Interruption of service

Dragi moji

Prekidam raspravu koja se ovih dana tako lijepo zametnula na mojim blogovima radi vaznih obavijesti.




Ajd prvo malo strukturiranja kak se to mora u ovom mom poslovnom svijetu:


EXECUTIVE SUMMARY


Glavni blog seli se na novu adresu.

Ukidaju se komentari na svim blogovima osim na glavnom.

Svi ce stari blogovi ostati aktivni, ali ce neki objavljivati samo trailere.


PURPOSE

Svrha je ovog obracanja blogerskoj naciji upoznavanje sa ucinjenim promjenama kao i onima koje tek predstoje a u svrhu sto bolje informiranosti i nastavka pracenja dogadjanja na mom blogu bez vecih zastoja ( chukni vu drvo )

BACKGROUND

Moje bavljenje blogom (u daljnjem tekstu bloganje) zapocelo je 06. sijecnja ove godine ovim postom koji je oznacio prekretnicu u mojem i vasem zivotu i prilicno dobro objasnio zasto sam uopce poceo blogati.

Vec u ozujku, nakon martovskih ida - u kojima je blog.hr uspio privremeno pogubiti dobar broj postova svih blogera kao i trajno izgubiti sve moje draftove pohranjene u blogeditoru, shvatio sam da moram otvoriti rezervni blog kako bih zastitio svoje umotvorine od nestanka u bespucima internetske zbiljnosti. Arhivirao sam cijeli blog ovdje i od tada ga vodim paralelno.

S pojavom indeksovog Blogera otvorio sam blog pod nazivom Neutrinov pokus kako bih zastitio nick pod kojim vec par godina forumasim i vidio kakve alate nudi novi server.

U lipnju se dogodio novi veliki krah. Blog mi je bio danima nedostupan a i nakon sto se vratio online usluga je bila nestabilna, cesto otezana ili dostupna samo djelomicno.

Tako se rodila ideja o vodjenju bloga sa nekog drugog mjesta.

BREAKTHROUGH

Unatoc radjanju ideje, moja mi urodjena lijenost nikada ne bi dopustila da se tom idejom ozbiljnije pozabavim kako zato sto mi se na blogu.hr zbilja svidja alat, tako i zato sto sam pronasao krug ljudi koje citam, koji mene citaju i s kojima se sasvim dobro slazem.

Medjutim, iziritiran entim padom servera i ljubaznom porukom o nedostupnosti rodjenog mi bloga odlucio sam se informirati kod ljudi koji su odgovorni za funkcioniranje bloga kao takvog o tome sto se zbiva, zasto i dokle ce to tako.

Vjerovao sam da ce odgovori na pitanja koja mene muce zanimati i moje citateljstvo koje je zbog mojeg promoviranja na cool listu a ne zbog silne obljubljenosti mojeg lika i djela postalo nevjerovatno brojno.

Tako sam poslao mail odgovornima za blog.hr o kojem sam pisao ovdje .

Odgovor nisam docekao.

Osim toga je urednistvo sasvim opravdano zakljucilo da nisam nimalo cool i izbrisalo me sa svih lista (za sto inace imaju moju punu podrsku).

Ali me od toga uhvatila trta da bi me mogli otkantati totalno i potpuno mi ukinuti pristup blogu (znam da zvuci neracionalno ali koliko su racionalni ljudi kojima se ne da odgovoriti ni na jedno od desetak pristojnih mailova i drugih priopcenja ali im se da setati jedan blog po raznim listama?)


CONSIDERED OPTIONS

I tako sam odlucio da Blog.hr vise nece biti moj glavni blog.

Ostalo je vidjeti gdje se preseliti.

Mogucnost nekakve samo moje domene sam otklonio. Nemam ja ni znanja ni vremena ni volje baviti se web dizajnom ferceranjima i cincilatorima. O tome ne znam nista, a ucit cu kad budem imao volje i vremena. Ja hocu blogati, pisati o onome sto me zanima za ljude koje to zanima.

Tako je ostala opcija promjene davatelja usluga - tj. naci novi servis.

Malo sam guglao, malo otvarao neke pokusne blogove.

