Nesretni Adrian

Cackam sad pomalo po blogu nakon utakmice. Gospodja dovrsava dinner (da ne velim "tea"). TV jos vrti snimke sa utakmice koja je upravo zavrsila.
Uobicajeni znalci u studiju analiziraju iskljucenje, Ronaldovu ulogu u svemu tome, Svenovu grozomornu taktiku, lavovsko srce u zadnjih sat vremena.
I onda mi za uho zapne slijedeci komentar (casna rijec, ne zezam se)
"Just before the game I got an e-mail from my friend in Zagreb and it said just three words - SAD ILI NIKAD which means Now or never ... obviously we are not loosing hope, but really - will we ever win the world cup again?!?!?"
(Neposredno prije utakmice dobio sam e-mail od prijatelja iz Zagreba i napisao mi je SAD ili NIKAD ... naravno da ne gubimo nadu, ali stvarno - hocemo li ikad opet osvojiti Svjetski kup?!?!)
Covjek koji je to izjavio zove se Adrian Chiles.


Radi kao voditelj - vodi Match of the day 2 - sportsku emisiju koja ide nedjeljom i koja daje snimke utakmica Premiershipa koje se igraju nedjeljom. U engleskoj je nedjelja slabiji dan jer se vecina utakmica igra subotom, a subotom Match of the day vodi legenda Gari Lineker.
Taj je Adrian Chiles inace predmet zezanja svim gostima u svojoj emisiji jer je neskriveni obozavatelj West Bromwich Albiona - kluba koji je upravo ispao iz prve lige ...
Pogodite za koga je (osim Engleske) svim srcem navijao gospodin Chiles?

Za Hrvatsku - dakako ...

Ne zezam se, kad su nasi ispali nakon Australije - svi su ga u studiju tjesili ...
Izjavio je:
“I’m used to being on the telly when my team lose” ... (Navikao sam biti na TV-u nakon sto moj tim izgubi) rekao je da je raspolozenje podiglo suidjenje g. Polla (tri zuta Simunicu) a on je pkusao i nemoguce pa je rekao da bi zbog toga “the game should be declared null and void” (Utakmicu bi trebalo ponistiti i igrati ponovo).

Vele da mu je majka iz Hrvatske ...

1 komentara:

neutrino kaže...

Sam sebe komentiram
To samo da vidim kako sve to izgleda ...