Ajde kad ste navalili

Pitaju me sad ljudi o igrici, a ja sam tek poceo ...

Dakle moje se drzave zovu neutrinoland i anti-neutrino.

Potpuno se slazem sa vama da sam bas mogao smisliti i neka inventivnija imena no bloze moj - valjda nisam imao inspiraciju.

Ono sto zbilja zalim to je sto mi neki dan nesto nije sljakalo kako treba pa mi je doslo do nekog poremecaja u komunikaciji sa serverom i iz nekog razloga je moj ponos i dika neutrinoland pao u ruke nekom mrskom diktatoru koji je povukao neke poteze sto ih se sad trudim ispraviti, ali nije bas da mi ide ... mozda zakljucim kako se nema smisla muciti pa pocnem iz pocetka.

Za one koji ne znaju o cemu se radi reci cu samo ukratko:

NationStates je besplatna simulacija slobodnih drzava. Svatko moze stvoriti drzavu po zelji, totalitarnu, demokratsku, robovlasnicku ili anarhiju. Svakog dana dobivate jedno ili dva politicka pitanja na razmatranje (abortus, prava zivotinja, automobili vs. bicikli, eutanazia, pravo glasa itd.) i nekoliko lobista iznese svoje stavove pokusavajuci pridobiti vladu (tj. vas) da ih podrzite i usvojite kao vladinu politiku.

Navodno da ono sto izaberete na neki nacin utjece na rast i razvoj vase drzave.

Ja zbilja ne znam jos kako to sve funkcionira - tek je par dana proslo otkako imam drzave i osim vec opisanog problema sa komunikacijom nije se bogznasto dogodilo s mojim drzavama - obje rastu jednako brzo ...

Inace, ako nekome treba pojasnjavati, jedna drzava ima vladu koja sve odluke donosi bas onako kako bi to cinila moja malenkost da je kojim slucajem na vlasti, a druga ima vladu koja cini sve suprotno.

Medjutim otkrio sam da dvije vlade ne dobivaju iste teme na razmatranje pa je tako citava stvar postala zanimljiva jer se o svakom problemu treba malo porazmisliti.

Ipak, kako nema neke radnje (u smislu borbe, pucacine, zadataka spretnosti i slicnoga) i igra uopce nie zahtjevna - bas mi je fino na par minuta dnevno malo pogledati sto se zbiva.

Nevolja je sto kad dobijem telegram od nekog drugog igraca odem pogledati njegovu zemlju, pa njegovu regiju, pa neku drugu zemlju u istoj regiji i tako zacas prodje brdo vremena ...

Ali nije to razlog sto vam nisam nista napisao od subote. Pravi je razlog da su se u subotu vratile cure pa sve slobodno vrijeme provodim s njima (uzelio sam ih se) a na poslu me poslalo na trening za upotrebu jednog od ovih simpaticnih sustava o kojima sam pisao ovdje ...

I tako nemam kad napisati posten post.

Imam dosta zapocetih postova ali nista zavrseno.

A i kad bih mogao nesto zavrsiti onda pisem o igrici koju sam usputno spomenuo ...

Inace, ako vam se cini da nesto ne valja sa ovimsiteom - moram vas razocarati: zbilja ne valja.

Naime, Blogger prelazi na novu verziju i ja sam pristao biti neka vrsta beta-testera.

Zato za sada nema hrvatskih slova, a uskoro cu se odvaziti i na neke dizajnerske promjene ... cim uhvatim malo vremena ... morat cu vidjeti i kako rade neki novi gadgeti i slicno ...

Ali nemojte se uzbudjivati, i dalje cu pisati ...

6 komentara:

Anonimno kaže...

blogger ili blogspot prelazi na novu verziju?

nego reci ti meni što će tebi toliko blogova na raznim blog servisima. zar nije dovoljan samo jedan? ok ako želiš zadržati ime (poddomenu) ali zar ti se ne čini malo komplicirano to kopiranje amo-tamo?

neutrino kaže...

Da Blogger prelazi na novu verziju. Vele da ce to biti dinamicka ... ne znam ne bih znao. Shbvatio sam da misle da moraju ici u korak s vremenom. Pa su i meni ponudili da prijedjem. Pa sam ja prihvatio i eto presao.
Rekoh, ajde da bar jednom zakoracim u nepoznato ...
Kopiranje je komplicirano, ali da te pitam - kako si me nasao?

Anonimno kaže...

aha, to je kao onaj O-game (kojeg ne podnosim). ovo mi se čini prihvatljivije jer je sličnije simcity-ju. možda i otvorim nešto tko zna.
a beta testiranje, pa svi smo bete na blog.hr! :D

Anonimno kaže...

preko jimba. do sada te nisam imao prilike vidjeti. jimbo je most koji spaja :)

Anonimno kaže...

Meni se to ne da. Ja sam ljencurda.

Anonimno kaže...

nego najbezbolniji način prelaska na jedan blog je da na svim ostalima napraviš automatsko preusmjeravanje prema glavnom blogu. ako ti treba html-code mogu ti dati. nedostatak je što više nećeš biti na bilo kojim popisima sa naslovnice niti će se znati kad objavljuješ novi post.