Kako bih ispitao mogucnosti i ovaj put unaprijed znao s kime imam posla pitao sam administratore raznih drugih blog servisa vrlo slicna pitanja koja su razljutila administratore blog.hr-a. O tome sam pisao ovdje.

O odgovorima sam pisao ovdje

Indexov bloger.hr nije uopce odgovorio i stoga je bilo jasno da nema sanse da tamo preselim svoj velevazni glavni blog.

Mojblog.hr i mojblog.co.yu su pokazali fantasticnu brzinu i ljubaznost ali postoje dvije stvari koje me muce. Jedna je da mi se njihov alat cini vrlo user unfriendly. A druga je mnogo gora i vezana uz jedan stari grijeh njihovih administratora koji me opominje da nije iskljuceno da bi korisnika tretirali slicno kao i blog.hr tj. pristojno dok covjek ne pocne pitati neugodna pitanja.

Tako su mi ostali samo strani blogovi.

Blog.com mi se zapravo ne svidja jer me sputava dizajnom i ne bih ga htio za moj glavni blog iako ima neke stvari (kao ono s knjigama) koje mi se svidjaju.

I tako sam dosao do Bloggera - tocnije Blogspota.com

Tu sam se onda igrao sa dizajnom ne bih li ga ucinio sto podesnijim za ono sto meni treba (gospodja je u medjuvremnu sizila koliko vremena provodim na kompu) i rezultat vam sa ponosom predstavljam

OVDJE

Prosao je probni period i osim jedne velike mane koju se moji novi pruzatelji usluge isto prijete uskoro ispraviti sve naizgled sljaka ko blog ...

DECISION

Tako da ce struktura mojeg prisustva u blogosferama odsada izgledati ovako:





Zadrzat cu sve svoje blogove (ukljucivo i onaj malecki na mojblog.co.yu), ali ce svi oni od sada upucivati na moj novi blog. Moj ce novi blog i dalje biti arhiviran na blog.comu kako ne bih gubio materijale ako blogger padne (kaj ja znam, teroristi, 3. svjetski ustanak, bankrot, tsunami ...).

S obzirom da je moj glavni blog sada tamo, a i s obzirom da me iscrpljuje pracenje komentara na svim aktivnim mi blogovima odlucio sam zabraniti komentiranje na svim blogovima osim glavnog. Ako dolazite sa nekog od portala, nadam se da vam nece biti tesko kliknuti na link koji vodi na moj glavni blog i tamo ostaviti komentar.

Ako sam vam srcu prirastao predlazem vam da u svoje blogrollove i bookmarke ubacite moju novu adresu jer je to jedina za koju vjerujem da je izvan dosega nekih neracionalnih rucica ;-))

Na bloger.hr-u i na mojblog.hr-u i nadalje cete moci citati moje cjelovite postove a samo komentiranje ce biti onemoguceno.

Na bloger.hr-u zbog uvrstavanja medju zvijezde na cemu sam zahvalan (iako mi nisu odgovorili na upit kad je grmilo), a na mojblog.hr-u, zato sto su bili najbrzi kad je trebalo.

Unatoc jucerasnjem ponovnom uvrstavanju na almost cool listu na Blog.hr-u cu objavljivati samo trailere - toliko da ljudi koji me imaju u njusilicama znaju kad sam objavio novi post. Naime, ovaj moj potez sa listama ionako nema veze.



ZAVRSNA RIJEC

I eto, to je ta vise puta najavljivana promjena. Nadam se da ste prezivjeli ovu poplavu informacija i da cete znati gdje sam sutra

Na mom novom blogu inace jos uvijek radim. Jos to nije sve onako kako bih htio. Jos se tu ima kojesta za napraviti, jos su neki linkovi tek u naznaci, a neki ni ne rade, ali mislim da sve skupa ide nekud i nadam se da cete i dalje svracati kod mene.

Sjetite se, neutrino je uvijek samo jedan klik daleko :-)).

Od stvari za koje znam da cu ih startati kroz par dana je stranica o knjigama i stranica za podcaste.

Prvi podcast mogao bi biti lansiran negdje polovinom listopada kad ce se i obim posla u uredu malo smanjiti pa cu imati vise vremena za blog - ali i za obitelj.

