Malo sam se zanio

Procitao sam ovaj post kod Zrinke i potrosio cijelo vecer na igranje umjesto na pisanje bloga ...

Sto cu kad sam se zaigrao.

Otisao sam na ovaj site i stvorio dvije svoje drzave, izmislio im zastave, motto, politicke ciljeve i postulate.

Nije uopce bilo kratko i brzo kako sam u pocetku razmisljao.

Politika i makroekonomija su prilicno slozene kategorije ...

Tako da za vas danas imam samo jednu forvardusu sa lagera:

Photobucket - Video and Image Hosting


Uzivajte, imam ja jos toga ...

9 komentara:

Anonimno kaže...

ni look nije sto je nekad bio. :D))

Anonimno kaže...

Sliku sam ti maznula za svoje dečke na poslu. Imam blagi osjećaj da će se njima jako svidjeti ;)))

Anonimno kaže...

Ne, hvala, pogledat cu sama.

Anonimno kaže...

Majica je zakon hehe

Anonimno kaže...

neutrino,jel i ti imas problema sa logiranjem na blog.hr ili je to samo nesto krivo s mojim kompjuterom ili providerom?
Help sto da radim?Moze odgovor na forumu croats in the UK.
Majica gore je zakon,da ju prodajes sigurno bi se obogatio.

neutrino kaže...

@ zli_girl - a kaj fali looku?
@ Trill - Samo ti daj. Koliko sam uspio ustanoviti slika nije zasticena autorskim pravima
@ k - pa ne bih ti bas znao reci. Tek sam poceo. Cini se zgodnim za malo promisljanje o makroekonomskim i politickim pitanjima ali jos ne znam na kojoj je to razini. A mislim da bi se Hitler u danasnje vrijeme izgubio urlajuci na nekom forumu ...
@ xiola - pa zar ti nije frajer neodoljiv?
@ dr.luka - i ja mislim ..
@ zvrk - imam problema, ali ne sa logiranjem ;-) Ma zezam se - nisam se pokusao logirati ima vec par dana jer nisam dovrsio nijedan post. Sto da radis ne bih znao. Naime ako je do tvog kompa ili providera onda bi ti trebalo stekati jos negdje.
Da se radi o bilo kojem drugom sajtu savjetovao bih ti da posaljes mail adminu, ali kako znamo da blog.hr ne odgovara na pitanja nemam pametan savjet.
Necu ti reci da promijenis blog servis. Ali pogledaj malo moj post od prvog rujna na ovom siteu. Odvoji si malo vremena za baciti oko i na linkove. Mozda ti padne neka dobra ideja na pamet.

Anonimno kaže...

Sviđa mi se promjena iako sam je tek sad zamjetio. Sve mi se sviđa, samo naprijed. ;)

Anonimno kaže...

izgleda da se još uvijek igraš...mužu sam pokazala link tj. stranicu i ostao je oduševljen, hvala (i tebi i Zrinki)

Unknown kaže...

koje su ti države?
moja je ova: http://www.nationstates.net/mr-ak (jako originalni naziv)