Ovaj intermezzo sve vise postaje glavna odlika ...

A da nastavimo u revijalnom tonu???

Evo vam jos par slika sa Hampton Court Flower Showa

Ovaj put su to radovi jedne mladjahne autorice ...




Ovo je slika sa jednog od pontona na kanalu pred palacom. Sa obje strane vode podignute su one tipicno engleske sjenice, ispod njih poredani stolovi i tu se dodje odmoriti umorne noge, osvjeziti se ledenim Pimmsom, pivom ili casom vina, gricnuti neki quiche (valjda se tako pise) ili pie a moze i malo "plavog sira" (to ce reci onog sa plemenitom plijesni) i slatkog od brusnica ...




Standovi i standovi cvjetnih buketa slozenih po nijansama. I tako u cetiri ogromna paviljona. Jedan paviljon (peti) je samo za ruze ...








A da ne bude sve samo o cvijecu evo i standa sa povrcem. Opet slapovi boja, opet oko uziva, ali ovaj put u karfiolu, mrkvi, luku, patlidzanima, paprikama i rabarbari ...







Znam da cete vi znalci sad odmah znati kako se ovo cvijece zove, ali ja ne znam. Znam samo da mi je genijalan efekt - kao da gledam u vatromet. Ono kad rakete zaparaju nebo sarenim tragom ... Bas dinamicna slika.






A dijete mi se zaljubilo u kaktuse. Na kraju smo zavrsili sa pet malih kaktusica - nista spektakularno poput ovih ljepotana, ali sad mala neutrinka ima nesto malo zivo i dlakavo da se o tome brine, a nisu ni pas ni macka (pa smo svi sretni) ... ako ih nauci da donose papuce mozda se tata smiluje pa nabavi i pravog cucka ...


Uh morat cu opet poceti pisati o necemu ozbiljnom jerbo ce ispasti da si profaniziram blog i rasipam tesko steceni kredibilitet.

Ali kako mi se priblizava godisnji (a taj se bas zahuktao) sve mi je teze koncentrirati se i biti ozbiljan ...

Osim toga imam jos pet izabranih fotki male neutrinke za prezentirati vam. I jos neke posebne fotke koje sam ja uslikao.

I one iz Kewa od prije kojeg tjedna.

I one euroazijske putopise ... uf to cu nakon godisnjeg.

I odgovore oko upisne groznice

I serijal o podrsci korisnicima (to ce isto u jesensku shemu)

I cokolada - novi mailovi i nove informacije o Fair Trade cokoladi i Krasu (na jesen)

Novo ruho i nova lokacija - to isto na jesen

Podcast - na jesen (dio prve epizode je vec snimljen, a imam i spicu)

Eto malo sam si napravio neku "to do" listu da vidim sto mi jos predstoji ovdje ... uf a koliko posla imam ...

0 komentara: