Prvi dan godisnjeg



Toplo se nadam da cu danas gledati slicne prizore kroz prozor.

Lijepo vas pozdravljam sa prvog dana godisnjeg i ne brinite - za sve vas koji cete imati pristup netu (za razliku od mene) slozio sam postove koji bi se trebali svakodnevno objavljivati...

Ovo je prvi.

Trebalo mi je cijelo vece da prodjem kroz tri godine raznih slika i da vam izaberem 30 mozda interesantnih mozda zanimljivih.

I nije mi uspjelo. Kako moji izbori obicno grandiozno zapocnu - obicno zavrse sa prevelikim brojem izabranih i onda se ne mogu odluciti.

Tako da sam pomalo birao a pomalo nasumice odabirao tih 30 koje cete imati prilike vidjeti slijedecih dana.

Ostalih 49 cu vam pokazati nekom drugom prilikom.

Tako da ce ovaj mjesec ovo biti kao neki foto-blog ili tv vinjete dok se ceka pocetak drugog poluvremena.

I na kraju cu vas zamoliti da ne stedite komentare. Iako ih necu moci procitati dok sam na moru, bt ce mi drago vidjeti sto mislite o slikama koje postam i temama kojima se bave.

Ugodan vam kolovoz ...

0 komentara: