Rješenje zagonetke

Eto, sad sam se uvalio ...

Nemam pojma tko je sretni dobitnik!

Jednostavno - čovjek je došao, pogodio Dugi otok i nestao ne potpisavši se ...

I što ćemo sad?

Anonimuse ako ovo čitaš - javi se sa temom po želji.

A za vas ostale utješna nagrada - u istoj seriji lanjskog godišnjeg nastale su i slijedeće slike.

Lav je pogodio da je mjesto u zadarskoj županiji, ali sam ga ja sa spominjanjem najviše stijene pogrešno naveo da pomisli na Paklenicu.

Dado je bio jako blizu kad je spomenuo Kornate.

U Kornatima smo bili samo dan ranije nego što je ona slika nastala.




I mogu vam reći da su mi bili prekrasni.

Opet.

Bio sam tamo kao klinac jednom ili dva put. No sad sam ih po prvi put mogao pokazati i gospođi i malenoj i svidjelo se i njima.

Što da ja sad velim a da o Kornatima već nije rečeno?

Prekrasni su kako god da okreneš. Čak im ni ogroman broj jahti i jedrilica ne može nauditi. Dapače, kao da im svo to kretanje s kraja na kraj dodaje nešto drugo..

A idilu ovako neke slike malo što može narušiti.

A još kad vam kažem da je ova kućica s lijeve strane zapravo mali restorančič u kojem serviraju škampe na gradele sa jednim posebnim paprenim toćem ... strašno dobro. Okus škampa se ne izgubi u njemu nego se štoviše, još jače potcrta, a dobije i jedan ljutkasto-gorkasti sekundarni okus koji tako fino draška nepce. Draškanje se , naravno, smiruje - vinom...


No, kako sam već jednom rekao ja nisam ekspert za vino (a nisam ni Butković) pa vam samo mogu reći da smo pili neko fino bijelo vino ...

Ujutro polako prema sjeveru, uz još malo idiličnih slika.


Tako da kad čovjek napusti nacionalni park uđe u park prirode.

I tamo sam snimio onu sliku.

Stao sam prvo na onu stjenčugu u Parku prirode Telašćica i uslikao malo prema jugu




A onda sam prosetao do tih stijena koje sam upravo uslikao i slikao stijenu na kojoj sam do maloprije stajao.

Sad su tamo bili neki drugi ljudi, ali nema veze, dobro su mi došli da se dobije osjećaj veličine...

Eto, malo sam vas preispitao. Nadam se da vam nije bilo bez veze. Meni je naime bilo zabavno.

Već sam priredio sliku za slijedeći tjedan. :-))

P.S. Eh da ne zaboravim. I u ovom su postu neke slike u formatu wallpapera za vaš komp - ako vas zanima ...

21 komentara:

Anonimno kaže...

hehe slike jesu predivne, al da si to stavim na desktop... mislim da bi već sutra ujutro bila u busu prema jednom mjestu na jednom otoku... naravno da ni otok ni mjesto nisu bilo koji... :)

Sjećanja kaže...

Molim lijepo, ja sam sad tek vidjela ovaj post, a prije desetak minuta sam tamo na kvizu napisala da se radi o Telaščici. Ja mislim da sam JA pobjednik. Vjerujte mi na riječ, znala sam odmah o čemu se radi. Telaščicu sam preplivala, preronila, prejedrila uzduž i poprijeko nekoliko stotina puta!!! (to su bili dani...)
(šmrc... ja sam pobjeedniik... šmrc)

Anonimno kaže...

Dođe mi da svisnem i skočim iz ureda u more ovaj čas. Nisu Kornati, al nije za bacit...

neutrino kaže...

@ jabuka - je, ja sam si stavio na desktop i vec vidim kako se ljeto primice strelovitom brzinom ... a ja jos nisam ni karte kupio ...

@ vlasta - dobro, dobro, znala si ti oduvijek da je to Telascica, ali mi nisi nesto redovita ovih dana ... ovo nek ti bude pouka! Iduci tjedan novo pitanje, pazi da svratis na vrijeme ... ;-))

@ athena - hoces jednu sliku sa snijegom? Da ti prodje zelja za svisnjavanjem ... upravo sam izmislio novu rijec ...

Sjećanja kaže...

Pa jesam ja kriva što sam bila na putu, imala strogo ograničeno (i nadzirano) kretanje, i strogo kontroliran pristup Internetu?
(šmrc... baš me briga, ja sam pobjednik, JEA!!!!)

neutrino kaže...

@ Vlasta - nego sto da si kriva ... nisam valjda ja!?!

Anonimno kaže...

