Desesti dan. Trecina godisnjeg.



Jedna od onih koje nastaju samo zato sto frik klika sumanuto svuda oko sebe kad god ima foto-aparat pri ruci.

Tu je za uzivanciju Xioli i Jezdimiru, a i svim drugim arahnofobima.

Nesto kao one manguparije koje klinci rade u prvom osnovne kad svojim vristecim prijateljicama pokazuju gustere, mrtve miseve i slicnu gamad.

Ovaj socni primjerak zapeo mi je za oko dva puta. Jednom dok smo nicim izazvani kretali u setnju a on je bas iznad plocnika odlucio rastegnuti svoje niti. Ovakav ljepotan ne bi prosao neopazeno u kosi ili na licu da smo ga kojim slucajem pokupili.

Drugi put mi je zapeo za oko kad sam jucer pregledavao nase digitalne albume. Cim sam je vidio, znao sam da cu staviti ovu sliku. Ako budete dobri mozda vam pokazem i orudje kojim gospoje mogu izbacivati slicne cimbenike iz svojih zivota bez opasnosti i sa sigurne udaljenosti.

Trpite li paukove?

0 komentara: