Dobro mi došel, Moldavec ...

Nakon mojeg jučerašnjeg posta dogodila se nevjerovatna stvar - nepoznat netko iz Moldavije prošetao je mojim blogom ...

Ne vjerujem baš da je ostao osupnut sadržajem jer slabo divanim Moldavski, a ni Rumunjski mi nije nešto.

Na žalost, nisam bio nazočan tome događaju pa ne znam kako je tajanstveni posjetitelj uopće navratio ovamo. Jel' slijedio neki od "brojnih" linkova koji sa raznih web stranica upućuju ovamo ili je doletio tražeći nešto sasvim deseto na guglu.


No, bilo kako bilo, i ovako ex post - slobodan sam dragog gosta pozdraviti sa našom starom "Dobro mi došel, Moldavec, vu stari purgerski blog ..." ah, ganuh sam sebe ... kaj mi je danas


Danas je nedjelja, a to znači da je vrijeme da malo pogledam što mi se najviše svidjelo na Zigdikatu.

Zig je bio marljiv kao i obično i svaki dan objavljivao po jednu novu karikaturu, a meni su najbolje bile ove dvije:




Ne mogu se odlučiti koja mi je bolja.

A vama?

7 komentara:

Sjećanja kaže...

Ah, što da sad pametno kažem kad me nema već mjesecima. Na ovom sam blogu zaboravljena, pospremljena na prašnjavi tavan ili, još gore, u neki vlažni podrum. Eto, dobila ja svojih pet minuta u kojima moram pokušati ostvariti i miei sogni nel cassetto. Čame oni tamo (u dnu najdublje ladice) već nekoliko godinica, a sad u pet minuta moraju na svjetlo dana, roditi se, odrasti i zaživjeti životom odrasle zrele, odgovorne osobe. Mogu li to oni? Ne znam, nadam se, vidjet ćemo. pozdrav

Anonimno kaže...

Meni prva...

Anonimno kaže...

Druga, odlična je :-)

neutrino kaže...

@ Vlasta - Ma otkud ti to da si zaboravljena?
Ajde, ajde ... skockaj se pa navrati, fale mi tvoji komentari.
A snovi će se nesumnjivo ostvariti. Bez obzira na komentare.

@ Jimbo & Linus ... hm niste mi baš pomogli dečki ...

Anonimno kaže...

Krov definitivno! :)

Sjećanja kaže...

:))) ma to se ja pjesnički izražavam. Zapravo provociram upravo ovo "Ma otkud ti to da si zaboravljena?"

neutrino kaže...

@ etotako - vidiš, vidiš, tvoj bi glas mogao donijeti prevagu ...

@ Vlasta - fishing for compliments, are you?? :-D
Ajde, ajde, baci se na čitanje ... imaš ponešto zaostataka ...