Krenimo redom...

Udobno sam se namjestio pa bih vam mogao reci rijec dvije.

Najprije cu vam reci da sam ko sipak pun ideja o cemu bih sve mogao pisati.

Zato sam vracajuci se u London na brzinu zapisao nekoliko tema - trenutno ih imam 33. Uz sve one dugove od ranije mislim da smo do Bozica mirni.

Jedna od njih kojoj cu se povremeno vracati (povremeno zato sto svoje ionako malobrojne citatelje ne zelim udaviti vjecitim drvljenjem po istoj temi) su naravno utisci s godisnjeg.

To je tema s kojom cu zapoceti.

Zato sto sam, s obzirom da zivim izvan Hrvatske, u poziciji bolje uociti promjene u odnosu na prosle godine jer ih dozivljavam odjednom a ne na kapaljku tijekom cijele godine pa mi je napredak/nazadak ipak jasniji. S druge strane to moze biti i mana jer covjeka zabljesnu povrsinske stvari a ne dobiva cjelovitu sliku. Pokusat cu tome doskociti.

Zato sto imam i nesto sitno pojma o turizmu kroz naobrazbu, a i s prakticne strane.

Osim toga, zelim se i pohvaliti gdje smo sve bili (dok ne krene podcast morat cete vjerovati meni, a poslije ce se i cure mozda prikljuciti) i sto smo vidjeli. Malo cu se i hvaliti sto smo fino jeli - cisto kao savjet ako vas put nanese tuda. Kako ja nisam Butkovic, nadam se da me necete razapinjati ako je moj ukus lisen nekih rafiniranih kerefeka ...

Pa da krenemo redom:

Opcenita ocjena ovog godisnjeg je SJAJNO!

Gotovo sve je bilo dotjerano do savrsenstva. Od vremena, preko itinerera, klope, pica, drustva, razgovora, krajolika ...

A pocelo je najgore moguce. No o tome nekom drugom prilikom.

Sad vam zelim pokazati dvije slike.

Mnoge druge cete imati prilike vidjeti vezano uz teme kojima cu se baviti, ali ove sam na brzinu izabrao zbog posebne ljepote.

Radi se o istom zalasku.

U nekih 15 minuta nebo je sasvim promijenilo boju i iz ljubicastih preslo u narancaste tonove. Ta se fantazija odvijala pred nasim ocima a kamera ju je nasrecu uspjela zabiljeziti.








Zar nije fantasticno???

0 komentara: