Pa dobro gdje sam dosad?!?! ili koji je klippan Šveđanima smislio ime za radni stol?

Kako započeti post nakon dva tjedna ničim izazvane pauze?

Mislim, što da vam sad pričam neke priče te zauzet, te ovo, te ono ... bio sam zauzimat i prije pa me to nije baš previše sprječavalo.

Dobro, činjenica jest da je zadnjih mjeseci na poslu baš bilo interesantno, neke sam nove zadaće doživio kao popriličan izazov pa sam htio malo pokazati i sebi i drugima da sam sposoban izvesti vratolomije za koje prije nije bilo ni prilike ni prostora. I tako, nešto mi je uspjelo, nešto nije ...

One mačke o kojima sam pisao sam uspješno progurao kroz vrata, a što su se one poslije razbježale od pola do pola i nitko ih ne može sakupiti - nije moj problem :-)).

Imao sam ovih mjeseci na poslu par napetih situacija u kojima sam baš bio zadovoljan sobom, a i ponešto onih u kojima nisam bio zadovoljan reakcijom koju sam uspio izazvati. Desilo mi se par puta da se osjetim baš ono "mimo svijeta".

Ali je sve to vrijeme blog svejedno išao ...

Dobro, uglavnom je to zasluga ljudi koje sam intervjuirao pa sam imao pun blogeditor skorogotovih postova, a i bio mi je neugodnjak ne objaviti post kad sam obećao ...

No ova zadnja dva tjedna me malo napustio entuzijazam.

Tako da se ne mogu vaditi na zauzetost - bolje će biti da vam kažem da sam se valjda malo zasitio pisanja, pa me ništa nije gonilo ... sorry, ništa osobno ... sad idem dalje, skupilo se materijala...

Inače od drugih stvari, još se ne zna ni kuda ćemo ni kad ćemo. Stoga, ako nekome fali da ga pošaljem u neka mjesta - nek me slobodno pita što ima novo po tom pitanju ...

Glede toga, gledao sam ovih dana nešto IKEA stranice pokušavajući smisliti što bi nam eventualno moglo zatrebati od namještaja pa me smeo naziv ovog radnog stola:




Ako vam engleski nije blizak, pokušat ću "na finjaka" objasniti da unatoč tome što glagol "to jerk" ima svoje pristojno značenje - naglo potezati, navlačiti, ili trzati - zbilja je nezgodno što se u najširoj upotrebi ipak koristi kako bi se opisala radnja kojom se ritmički poteže, navlači i trza - vlastito spolovilo.

Sad, istina je da se vršitelja te radnje, da ne velim masturbatora, ne zove "jerker" nego isto "jerk" (što je valjda primjer nekakve nepravilne tvorbe, ali ne razumijem se previše u to pa vam neću sad o tome), no to nije razlog da se čovjek ne zapita tko je od svih mogućih imena za svoj proizvod odabrao baš ovo ...

Dobro sad, proizvod i ne izgleda baš nešto, ali svejedno ...

Malo guglanja i čovjek nauči ponešto švedskog ... reklo bi se da Jerker na švedskom ima značenje "usamljeni vladar" ... sad, očito je da se tu provlači nekakva ideja o usamljenosti samo je u različitim jezicima valjda drugačije predočena ... ;-)

Isto je tako i sa ovim divanom, kaučem iliti sofom:



Talijanima ime ništa ne znači, nama je (barem meni) smiješno, ali Šveđanima je to naziv pokrajine.

Ko da kod nas netko nazove kauč Baranja ili Zagorje...

Al meni opet smiješno ...

Pa si mislim dal bih radije kupio kauč klipan ili stol jerker ...

Što se privatnog života tiče, subotnja popodneva i nadalje fino prolaze uz Leffe i pubsku hranu (kako su neki od vas ispravno pretpostavili) - pisat ću vam uskoro još malo o tome. Pa smo bili prošli vikend na jednom izletu za pamćenje i opet sam s naporom birao slike - bit će ih za jedno tri posta ... pa sam usput uslikao i jednu sitauciju koja će mi poslužiti kao ilustracija za jednu temu koju već dugo pokušavam uobličiti, a sad su mi se neki motivi poklopili i mogao bi ispasti sasvim dobar post ...

Na TV je počeo Big Brother, izabrali su Jozefa, a sir Alen je na pragu da odabere svog "Pripravnika" - sve neke stvari o kojima bih vam htio ponešto napisati ... pročitao sam neke dobre knjige, a dužan sam vam i post o Lebovoj knjizi ... apropos istog - pogledao sam više od pola filma "The Great Lebowski" i sad znam otkud nadimci Lebu i Jesusu - ostatak filma sam prespavao, ali nema frke, snimljeno je ...

Najbolja je vijest da imam novi interview sa jednim blogerom kojeg nisam intervjuirao zato što je bloger nego zato što je napravio jedan baš zgodan gadget ... to mi je prvi intervju sa nekim koga nisam pitao baš ništa o blogu, i nisam pitao koga misli da bih slijedeće trebao intervjuirati - časna riječ ...

Eto, ovo je kao neki uvod u nove postove- Za danas dosta, a od sutra opet počinjemo za ozbiljno ...

