Trill o seksu, politici i najvećim blogerskim uspjesima ...

Evo nas u posljednjem nastavku razgovora s Trillian.

Ako ste se usudili propustiti prva dva dijela intervjua, prvi ćete naći ovdje, a drugi međutim ovdje. Nije da baš morat sve pročitati ili pročitati po redu, ali razgovor smo počeli na prvom pitanju prvog dijela i zatim sve po redu razgovarali ...

Tako bi to nekako trebalo i čitati valjda ...

---------------------------------------------------------

Uh skrenula si me s teme s onim pitanjem ranije i sad ne znam kako da se neprimjetno vratim a da ne bude ko saka u oko ... htjedoh te jednom pitati - Kad bi mogla promijeniti tri Arthurove osobine koje bi to bile?

Tri Arthurove osobine?

Prvo gunđavost. Gunđa i kvoca za sve i svasta :) Recimo, za to što sam stavila smece pored kante, a ne u kantu ili sto sam ostvaila deku neslozenu a ionako cu se pokriti uskoro ili sto sam zamijenila poklopce majonezi i pasteti ili no da, takve stvari :)



Drugo, nece priznat kad pogrijesi. Zezne nesto tu i tamo, kao i svi mi, ali nece priznati ni za lijek.

Trece, nekad je prepametan. U smislu prerealan. Dobro, to je protuteza meni i mojem nacinu razmisljanja, tako da to mozda ne bi bas mijenjala, ali bi svakako ublazila.

Ustvari, jedino me ta gunđavost najvise smeta. Nije da je bas uvijek bez razoga, priznajem, ali stvarno pretjeruje :))

Jednom si izricito napisala da ne zelis na blogu pisati o politici, a onda si zavrsila u Saboru ... pa si o tome pisala na blogu. Hoce li sad brana propustiti pa mozda objavis i osvrt na predizbornu politicku kampanju ili je to sve?

Mislim da je to sve sta se tice pisanja o politici. Nisam tu bas "doma" i stvarno sam politicka neznalica. Znam sta je pravo i logicno, a sto nije, ali je to rijetko tako i u politici. No, nikad ne reci nikad. Tko zna, mozda mi nesto puhne i napisem opet neku politicku temu, ali cisto sumnjam..



Da nisam pozvana u Sabor bas zbog svog pisanja, ne bih to niti objavljivala na svom blogu. Ovako mi je to vise bilo kao neko blogersko pitanje, nego politicko. Dokaz da se na postavljena pitanja ponekad mogu dobiti odgovori i da pisanje moze odvesti puno dalje nego sto mislimo. Blogeri su pozvani u Sabor. Ma jel da da to bas dobro zvuci? :)))

Doðe kao neka blogerska moc koju nismo ni svjesni.

A sto bi rekla da je tvoj najveci blogerski uspjeh? Jel odlazak u Sabor? Ili sto si i kcer navukla na cyberspace (mislim da si negdje napisala da ti i kcer bloga)?

Kcer je mene navukla na bloganje, ne ja nju :)

Cak mi je pokazivala kako se otvara blog i sta gdje pisem. Isprva mi je kontrolirala postove sto se tice pravopisa i gramatike pa sizila na mene da sam nepismena :))

To se s vremenom popravilo i u zadnje vrijeme nema primjedbi. Nemas pojma kako je ona stroga i koji je to uspijeh :)

Oh pa nisam to shvatio ranije ... ja sam mislio da je kcer vidjela mamu pa pozeljela i ona ... obavezno zahvali kcerki, njeni napori su dali jedan rijetko topao blog na hrvatskoj blogosferi.

Nego da krecemo prema kraju - sa seksom, naravno - citam da te djeca nesputano pitaju o seksu i ti im normalno odgovaras. Nije provokacija, ali zanima me jesu li i tvoji roditelji s tobom pricali o seksu?

Nisu bas puno pricali, ali su se odnosili prema seksu kao prema necemu normalnom i sastavnom dijelu zivota. Znam da su jos u ono davno vrijeme imali projektor s "filmicima" koji nisu bili niti zakljucavani niti skriveni negdje u kuci.

A i jedno prema drugome uvijek su se odnosili tako da se vidi ljubav i povezanost.



Zagrljaji, pogledi, poljupci, drzanje za ruke...jos i sad sve to rade i nakon 43 godine braka.

Lijepo za vidjeti i dobro za primjenjivati :))

Bas lijepo ...nego nisi mi ranije odgovorila na pitanje o najvecem blogerskom uspjehu - na sto si na svom blogu ponosna?

A ne znam ti odgovoriti na to pitanje :)

Na sve sam ponosna i sve mi se baš sviđa. I cijelo ozracje bloga i komentara, na teme koje su zajednicke mnogim ljudima, na pametnim komentatorima, na dizajn, na blogovske prijatelje koji su postali i pravi prijatelji...ma bas na sve :))

Ajmo onda zavsiti ovaj intervju sa pitanjima koja postavljam svima: Koga bih jos po tebi trebao intervjuirati – tj. ciji bi intervju ti voljela citati?

