Učite Xiolo-Mariski s nama i dobro, koji je vrag tako super u New Yorku?!?!

Danas završavamo s ovim interviewom. Dok je trajao bojao sam se da će biti siromašan i bezveze.

No, sad gledam i meni se čini dosta dobar. Xiola je na prvi pogled bila jako suzdržana, ali na kraju dodala je puno svoje osobnosti ovome razgovoru ... i kako reče Viz u jednom komentaru - "Šjola je institucija"

--------------------------

Jesi li cula kad za forum Croats in UK? To ja pitam jer sam tamo jedno vrijeme pokusavao moderirati a bas te i nisam sretao tamo ...

cula jesam, u magnovenju, ali ne idem tamo, nikad nisam ni isla. nisam clan ni jedne iseljenicke zajednice, dapace, stajaznam, grozim se takvih organizacija masovnih druzenja dijaspore. ako se zazelim kuce, sjednem na avion i odem kuci.

A bas sam te htio pitati ides li na kakva okupljanja iseljenika ... ;-))

Elem, samo da pojasnim, forum Croats in UK je malecki forum sa jednim, u zadnje vrijeme potpuno neaktivnim, moderatorom. Nema bogzna kako puno korisnika, ali zato nema boljeg mjesta kad trazis Vegetu, Cokolino, Podravkine pekmeze ili Kraseve napolitanke - inace to su sve proizvodi koji se mogu sasvim legalno nabaviti u Londonskim ducanima (nema potrebe za pribjegavanjem ilegalnom uvozu preko granice).

Sad kad se vec dotakosmo kuce - razmisljas li ikad o povratku u domovinu (ma gdje ona bila)? Muci li te nostalgija?


eh, meni je draze kad idem po sve to u hrvatsku.

ponekad me pukne nostalgija za odredjenim ljudima, ne kao zemlju per se. povratak u domovinu? nikad ne reci nikad. ma gdje ona bila: slovenija, hrvatska, makedonija. za sada mi se jos uvijek gundi ovdje u uk.

"Gundi ti se"? Koji je to jezik?

xiolo-mariski.

Kad bi imala osigurana primanja, kad ne bi MORALA raditi - gdje bi najradije otisla zivjeti?

new york city. definitivan i konacan odgovor.

Zasto?

jer ima onu neku atmosferu koju nigdje jos do sad nisam osjetila. jer je najljepsi grad na svijetu. (oces jos ljigavstine na temu new yorka ili ti je dosta?).


Ocu jos!
Meni je London mozda najljepsi grad na svijetu. New york nisam ni vidio i hocu znati po cemu je ljepsi od Londona!


majku mu, neutrino, kako da ti jos pojasnim??? od restorana, do arhitekture, do ljudi (famozni otresiti new yorcani), podzemne, muzeja, dogadjanja...

argh!

Majku mu xiola, objasni mi lajk a fajv jrz old!!
Restorani? Oces rec da ima sarolikiju ponudu? Ili su porcije vece? Ili je Chicken Tikka jos bolja?


sarolikiju, finiju, jeftiniju, o porcijama da i ne govorim (ogromne, za moj majusni europski ukus)! i niti jedna chicken tikka u blizini, hihihi (naime, ne volim indian cuisine).

brunch is big business tamo, obozavam!

eto!

satisfied???

Arhitektura! Nije vrag da pretpostavljas nebodercine londonskoj leguri starog i novog??

ne toliko neboderi koliko oni tradicionalni brownstones.

Muzeji - dobro, tu si ti strucnjak, ali podzemna!!! Sto je tako dobro u njihovoj podzemnoj?!?!

jeftinija. udobnija. sa klimom.

Zezas? Ja sam (po filmovima) uvijek imao dojam da je prljava, klopotava i neudobna ... hm, to je valjda zato sto sam gledao "Ratnike podzemlja" ... ajde dobro - vjerujem ti ... ma jel i klima, bas, ono, radi??!?

ne, ozbiljno. klopotava jesu, ali majke ti, u njih stane vise ljudi nego u ove nase odje. dobro, jest da su im sjedala plasticna, a ne tapecirana, ali jebo sve, klima radi, isprobano krajem 8. mjeseca, milina! u odnosu na ove londonske gjde se skapava od vrucine vec sad.


Hm, ako nije pretjerano zadiranje u privtanost - Koliko si ti vec tu?


u uk? vec ahem, skoro 16 godina.