Od sutra, ne zaboravite - neutrina komentirajte i/ili citajte na novoj adresi.

16 komentara:

Anonimno kaže...

složeno, složeno

Anonimno kaže...

izgubila sam se..blog ovaj, blog onaj:) samo ti pisi naci cemo te vec negdje:)

Anonimno kaže...

već sam ti htjela poslati mejl upozorenja da ti komntari ne rade, nego me bacaju na neku čudnu stranicu :))
Btw još uvijek si na almost cool listi :))

neutrino kaže...

Opa, komentiraju od ranog jutra ...

@ gawrun - a da vidis kako je tek meni kad uploadam svih 5 postova i onda otkrijem katastrofalni tipfeler ...

neutrino kaže...

@ vrazja - ma to sam i mislio. Samo sam morao napisati nesto jer neke ljude uvijek interesira kak to da si sad tu itd.

@ trill - pusti, kak je sve izgledalo nocas oko 3 dobro je da ista radi ... a ne vjerujem da cu jos dugo biti almost cool ... kanimnaime post ponovo objaviti i poslati urednistvu pritom (nisam htio da im promakne nocas :-))

Anonimno kaže...

objasni ovo s mojblog?

Anonimno kaže...

preselio te na novu adresu, sad samo da vidim šljakaju li i komentari...

neutrino kaže...

@ Martin - odgovorio sam e-mailom.
@ 666999 - hvala ...inace komentari falablogu rade ... jos malo trtarim da ce se sve srondati kao kula od karata ali cini se da sve sljaka ko bog ... cincilatori ferceraju i osim par sitnijih stvari sve je na svom mjestu...

Anonimno kaže...

hu, ja navratila (iako nemam telefona> neta) kad ono ti odselio... dakle, odlucio si? to je tvoja posljednja rijec? 1 ... 2 ... 3 ... prodano?! malo mi nepregledni ovi komentari, al navkinut cu se. nego, zar si bio na almost cool? woho

Anonimno kaže...

A svi pomalo bježe.. Onaj anonimac od jučer sam ja.

Anonimno kaže...

pih, kud ti okom, tud Jezdi skokom - rečeno-učinjeno! :) želim ti prosperitet na novoj adresi!

neutrino kaže...

@ Olaf - Jel' sad bolje to sa komentarima?

@ dr.luka - tko to svi? Pa ja nisam pobjegao, ja sam odselio :-))

@ k - drago mi je da se javljas. Nadam se da ces svracati ovamo cesto.

@ jezdi - super si. Nevjerovatna brzina. Cestitam.

Anonimno kaže...

a bokte, tri dana me nema (jelte, opet selidba. vise se necemo lovit po pumpama :)) i vidje rusfraja. no izmedju redova mogu procitati da si me se sjetio. :D))) neutrinos, zurim. citamo se veri, veri sun. (of course, na novoj adresi) pozdrav dragoj obitelji.

Anonimno kaže...

ovaj anonimus, dakako..a ja, ta tko bi drugi. (zli, ne?)

Anonimno kaže...

Vidim dok me ne bijaše da se razvila dobra polemika. Čisto radi malih pojašnjenja:
- blog sam ostavio na "čuvanje" jednom od vrlo jakih i posjećenih blogera
- taj bloger je inače magistar znanosti iz podrucja sociologije i marketinga a uz to i profesor talijanskog jezika
- vratih se i iznenadih jačinom i snagom vaših razgovora
- spol mi je zabranjeno otkrivati
U daljnem nastupam vjerojatno ja ali kako se stvari odvijaju uz jaki utjecaj dotične osobe. Vjerujem da sam iz Grčke donio pregršt divnih fotografija, utisaka i putopisno emocionalnih pričica. Dragi blogeri (među njima si naravno i ti) će ipak reći završnu riječ. Dok sve malo ne posložim i uredim samo ću vas čitati i pomalo komentirati. Do sledećeg pisanja. :))) Dok se malo ne snađem u ovom svemu (ne prima mi password) samo da se zna nik name: Alkion

Anonimno kaže...

Nije "chukni vu drvo", nego "chukni vo drvo"... Morala sam ispraviti, bode oci... ;)