Jao što ću im danas raditi!!! Jao što ću im danas raditi!!!


Volim ja ove moje Engleze.

I susjede i kolege na poslu.

Ali kako ću ih zezati danas u uredu ...

Jucer je sve bilo u znaku utakmice, kolege iz cijele firme su me zvali (ja sam im tu jedini Hrvat pri ruci).

Kažem jednom, "Skoro sam ti rekao "Sretno" ali sam se predomislio ... nema smisla da te lažem ..."

Drugi upriliči čitav igrokaz gdje kao fol u drugoj sobi priča s nekim na mobitel tipa "Oćeš gledati utakmicu večeras ... ma razbit ćemo ih 6:0 ..."

Bojao sam se samo dvije stvari - da će naši izaći sa nekom luzerskom taktičkom postavom i principima čuvanja rezultata naših klasičnih trenerskih veličina i ono drugo - da će naši navijači napraviti neki izgred zbog kojeg ću se sramiti.

A kako je bilo - vidjeli ste. Čini se da su čak i navijači ostali cool.

Obitelj neutrino ste možda mogli i čuti do Zagreba ... fala blogu na dobrim susjedima, nitko mi nije kamenovao prozore kad smo urlali nakon golova ...



Poslije tekme - malo sam se naslađivao na engleskim sajtovima.

Na Guardianu je duhovit bio prijenos iz minute u minutu ...

U 33. min (naši vode 2:0): "Čujem da je Marcelo Lippi slobodan. Zašto ne bismo njega zaposlili, onda engleski igrači mogu provesti ljeto učeći talijanski kad ionako neće imati pametnijeg posla."

Malo tko se tako dobro smije na svoj račun kao Englezi ...



I malo tko će se tako spremno obrušiti na svoje:

Nakon prvog poluvremena, Engleska će učiniti uslugu TV gledateljima na cijelom kontinentu pošteđujući ih svojeg prisustva na Euru 2008.

I pristojno komentiraju - na Guardianu "penal je možda bio, ali ne najčišći" ... na BBC-u "radi se o mekom penalu" ...


Guardianov komentator osvrnuo se gorko:
Ono što je neoprostivo je da engleski nogomet stagnira, dopuštajući tolikim zemljama da nas preteknu u smislu osnovnih vještina i inteligencije. Večerašnja hrvatska predstava na Wembleyu mora biti poziv na buđenje, baš kao što je to bila Mađarska pobjeda 6-3 na istom mjestu 1953. Vrijeme je da dovedemo još jednog stranca. U stvari, vrijeme je da ih dovedemo mnogo: ne samo da treniraju nacionalnu vrstu nego i da podijele svoje znanje na svim razinama igre u ovoj zemlji.


Buzzinfootballblog se pita - Kad je nestanak struje dobra stvar? i odmah odgovara - Kad ne moraš gledati prvo poluvrijeme debakla Engleska - Hrvatska. A što je najgore kad se struja vrati? To što onda gledaš drugo poluvrijeme ...



Na BBC-jevim stranicamaa korisnici ocijenili najboljima Olića, Kranjčara, Petrića, Edoarda i Modrića. Meni je sjajan bio i Ćorluka (nisam mu još sasvim oprostio onu video snimku sa "Svinjo debela") ... i Srna ... ma svi!


Najljepše je ipak bilo poslije utakmice gledati u studiju engleske igračke legende a današnje komentatore Linekera, Hansena, Shearera i Iana Wrighta (čiji je posinak igrao desno krilo u prvom poluvremenu i namučio Šimunića) koji u zanosu često znaju ispasti umišljeni. Jučer su nakon utakmice bili pokisli. Utučeni.

Hansen, koji mi posebno ide na živce jer je sav napuhan kao pijetlić kad pobjeđuju (još mu nisam oprostio komentare nakon što su nas rasturili na Evropskom 2004.) bez zadrške je priznao
Bili su nadmašeni u razmišljanju, igri i borbenosti i ovo je zbilja niska točka u engleskoj nogometnoj povijesti jer bili su očajni, zbilja očajni.

I Shearer je spremno dodao - Činjenica je da Engleska večerašnjom igorm ne zaslužuje prolaz.

Ian Wright je zaključio - Svaki put kad je Hrvatska kretala u napad mislio sam da će zabiti ...


Oh, kako će slatko biti sutra ući u ured ...






Hvala Slavenu Biliću na nekalkuliranju i na sjajnoj taktici i hvala svim igračima - bili su sjajni ...


Još jedan citat sa Guardiana

Slaven Bilic, (...), pokazao je kako se to radi. Hrvatski timski rad je bio prekrasan, njihovo poštenje u pružanju maksimuma kad jemjesto na Euru 2008. već bilo osigurano mora biti pohvaljeno a pojedinci, poput strijelca odlučujućeg pogotka Mladen Petrića, imali su virtuoznost u 77 minuti kad je bio potreban spektakularni doprinos da riješi utakmicu.

Nakon pobjede dobili smo SMS iz Zagreba - Kako je danas biti Hrvat u Londonu?
Ma bilo je sjajno, ali danas će biti još bolje :-))

8 komentara:

Anonimno kaže...

Sutra u ured moraš doći u kockicama.A zatim naveče napisati post o reakcijama.Obavezno

Anonimno kaže...

eeee ako ne napišeš sutra tj. danas navečer komentare iz ureda, eto mene u london da te nađem i uživo ispitam što su rekli.... uuuuuhhh... mogu mislit kako ćeš im se slatko krvi napiti.... hihiihihiihi...

Anonimno kaže...

Nadala sam se da ćeš pisati o tekmi i reakcijama i evo, prvo paljenje kompa i jur do tebe.
Sjajno :))

Anonimno kaže...

Danasnji school run ce biti sav kockast.
Mame ce nas valjda u cudu gledati ali tate znaju,he,he.

Croatiaaaaa!!!

Anonimno kaže...

Ovo kod tebe mi dođe ko "slikom na sliku" :) Točno ono što sam i očekivao kako kaže Trill. Još sam se samo nadao i filmićima s YouTube, onim engleskim verzijama da čujem njihove komentatore. To mi je neki poseban gušt ;)

Anonimno kaže...

Zaista je sjajno bilo jučer biti Hrvat u Londonu...

Zavidim ti na prilici što možeš na posao i ubit' kolege u pojam :-)

Anonimno kaže...

ma budi danas umišljen, arogantan, pun sebe...vrati im malo jer sutra opet po starom...
(čujem da su neke UK novine proglasile Lamparda za igrača utakmice - eto vidiš)

Anonimno kaže...

Znao sam gdje treba doći na pravu dozu pobjedničkog slavlja...