Ajde dobro, nakon 16 godina vjerovatno covjeku prestane srce preskakati svaki put kad mu pred ocima osvane kupola StPaula ... ispricana si ...
Da mi sad krenemo u finis ovog intervjua ... k vragu osjecam se kao da ti zube cupam ... nisi ti bas tako pricljiva kakvom se cinis na prvi pogled.
Reci ima li nesto sto si napravila na blogu da si bila s time zadovoljna, da ne velim ponosna?


pa zapravo u uk sam 16 godina: od toga 9 godina provedoh u skotskoj, a ostatak ovdje.

ma mrzi me objasnjavat se. jer nema se sta tu objasnjavat. sta ja znam. pricljiva jesam, ali samo kad meni odgovara. hm, ovo zvuci bahato. ah, dobro, da odgovorim, umjesto da laprdam bespotreno.

zadovoljna? ponosna? nema. dodjem, opandrljim post o tome sto mi je trenutno u glavi ili sto mi se trenutno desilo i to je to. pisanje mi, da prostis, kurca ne vrijedi.

OK, popravljam tvrdnju - valjda te nakon 9 godina vise ne ushicuje pogled na Trafalgar Square u suncu i sa prstecim fontanama ...
Necu te pitati da usporedjujes Skotsku i London jer ces mi vjerovatno opet odgovoriti sa tri pridjeva (ko za NewYork ;-)) )
Ako ti pisanje ne vrijedi ni muskog spolovila - zasto te onda toliki citaju?


hehe, rjecita sam, ko i uvijek.

nemam pojma, pitaj citaoce, ne mene.

Kako da pitam citaoce? Pitam tebe jer ti sigurno nesto znas ili imas neko misljenje o tom fenomenu. Da pises o seksu jos bi covjek shvatio - to je najprivlacnija tema, ali na tvom je blogu upravo jasno uocljiv izostanak istog (barem koliko ja pratim ...)



nema tu nikakvog fenomena. mislim da zato jer pisem na 'narodskom', bez nekog prevelikog filozofiranja ili poante. znam da mene slicni tekstovi privuku, odnosno, oni koji ne pile previse i gdje se pisci smiju sami sebi. doza humora je neophodna.

call me old fashioned, ali seks je duboka intima, barem sto se mene tice, tako da izbjegavam tu temu u sirokom luku.


Znaci ja ti nisam medju omiljenima? Smrc ... :-( Ma zezam se, ni ja tebe ne citam ... satro ... ;-)
A glede seksa, spomenuh ga tek usput kao nesto sto obicno privlaci publiku (nevjerovatno je koliko posjeta mi Google nabaci jer ljudi traze slike golih muskaraca, najveci penis i gole slike Mie Begovic) - ne zato sto sam zelio pricati o seksu ...
Ha-ha-ha ... sad mi padaju na pamet sve sama neka seksi pitanja ... kako je mozak zeznut organ zapravo ...


Elem, oslobadjam te ovih teskih muka - zadnje pitanje je koga ne podnosis na webu pa bi mu osim pohoda skakavaca, gube, pozara i slicnog pozeljela da ga intervjuiram?

jesi. kad napises krace postove, hihi. ne, ozbiljno. stvarno nemam zivaca citat nesto dugacko, ma kako dobro bilo. povrsno zensko sam, znam.

u svezi glede seksa i sto se sad ne mos' skoncentrirat, posluzit cu se jednom vlaskom - tesko zabu u vodu natjerat.

i za kraj, ne ispricavam se poradi dosadnih i monosilabickih odgovora.

aj sad da vidim kako to sve skupa izgleda i koliko ispadam majmun nad majmunima.

---------------------------------------------

I tako, eto vam intervjua štovani štioci ...

Nadam se da vam je bilo zabavno barem koliko i meni.

11 komentara:

Anonimno kaže...

Bome mene je začudilo koliko je underground u NY čist. Ja sam mislio po filmovima da je to neka kata i strofa... a ono čisto, ni jedne packe. A tek klima! Uuuu. Zakon.
I da, meni je bilo zabavno.

Anonimno kaže...

Nije lose biti majmun. Vidim sama po sebi. Hmmm...

Anonimno kaže...

dabome da nije loše, crunchy fleas, mmm... :)

Anonimno kaže...

Kasniš druže Neutrino, istrenirao si me da novi intervju iskrsne u ponoć po GMT-u...

neutrino kaže...

@jimbo - ajd dobro, oprastam ti da i ti hvalis new york ... ali ti nisi vidio London ..

@ xiola - daj se saberi ... kakvo te zivotinjarenje spopalo ...

@ viz - jesi vidla da sam se sjetio upotrijebiti ono tvoje?

@ jimbo - ne kasnim ja, nego si ti uranio ... :p

Anonimno kaže...

jesam i srce mi je momentalno zaplesalo kazačok :)))

Anonimno kaže...

ni da bi se potpisala kako spada, Spada, aha, to je nisi pita ... :)

Anonimno kaže...

Najezim se od miline svaki put kad se Spada spomene.

Anonimno kaže...

iss, Šjola, ke priznanje... ;) živ'la ti men'!

neutrino kaže...

@ Viz - nista ne kuzim. Ni tko/sto je Spada ni kakve sve to skupa ima veze s krumpirom ... osimako nije nesto iz tresete ...

@ xiola - ajde dobro barem ti kuzis ...

Anonimno kaže...

ja sam spada! i što i tko