Prva noc na blogu

Prva noc na novom blogu

Mogu vam reci da je prva noc na novom blogu prosla vrlo mirno.

Nakon sto sam se preksinoc ubio slazuci sve linkove i dotjerujuci moj novi blog, danas sam po povratku s posla samo odgovorio na par komentara, malo popravio njihov font i boju jer se OlaF zalila na preglednost (i bila je u pravu) i zavrsio sam postavljanje zasebnih stranica na freewebsu gdje ce doci podaci o knjigama i podcastu.

Sad ozbiljno razmisljam da i sve linkove prebacim tamo, ali pustit cu sad najprije neko vrijeme ovako, pa cemo kasnije vidjeti ...

Mislim da sam se vec prilicno izvijestio u napikavanju po kodu

Istina nisam jos zasluzio ovakvu majicu:




Danas je subota pa cemo ostati u lezernom tonu.


Samo tri duhovite majice za vas ovaj put, za sineka mamu i tatu.


Dobra fora za malog hahara:








Nesto lezernije za MILF









I apsolutno nenadmasna fora:







Ako ne mozete komentirati znaci da niste na glavnom blogu. Pogledajte jucerasnji post ili pronadjite sa strane link na moj novi blog.

16 komentara:

Anonimno kaže...

Evo nasla sam te.
Ne cudi me da se gospoda Neutrino buni koliko vremena provodis pred kompjuterom.
Koliko ti je vremena trebalo da sve to prebacis na ovaj blog?

neutrino kaže...

Ma pomalo sam ja to.
Poceo sam u lipnju i onda paralelno postao i tu i tamo, a kad uhvatim vremena slagao dizajn.
Jel ti se cini?

Anonimno kaže...

mudra odluka. backup je odlična stvar i sve se mislim kako bih i ja to mogao. ali mi se ne da.
dobar si posao obavio.

Anonimno kaže...

@Neutrino, zar nisi nikad čuo da se za nekog kaže da "nit smrdi nit miriše" po njegovom nedefiniranom ponašanju, a ne po stvarnom mirisu koji ga okružuje??? ;)))

Anonimno kaže...

Ah da i jedva te nađoh ;)))

Anonimno kaže...

Jel postoji mogućnost da se komentari vide kad otvorim blog? Ne vidim nigdje 'comments on/off'... A ona bijela majica je full cool :) P.S. Čemu ona verifikacija?

Anonimno kaže...

i ja razmišljam o selidbi

Anonimno kaže...

komentari su bolji. :) majice su zakon! gdje se moze nabaviti zadnju?! :)

neutrino kaže...

@ Sadako - Ovo nije vise rezervni blog. Ovo je onaj pravi THE blog. Svi ostali su samo portali ... kao ona zvjezdana vrata ;-))

@ Bugenvilija - ma naravno da sam cuo za taj izraz, ali je ispalo zgodno da malo kasnije velis da tip ipak - smrdi ... kuzis, poklopilo se.

@ dr.luka - Za sada jos nisam uspio naci "Comments on/off" sklopku. Ako je nadjem ukljucit cu je samo za tebe. Mislis da je verifikacija nepotrebna? Hm, zapravo nisam ni probao bez nje ... vidio sam kako spam unistava komentare na nekim stranim blogovima pa sam cvrknuo kucicu u postavkama koja veli word verification ...
Reci, jel'ti to problem?

@ Jimbo - Selidba? Kuda ces?

@ Olaf - Samo zbog tebe sam isao uciti kako mogu ukeljiti link (jesam ja lijepo rekao da jos ne zasluzujem crvenu majicu) i evo ti ga: JEDAN , DVA , TRI

Anonimno kaže...

Evo ja došLO vidjeti: Sve je to lijepo i bilo je tu posla, ali ja ne shvatiLO razloge. Možda sam nešto propustiLO.Hoće li sada paralelno egzistirati dva identična bloga?
Comunque, tanti auguri!

Anonimno kaže...

Zaskočio si me s onom ženom zazidanom u podrumu. Moram priznati da nisam na to pomislio. Dobarrr!!!

Anonimno kaže...

hm... ovo s komentarima mi baš ne ide uvijek (očigledno da ne mogu s nekoliko piva u sebi pogoditi prava slova koda) :)). a i prošli komentar mi se negdje izgubio (ili je svršio na nekom drugom blogu, vrag će ga znati kakve su mogućnosti ovog virtualnog svijeta)... daklem, ovdje je sada nekako mirnije nego prije ili kod Alkiona... svejedno, poziv na pivo i dalje stoji :)))

jin kaže...

Povej, si lahko sposodim prvo majico, ki jo imaš objavljeno: I'm a programar...' ??

Dodal bom tudi vir.

Please, please!

neutrino kaže...

@ ??? - Kako i zasto sam opisao ovdje. Tamo ces vidjeti i koliko je blogova i zasto i sve tako ...

@ babl - he he drago mi je da sam te iznenadio ... to mi laska ...

@ zloinaopako - moze jedno virtualno? Malo sam daleko naime ;-)) Nego zar je ta verifikacija takav problem? Tja vidjet cu mogu li je kako ukinuti sada ...

@ jin - seveda. Ne znam kaj je "vir", ali samo uzmi. Ipak, moras znati da ja nemam autorska prava. Ta se slika nalazila na webu i nisam nigdje vidio da bi bila zasticena copyrightom ... dakle, samo napred.

jin kaže...

Hvala!

Teja kaže...

"vir" znaci "izvor" ;)