E da, još jedna stvar zbog koje mi se nije pisalo je i ova igrica ... jedna od onih koje valjda samo meni mogu biti zanimljive ...




Otkako sam je skinuo, svaki put kad sjednem za komp počnem gubiti vrijeme vodeći svojih sad već dvadesetak bandova do slave i bogatstva ...

11 komentara:

Anonimno kaže...

aj dobro... ko prizna, pola mu se prašta... :D sviđa mi se brdo najavljenih tema i sviđa mi se što te prošla ne-volja za pisanje! falio si! :) za selidbu koja je neznaš-kad i neznaš-kamo... ja mislim da bi se na tvom mjestu potukla već s barem pola tvrtke... dakle, sve čestitke za dobre živce! ;)

a za nazive proizvoda... ima brdo takvih presmiješnih stvari, ali meni je najgenijalnija votka s okusom breskve - peachka :D :D :D

Anonimno kaže...

Imala sam Klipana i baš mi bio kul! Čak sam i spavala na njemu, al me sve boljelo poslije. A Lebowski mi je jedan od boljih filmova ikad. Fino da si se vratio!

neutrino kaže...

@ jabuka - eto, bas se dobro kaze "tko ceka doceka" :-) Tako si ti mene docekala, a valjda cu i ja docekati da se ovi smisle kud cemo ... znam da ima puno smijesnih proizvoda. Ove sam izdvojio jer sam na njih usput naletio - ne zato sto su najsmjesniji. Peachku moram jednom probati ... mislim da bi mogla biti dobra.

@ athena - znaci preporucujes mi klipana? Ja cu ga morati vidjeti u naravi jer ovako online nikad nisam siguran u dimenzije/masivnost namjestaja. Bad bi mi bio da ga vidim tek kad ga raspakiram u dnevnoj sobi. Lebowski se i meni jako svidja. Odlican i orignialan film. Barem do mjesta gdje sam zaspao...

Anonimno kaže...

Klipan je neudoban, kratak i zapravo neupotrebljiv osim za dva gosta da sjednu kratko na cugu. Ali kad staviš neku navlaku jarke boje, prekrasan je ukras. Meni je bio samo privremeno rješenje i dobar je omjer value for money. Moj je bio zelen ko trava!

Anonimno kaže...

Tako mi je slično i samoj. Zbog raznoraznih razlika, prestala sam i pisati i čitati, a sad ne znam kako bi počela. Imam na umu par tema za post, ali ni jedna mi nije onako..baš to. Doći će meni, kao i tebi :)
Ni klipan, a ni..ona druga riječ...mi ne izgledaju nešto pretjerano udobno. Al da su smiješni nazivi, jesu :))

Anonimno kaže...

Mrzim ic u Ikeu. Uvijek guzvara za popizdit. Onaj u Croydonu/Purleyu. Ugh.

neutrino kaže...

@ athena - a ne ... ja moram naci nesto sto ce mi biti malo duza varijanta ... ma zapravo sad samo skupljam cijene da vidim koliki mi budzet treba. A i to samo pod "mozda" ...

@ trill - ma meni je najgore bilo zapoceti sa ovim prvim postom ... ono kad se vracas moras reci gdje si dosad, a nije mi padalo na pamet neko dobro objasnjenje. Ovako sam to malo zakamuflirao sa ovim namjestajem ...

@ xiola - nisam jos ovdje bio u Ikei ... nisam nista trebao pa nisam ni isao. Jel to bilo pred neko vrijeme da je netko ozbiljno nastradao kod otvaranja Ikee?

Anonimno kaže...

I meni je taj Klippan upao u oci!

Ivan Vukov kaže...

Jerker je uobicajeno ime u Svedskoj samo sto se ne zita sa dz nego kao nase j znaci cita se jerker po nasem.
Klippa-n inace znaci okomite stijene iznad mora ili rijeke.
Cudi me da su dali ime jerker i stavili za UK trziste jer su Svedjani poznati da svi perfektno govore Engleski tako da i znaju sto to znaci na engleskom.

Anonimno kaže...

Neutrino, my friend, alive and jer...ups...kicking:)je, sofu klippan primijetih prije par godina još i upišah se tom prigodom, ali jerker, pa kvragu uče li te northern races ikakav engleski?
Inače, da ti kratko otkomentiram i ovaj sljedeći post - ok, sve je to zgodno, al koji će vam vrag taj špijunski software;) Prosto me strah da ti dođem na blog više od dvaput dnevno, sve iz straha da me ne uloviš na tim tagafeeditdovima i pritom pomisliš - gle opet ova strina, e jest manijak...
e, a kad/kud se seliš?:)

Unknown kaže...

Pozdrav, jesi li zainteresiran za dobivanje zajma? Jeste li odbili banke i druge financijske institucije? nudimo poslovni zajam, investicijski zajam, konsolidaciju duga i još mnogo toga. nudimo veliku sumu tvrtkama s našim 100% jamstvenim transfernim sustavom, povezujemo vas s našom bankom i dobivate zajam od 24 sata sa samo 2% kamatnom stopom
Zato nas e-poštom šaljite na adresu: (euchariadanielloanfirm@gmail.com) kako biste se prijavili za kredit.