Jesen, šefovi i ništa više

Jučer sam objavio onu šefovu forvardušu pa sam tražeći na Zigdikatu odgovarajuću ilustraciju pronašao još nekoliko dobrih fora na šefovske teme.

Zato ih danas pokazujem.

Ali, prije toga da vam pokažem jednu malo jesensku sliku s prozora Caffea Nero u Chiswicku.




Slika je malo mutna jer je slikana mobitelom. Bila bi bolja da mi se dalo ustati, ali imaju previše udobne kožnate fotelje. No bilo je sunce, plavo nebo, slikoviti crkveni toranj pred nama ... prosto je vapilo da to uslikam ...

A sada Zigove karikature.


















Sutra ćemo ovdje početi snečim bitno ozbiljnijim

4 komentara:

Anonimno kaže...

Neutrino sto mi radis.Chiswick je jedan on meni najdrazih dijelova Londona. Zivjela sam tamo dvije godine, a ta mi je crkva jako poznata.

neutrino kaže...

@ zvrk - Zivjela si na Chiswicku? Pa kaj ne veliš? He he he - nisi mi to smjela reći, sad dolazim u napast da neki post posvetim Chiswicku ...

Anonimno kaže...

SORRY!!! Zato sto si otvorio/la ovo dobit ces poljubac najdalje do petka od ljubavi tvog
zivota ako ne prekines lanac.Sutra ce biti najbolji dan u tvom zivotu.Bilo
kako bilo ako ne posaljes ovo najmanje 10 ljudi do ponoci bit ces zauvijek
odbacen/a...STVARNO SORRY, ALI MORAM NASTAVITI LANAC

neutrino kaže...

@ Anonimno - sorry, ali ja ti takve lance prekidam s guštom.