Zanimljivo bi mi bilo da intervjuiras recimo Studenu, OvogOnog, Rock Rolla...oni mi imaju blogove iznad bloga. Kvalitetni su, metodicni, a i zanimljivi. Sto nije uvijek lako postici, sve troje odjednom :))

-------------------------------------------------

Eto, ako do sada niste čitali Trillian nadam se da ste shvatili što propuštate, a ako ste došli s Trillinog bloga, ostavite komentar ... tek tako da i ja vidim kako je to imati stotinjak komentara po postu ... :-))

Sutra ne propustite posljednji nastavak posljednjeg interviewa ... Jimbo Jonez... samo za vas ...


Ilustracije sa ovog sitea, ovog sitea i naravno Zigdikata

15 komentara:

Anonimno kaže...

:-O gotovi intervjui!?!?!? a neeeee...

neutrino kaže...

Ma nisu jos gotovi ... tek sutra :-))

Anonimno kaže...

Ovi intervjui su ti zakon. Mislim, ne zato što si i mene intervjuirao, nego gledam zbog ovih drugih blogera koje si intervjuirao... dobije čovjek cjelovitiju sliku osobe iza bloga i tako...

Anonimno kaže...

Izvrsno :))
Slažem se s jimbom, ovi intervjui su zakon :)))
Sad čitam što sam ja sve rekla i znam da je to baš tako rečeno, ali nekako to drugačije zvuči u mjelovima, a drugačije ovako. Ovako je bolje :))

Anonimno kaže...

došla sa TriLilinog bloga, tak da se zna. A tebe sam inače čitala i ranije, samo mi sad malo komplicirano. No, nema veze. Interview je odličan, ona baš onakva kavom je zamišljam..pozdrav tebi
Dva (2mama.bog.hr)

Anonimno kaže...

Alkion:
Intervju je naravno opet vrlo lijepo i pitko napravljen. Složio bih se s prijedlogom o narednim intervjuima uz malu ogradicu. Naime, iako smatram da je draga nam primorka (trenutno u inozemstvu) vrla Studena vrlo solidna blogerica, koja svoje i komentare i postove piše vrlo svestrano i kvalitetno, nekoliko puta sam naišao na vrlo grube i skoro napadačke komentare ako iznesete bilo koje mišljenje koje se imalo konfrontira s njenim stavovima. No možda bi i to moglo biti vrlo interesantno pitanje (ako bude u krugu izabranih). :)))

Anonimno kaže...

A fakat su čitljivi intervjui..

Anonimno kaže...

Pa ja nemrem bilivit da nemrem stavit link.. Mislim znam al sam zbunjen ko šlapa :)

Anonimno kaže...

evo, 9. komentar.
svatko je počeo od nule, pa i Trill :)
Trill je mala legenda naše blogosfere (pridjev velika su već prisvojili neki s kojima je ne želim trpati u isti koš jer to nikako ne zaslužuje), nadam se samo da neće nestati jašući u susret zalazećem suncu :D

Anonimno kaže...

Čitajmo Trill :-)

neutrino kaže...

@ jimbo - je i ja sam sav ponosan ...

@ trill - ma meni se cini da samo intervjuirani misle da su mi intervjui dobro ispali ...

@ 2mama - pozdrav i tebi, hvala ti da si savladala sve prepreke do komentara. Nadam se da ces i dalje redovno dolaziti ...

@ Alkion - dobro jel to sad glas za ili protiv Studene ;-)

@ zgdnevnik - hvala, hvala - a i ti si vidim uspio ostaviti link - svaka cast!

@ studena - ohoho - lijepi pozdrav ... nadam se da se neces jako iznenaditi ako te jednog lijepog jutra iznenadi moj e-mail ...

Anonimno kaže...

Neutrino, neću se iznenaditi, ali ne bih da ti potjeram ove preosjetljive čitaoce, zato je možda bolje da me zaobidješ, neću ti zamjeriti :)

neutrino kaže...

@ Ma ne brini ti nista, voli Alkion svracati ovamo, a ti ces ionako svoje grube i napadacke komentare upucivati samo meni ... jel'da?
No ja cu sad najprije malo pauzirati s intervjuima ... ja volim, naime, iznenaditi ...

Anonimno kaže...

Alkion:
Glasam za intervju s Studenom svakako (nisam učio engleski pa ne zamjeri na grubom prijevodu). Naime ja je povremeno i posjetim ali nastojim ne ostavljati traga (ne vidim niti potrebu niti razloge nesporazuma): Piše ona vrlo lijepo, vrlo svestrano i nadasve argumentirano, ali ja lično sam stekao dojam da komentare shvata previše osobno i u nastojanju da ih "odbrani" pomalo postaje gruba i čak netrpeljiva. Naravno to je samo moj osobni dojam koji nadam se i nije točan. Ipak ovom našem druženju nedostaje onaj vrlo bitni dio komunikacije (neverbalni dio), a koji nevjerojatno upotpunjuje sliku i o sugovorniku i o njegovom trenutnom raspoloženju. Vjerujem da bi nam intervju s Studenom upravo ove dojmove pojasnio i vjerojatno promjenio.
Sad mi se eto samo nametnulo pitanje: Bogo mili, kakvo li tek ona stvarno mišljenje ima o meni??? Nadam se da ga neću saznati... :)))

neutrino kaže...

A mozda hoces ... ajde, ajde, ja sam vidio da te preporucila lijepo na svom blogu ... nije sve bas tako crno ;-)