam da cemo nekome staviti bubu u uho ... (09.05.2006. 15:18)

neutrino će na to: @ Trill - hvala na mailu. Nisam ni sumnjao da ce se mnogi zainteresirati za ovu akciju ... (09.05.2006. 15:19)

neutrino će na to: @ dozericaKopija meni nije nuzna. To je samo tako, da ja imam neku informaciju o vasim reakcijama. Bitno je da je Kras dobio mail ... (09.05.2006. 15:20)

kral će na to: e, da zabovarijo prijavit da sam ti okačijo link :-)))))))))) (09.05.2006. 15:35)

neutrino će na to: @ kralDi si ga okacio? (09.05.2006. 16:24)

someone special će na to: poslala sam...btw jako dobar blog i jako mi se svida ta svijest prema djeci ma plantazama...pozdrav i samo tako dalje;) (09.05.2006. 17:29)

Vražja će na to: pohvaljujem akciju..nadam se da nas ima puno koji su zainteresirani i koji su ovakve probleme osvijestili..moram priznati da nisam znala što je Fair trade, ali hvala ti sto si nas sa time upoznao.. (09.05.2006. 17:33)

neutrino će na to: @ someone special - hvala ti (09.05.2006. 18:22)

neutrino će na to: @ vrazja - o da. Ima puno ljudi koji su vec pisali krasu. Mnogi su i mene stavili u cc, pa za njih znam, ali mnogi vjerovatno i nisu ... pretpostavio sam da puno ljudi ne zna za to. Zato i jesam pisao o tome jer vjerujem da sad kad znamo mozemo nesto i uciniti ... (09.05.2006. 18:25)

sisa će na to: neutrino, ne vidim ti mail, ali nema veze. Pohvala za akciju. Pridružio sam se. (09.05.2006. 18:49)

neutrino će na to: @ sisaHvala ti.(Inace moj mail je naveden u postu ispod odmah ispod Krasevih e-mail adresa ... no nema veze - bitno je da njima stigne) (09.05.2006. 19:57)

xiola bleu će na to: Ne znam sto se desilo prvi puta, ali opet sad poslah. Valjda ti je CC stiglo. I sad, ne znam, ne potpisah se pravim imenom i prezimenom, hm, mozda me onda ne racunaju? Hm, hm.. (09.05.2006. 21:07)

charlotte će na to: evo uskoro ćeš dobiti i moj mail, a što se tiče tog svega, moram se pohvaliti da već doslovno godinama, iako imam tek 18, ne jedem ništa od nestlea, još davno mi je sestra rekla da ih bojkotira jer izrabljuju djecu, mislim da je ona rekla za reklame, plus još što nisam baš naklonjena multinacionalnim kompanijama... u biti ljudi samo time što izaberu neku drugu čokoladu, praktički istog okusa, rade puno. šteta što to većina ne kuži. (09.05.2006. 21:33)

svjetionicarka će na to: Poslala tvoj predložak na sve 3 adrese - to je najmanje što sam mogla učiniti - hvala što si nas upozorio (09.05.2006. 21:40)

neutrino će na to: @ xiola - kako to mislis "ne racunaju"? (09.05.2006. 21:53)

neutrino će na to: @ charlotte - hvala ti. Glede Nestle, moram priznati da ih postaje sve teze izbjeci ... (09.05.2006. 21:54)

neutrino će na to: @ svjetionicarka - primio sam, hvala ti. (09.05.2006. 21:54)
River_ će na to: poslano...pozdrav (09.05.2006. 22:27)

kral će na to: @neutrino, na svoj blog. skupa s logom:-))) pozdrav i bravo još jednom!!! (09.05.2006. 23:25)

hooked on a feeling će na to: evo upravo sam poslala mail, cpy/paste tvojeg već navedenog maila u tekstu dolje;) Hvala na osvještenju. AntoniA (09.05.2006. 23:55)

otrovna jabuka će na to: unaprijed se ispričavam što komentiram prije čitanja, ali baš gledam šta ima novog po blogovima... i ovaaaaj... grc... šmrc... zagrc... ugušila sam se... otvorim alternativnu naslovnicu - neutrino o čokoladi! otvorim običnu naslovnicu - neutrino čokoladi! ... sad me već malo strah otvorit paštetu... ;-) (10.05.2006. 01:47)

otrovna jabuka će na to: komentar nakon čitanja: pa dobro to napreduje... ja vjerujem da je kraš dobio barem duplo više mailova nego ti kopija... (10.05.2006. 02:13)

Apple će na to: hvala bogu da i drugi tako misle! Ja sam to saznala negdje oko prije godinu dana i otada ne jedem proizvode proizvodaca za koje sigurno znam da su koristili ropski kakaovac, poput: Nestle(Twix, M&M, Snickers itd nisam takla otada), Kraft (Milka), itd. i nitko me u okolini ne shvaca ozbiljno govoreci da to sto bojkotiram neke proizvodace uopce nema koristi. Bila je jedna stranica na kojoj je to bilo lijepo sredeno i popisano, ali vise nije bila uredivana, na zalost, na kraju i pobrisana :( ako hoces nadem ti taj popis i posaljem. I naravno, poslala sam mail ;) *navijam za nase stavove!*-Dora (10.05.2006. 09:35)

neutrino će na to: @ River - hvala (10.05.2006. 12:13)

neutrino će na to: @ kral ... oh bloze, kako mi je to promaklo??:-))) Ma ne pokrecem ja Fairtrade ... Uh sto mi je neugodnjak ... :-) ... sav sam se zacrvenio ... (10.05.2006. 12:15)

neutrino će na to: @ AntoniA - ma nema na cemu. Hvala tebi na mailu... (10.05.2006. 12:15)

neutrino će na to: @ jabuka - jesi vidjela kako malo treba da se ljudi zainteresiraju?Bas mi je drago da nismo svi potonuli u letargiju ... i ja mislim da je Kras dobio vise mailova nego ja :-)A za pastetu se ne boj ...Cekaj samo dok krene kampanja po novinama i TV-u ;-) :-))) (10.05.2006. 12:18)

neutrino će na to: @ Apple - svaka cast, ja sam saznao tek nedavno i od tada o tome pisem ... (10.05.2006. 12:19)

0 komentara: