Pa što je ovo - postat će mi blog pravo šetalište za mačke ...

Kako sam se samo vješto u naslovu poigrao s riječima ...

Naime, Englezi za modnu reviju vele "catwalk" iliti doslovno - mačja šetnja. Valjda zato što mankenke hodaju kao mačke stavljajući nogu pred nogu ...

Prošlog smo se vikenda našli s nekim mojim prijateljima na Spitalfields Marketu. Njima se to činilo kao zgodno mjesto da malo prošetamo i pojedemo neki kolač, a usput su bila organizirana i neka događanja s obzirom da je bio počinjao Londonski tjedan mode.

Jedno od tih događanja je bila i modna revija pa kad smo već tamo - što ne bi malo pogledali.

U ovom postu stavio sam par slika s te revije ne zato što mislim da ćete tako uspjeti doznati što i kako se treba obući nego, više - da vam malo probam dočarati atmosferu ...



Eh, nikad od mene modnog gurua. Tek sam sad skužio da nemam pojma ni koje sam kreatore gledao, ni koje robne marke su tamo bile prisutne ...

Ja sam samo blejao i pokušavao ponešto od toga uslikati ...




Nemam nekih prevelikih iskustava sa slikanjem modnih revija.

Nemam zapravo niti nekih prevelikih iskustava sa odlascima na modne revije.

Prije prošlog vikenda samo sam još dva puta nazočio modnom revijanju. Jednom davno na nekoj reviji na Zagrebačkom Velesajmu, a drugi put ovog ljeta na sajmu cvijeća u Hampton Courtu gdje su imali zgodnu reviju manekenki sa cvijećem i u cvjetnim haljinama. Imam i hrpu slika s te revije ali vam ih nisam stigao pokazati. Zanima li to ikoga uopće?




Zbog tog manjka iskustva slike su mi malo mutne, a i nisam baš lijepo hvatao modele jer mi bilo bezveze gurati se do boljih pozicija za slikanje.

Ova djevojka na slici gore mi je bila najzgodnija.

Inače baš kad sam pomislio kako su konačno i na londonskom tjednu mode počeli ukidati tiraniju premršavih modela, cure su izašle pokazati kupaće kostime.





I sad, iako su neke od njih bile čisto normalno građene, neke su mi bile "na granici". Nisam vidio niti jednu baš onako - bolesno mršavu, ali znam da bi neke Jimbo na posebnu kuru "pite, ćevapa, kulina i čvaraka".

Eto toliko.

Bilo je inače i muških modela na toj reviji, ali ih nisam slikao. Sad se kajem jer znam da bi dame koje zađu na moj blog znale cijeniti moj trud u pribavljanju zgodnih slika.

No, u onim ljetošnjim slikama iz Hampton Courta ima i podosta zgodnih momaka, pa kako rekoh ako koga zanima ... :-))

--------------------

Nego sutra odoh vidjeti Stonehenge. Već sam od svihkoji su bili čuo da je razočaravajuće, pa se ne nadam ničemu posebnom, ali pojeo bih se da sam pet godina proveo u Engleskoj, a da to nisam vidio ...

Pričat ću vam kako je bilo ...

6 komentara:

Anonimno kaže...

kad sam ugledala ovu srednju na predzadnjoj slici... prva reakcija: "ajme, pa građena je ko moj brat" :D

i da, naravno da bismo cijenili fotke s muškima :D

Anonimno kaže...

moram priznati da sam ugodno iznenađen "novim" izgledom manekenki

Anonimno kaže...

Ta poseta me zanima...cekam.

Anonimno kaže...

Sto je mene razocaralo o Stonehengu je da se nalazi jako blizu prometne ceste (znam sto je bilo prije, ali zasto su cestu toliko blizu stavili,ne znam) sto je automatski umanjilo misticnost cijelog dozivljaja.
Nadam se da vam je bilo lijepo, da li ste posjetili i Salisbury ?

Anonimno kaže...

eh, eh, eh...iz protesta zbog toga što nema muških slika, neću se ni javiti da sam bila tu i neću ništa komentirati :))))

Anonimno kaže...

ove su neke mesnate :) :) :) :)