Intermezzo

Dragi moji

Kako to obicno biva s mojim poslom, danas sam opet bio zapljusnut.

Naime, ponekad imam dosta vremena, ponekad si ga uspijevam stvoriti kad me tema osobito zaintrigira (vidi post od petka o upisima ...) a ponekad ne uspijevam stvoriti si ni vrijeme potrebno da nesto pojedem ...

Tako sam danas cijeli dan zonglirao sa hrpom fileova u MS Projectu.

Da sam bar znao da ce mi trebati, malo bih ponovio makar one osnovne funkcije jerbo ima vec neko vrijeme kako se nisam s njime igrao. Ili tocnije receno nisam se igrao otkako su nam instalirali novu verziju ...

A danas je naravno na vrat na nos trebalo neke tablice nad kojima sam gnjilio danima prikazati kao bar chart ... ma nema frke, sad cu ja to zacas ... pislivih tridesetak grafikona ... kaj je to za mene ... mrmlj ...

E jezi ga, kad nisam ko neki koje znam pa da radim posao unaprijed....

Tako da, nisam jos uspio ni porazmisliti o vasim komentarima. Jezi ga, jednom da imam komentara koliko bih volio i onda im se ne mogu posvetiti kako bih htio ...

No, budem ja polako...

Ovo s promjenjivim intenzitetom posla je jedan od razloga zasto mi je dozlogrdio forum. Taman se negdje zadubim u dobru raspravu i onda me zapljusne ... pa dok se ja vratim za koji dan, vidim da je prosla baka s kolacima ... ljudi nekak ne vole podgrijane rapsrave.

No, s obzirom da je ovo moj blog ja cu biti toliko slobodan ubaciti ovu temu u mikrovalnu i nastaviti tamo gdje sam stao.

Do tada se ispricavam svima koji cekaju odgovor i tu i na forumu.

Bit ce.

--------------------------------------------------------



Otkrilo se sto je Matterazzi rekao Zidanu da je ovaj onako poludio.




Rekao mu je da je Niko Kranjcar bolji igrac od njega...



--------------------------------------------------------


A sada slikice.

U nedjelju smo otisli na Hampton Court Flower show.

To je jedan ogroman sajam cvijeca.

Uzmete FloraArt pa ga pomnozite sa jedno 10 ili mozda cak 20.

E ono sto dobijete to je Chelsea Flower show.

Onda uzmete taj pa ga pomnozite sa jedno barem tri ili cetiri. I to je toliko ...

Za sada samo 6 slika.

Bit ce ih jos kasnije - znam da sam isto rekao za Kew Garden, ali sto mislite da ce se objavljivati
dok sam ja na godisnjem???

Dakle ovo je gomila na ulazu. Dosli smo 15 minuta prije otvaranja i pokupili nase unaprijed placene karte (fala bogu na internet kupnji). Organizirane kolone zivlja kretale su kroz ulaz (jedan od nekoliko)







Inace, na tom sajmu ima naravno gomila cvijeca. Neke poznate vrste, neke poznate vrste u iznenadjujucim varijantama i neke vrste koje nemam pojma sto su ali su jako dojmljive.




Ruze. Zar nije super boja?






Vele da je ovo divlji luk. Ja jos uvijek ne vjerujem...







Ovo gore nemam pojma sto je ali mi je prekrasan cvijet. Ma zapravo, nakon nekog vremena sve te rijeci "divan", "prekrasan" "super" postanu potpuno bezvezne. Glasamo se samo sa "aaaaah", "mmmhm", "jeeeee" ...







Pazi ovo:






Pa jedan od izlozbenih vrtova (ima toga jos ovo je samo jedan primjerak):








I konacno jedna kucica u idilicnoj prirodi - samo za K.

Ona je inace cijela bila izgradjena u paviljonu Daily Maila. Napravili su i umjetnu rjecicu i travnjake i sjenicu i jos stosta ...





Eto toliko.
Sad idem spavati. Sutra idem traziti greske u mojim bar chartovima ...

2 komentara:

Anonimno kaže...

aaaaaaa mmmmmmmmmmmm wwwwoooowwwwwww ;)

neutrino kaže...

Kakv je sad ovo komentar???