Kasnim po svim pitanjima... Restoran je "Šporka Mare". Nažalost Mare je već poodavno blagopočivša, a restoran vodi (ako se ne varam) već jedan od unuka. Ne znam kako je sada ali prije nekoliko godina u ovom restoranu si mogao dobiti svakovrsnih delicija i sveg pića na volju osim obične vode. Otud i ime restorana: Šporka = prljava. Nažalost restoran je malo izgubio i na atraktivnosti i na posjetiteljima od kada je probijen novi izlaz iz Telaščice prema Ždrelcu (Ugljanu i Pašmanu i zadarskom kanalu). Naravno sada je puno sigurniji i kraći izlaz kroz Proversu. Sve ovo gledano s mora i u kombinaciji s nekoliko panoramskih letova s zadarskog aerodroma dovoljno je da ubjedi svakoga na ovom svijetu o najljepšem arhipelagu u svemiru. A tek dojam kad se to još i pogleda ispod površine. Ako je negdje priroda došla do svog savršenstva to je svakako na ovom dijelu Jadranske obale... Ma moga bin ja vako do u nedogled od Velega Rata pa sve dolin do Žirja, Zlarina, Kaprija, i s vanjske strane i s unutarnje, i iz zraka i s raznijeh vrstah brodovlja a bogme i ispod vode od onijeh jastoga, kavala, kirnji, svakovrsnih koralja, spužvi, zvjezdača.... Ajme judi!!!! Ma eto neću više jerbi će mi doć muka u štumku od nervože i žeje za otić... :)))

neutrino kaže...

Ih za otic ... a tek za izist ... ;-))

Anonimno kaže...

Pa sad za izist??? Ja ti baš nisam neki od jela i pila. Volim adrenalinski nabijene aktivnosti i sve ono vezano za što kraće zadržavanje u zatvorenom prostoru zidanog karaktera, a jesti i piti, ako se baš mora, e da bi se onaj animalno prozaični dio mog ljudskog postojanja produžio i dao priliku duševnim zadovoljstvima. Naravno priznajem da je i hrana pravim osobama i duševno, a ne samo hedonističko zadovoljstvo.

Anonimno kaže...

đe je ba zapelo?

Anonimno kaže...

hehehe isto došla pitat - pa dobro, di si ti nestao??? :)

nemoj mi samo reć da održavaš ravnotežu svemira pa ne pišeš jer eto ja nekim čudom pišem... :D

Anonimno kaže...

Njega nema već pet dana. Može li se nekako organizirat potraga
Strina u panici

Anonimno kaže...

Nije baš moj dio Jadrana, ja se od Biograda ne znam maknuti, ali priznajem...jako je lijepo :))

Anonimno kaže...

Eto što se događa kad se naslanjam na tipkovnicu dok još pišem, odu mi slova bez linka.
Da znaš da sam to ja, a ne neka druga Trill sad ću staviti link :))

Anonimno kaže...

čuj, sad se već brinem... :D jučer je bila utakmica i trebali ste ići u pub gdje je fino pivo... to su bar dva, ali sigurno ne i jedina razloga da se obratiš svekolikom pučanstvu... a ti ništa... :-/ valjda ti nije tolika frka na poslu da se ne uspiješ ni nedjeljom navečer javit...

neutrino kaže...

Ziv sam zdrav sam. Preko tjedna radim a vikende provodim s obitelji. Imam novih brazilion slika koje ovaj tjedan idu na blog u 4 odvojena posta. Bit ce pejzaza, referenci na lijepu knjizevnost, hrane, pica - a bogami i jedan ogled na temu nekih socijalna pitanja. E da - imam i jedno kviz pitanje, ali to cu mislim morati u subotu ...

Anonimno kaže...

weeeheee... pa tako treba... samo ti uživaj, postovi će nam falit ako ih ne bude, al ako imaš pametnijeg posla - preživit ćemo... al ne javit se danima - e to je NE-NE!! :-P

Anonimno kaže...

šmrrrrc!! kako mi možeš onako nešto reć i ne objasnit... :( sad sam opet luda ko zvečka... ako mi još kažeš da je na toj koverti pisala tadašnja adresa sadašnje gospođe neutrino... aaa... onda stvarno neznam šta ću... :-/

iako... kad malo razmislim... padaju mi na pamet i još lošiji scenariji... ali idem ih probat rastjerat ih glave... :D

Anonimno kaže...

hvala za objašnjenje! sad mi je mrvicu lakše... :)

Anonimno kaže...

ok. Već sam Interpol krenula zvat. Naviko si ljude na 2 bloga u sekundi, to je to.
Ponoćna strina

Anonimno kaže...

...i čekamo...

...i čekamo...

nadam se da ne pokušavaš oborit moj rekord u broju dana između postova... :(

daj bar svrati s nekim komentarom ako nemaš vremena za nove postove... :)