Ajde jedan lagani postic za uvod


Neki je dan moja frendica Common sense, a ovdje u blogerlandu poznata kao Ponocna strina, pokrenula zezantski topick "Narodnjaci, mogu li vam pisat tekstove". Zadatak je bio smisliti turbo-folk pjesmu sa science-fiction tematikom.

Onda je nas par nadarenih odlučilo dati svoj doprinos. Moj ide ovako:

JEB'LE TE KOMETE

Povele te kozmicke barabe

Sve do Oriona i Kasiopeje

Ovde trosna kuca i tarabe

Tebe neko drugo sunce greje.

Tebe neka crna rupa vuce

S drugarima si gonjo meteore

Uveo je naš djurdjevak juce

A ni njivu nema ko da ore

Refren:

Otiso si - još sam bio dete

Al ako si, cale, još uvek Balkanac

Dodji kuci jeb'le te komete

Majku oce da zeni Vulkanac

Dodji sada il se ni ne vracaj

Dzaba posle suze i leleci

Pusti kozmos - lasera se lacaj

Pa nek puknu galakticki derneci

Alijen ce majku odvest gadan

Ne zna on da samo jedna ima

Vulkanac ti nije monogaman

Evo vec je sa tri pipka prima

Opet refren 2x

Ajd sad svi na strinin topick pa da vidim za koga ćete glasati... naravno ako ovo netko i pročita ...


- 23:24 - Što vi o svemu tome mislite? (4) - Isprintaj - #
će na to: benti, mogu se pridruzit natjecanju, ae? (07.01.2006. 01:28)
neutrino će na to: Probaj. Imaš sve potrebne linkove. Ali prvo glasaj (za mene naravno) pa onda dogovori sa CS da tvoj uradak ubaci kao nju entri ... (07.01.2006. 01:36)
će na to: Evo sam i ja glasala za tebe. daš bar singlicu? Inače nije ti loš blog (11.01.2006. 20:44)
neutrino će na to: Hvala. I na glasu i na komplimentu. Jos samo kad bih znao o kome se radi ... (13.01.2006. 18:08)

0 komentara: