Pola svijeta na mom blogu

Lani sam jednom iz vica krenuo analizirati iz kojih sve zemalja ljudi dolaze na moj blog, kad već moj tracker nudi i tu funkciju.

Tada mi je broj bio na 60 zemalja, pa sam ih unio u formular na ovom siteu i - evo karte:



60 država ... nije ni loše.

Puno je crvenog ... nije to bilo loše za par mjeseci na ovom blogu ...

A onda sam sinoć ponovno pogledao u tracker i ostao ugodno iznenađen - sad mi se skupilo 91 država ...

Wow.

Iako je većina tih posjetitelja ovdje doklatila slijedeći neke čudesne Googlove razloge za izlistavanje mojeg bloga u svojim rezultatima - ipak je to zanimljivo kad malo bolje razmisliš.

Netko je iz 91 zemlje na svijetu kliknuo na moj blog, na moj komadić cyberspacea ...

Eh da sam još u osnovnoj sad bih napisao jedan potresan sastavak mojem neznanom čitaocu iz Burkine Faso.

Evo i osvježene karte:

Lijepo mi se popunila Južna amerika, a polako se počinje crveniti i Afrika.



Brine me da još nisam popunio Evropu ... jako upadaju u oči Bjelorusija. Moldavija, Albanija i Farski otoci. Iako, istini za volju, još se čekaju i prvi posjetitelji iz Andore, Armenije, Channel Islandsa, Gibraltara i Lihtenštajna ... Jako sam zabrinut da ni iz Vatikana još nema nikoga ...

A od većih svjetskih država čije se stanovništvo još nije odvažilo posjetiti moj blog, priželjkujem posjete sa servera iz neke od ovih zemalja:



Angola
Bolivia
Botswana
Čad
Gana
Haiti
Irak
Jamajka
Kamerun
Kazahstan
Kenija
Kirgistan
Kuba
Libanon
Madagaskar
Mali
Mongolija
Nepal
Nikaragva
Pakistan
Paragvaj
Tanzanija
Turkmenistan
Urugvaj


A i ako bi vas put slučajno nanio do Laosa, Vijetnama ili Bahreina - zaletite se ... kliknite ...

No to ne znači da mi je išta manje drago ako dolazite i sa neke od najčešćih destinacija - Hrvatske, Engleske, Bosne ili Srbije ...

5 komentara:

Anonimno kaže...

Hehe, danas sam i ja gledao statistike posjetitelja.
Nagnao si me da i ja napravim ovakav post.
Međutim ono što me je više iznenadilo su posjetitelji iz ministartava unutarnjih poslova, vanjskih poslova, pravosuđa, pa sabora, parlamentarne skupštine BiH... ma napravit ću i ja jedan ovakav post.
Hvala na ideji!

Anonimno kaže...

Odoh ja uskoro do Svedske.Treba li ti ta zemlja?

neutrino kaže...

@ jimbo - ma mene najviše iznenadi kad me netko iz, kaj ja znam, sabora - nađe guglajući "goli muškarci slike" ili "Mia Begović topless" ...

@ zvrk - bome, Švedska je plasirana na visoko dvanaesto mjesto posjetitelja ovog bloga, sa čak 268 posjetitelja ... više nego Makedonija, Kanada ili Irska ..
Ali ako ideš preko Channel Islandsa ili Andore - nemoj me zaboraviti :-)

Unknown kaže...

ako nadjem internet u albaniji saljem pusu! ili primas samo domicilne posjetioce?

neutrino kaže...

@ Riba - ma nisam ja izbirljiv, brojim i prolaznike i domicilno stanovništvo (ionako ne znam kako bih ih razlikovao - moj tracker nije tako sofisticiran ...) ... brojim čak i ilegalne useljenike ...