Pa dobro, dokle ćemo o izborima?

Sad mi to već ozbiljno ide na živce ...

Dajte dosta više s tim izborima.

Kužim ja da svatko od nas ima svoje mišljenje, ali nije kugla stala ako su se nama dogodili izbori.

Najprije su svi blogeri koje pratim na neki način popratili kampanju. Ili komentarima vijesti, ili parafraziranjem predizbornih plakata ili vlastitim uratcima na tu temu. Do bijesa čak sam i kod Blogowskog naišao na Mrakov film - a on bar nije direktno zainetersiran za izbore u RH (Blogowski - ne Mrak)

Toplo sam se nadao da će sa prolaskom izbora, pasti još par komentara na tu temu i onda - ajmo dalje ...

Ali nećeš majci! Ajmo sada drndati po tome tko će s kim u koaliciju, pa kome će Mesić dati mandat, pa tko će se ogrebati za koju fotelju ... a kugla se i dalje vrti i nikom ništa.

Kakve veze ima kome će Mesić prvom dati mandat? Tako i ovako će mandatar morati dobiti podršku kroz sabor. I ako je ne dobije, mandatar će biti onaj drugi. Sasvim irelevantno pitanje prvenstva kojega se totalno bespotrebno mistificira.

Koliko je svejedno tko će biti slijedeći premijer najbolje se vidi po samim rezultatima izbora.

Postoji nešto što se zove kolektivni intelekt i u ovom slučaju taj nam je intelekt izgleda poručio da nema nikakve razlike tko će voditi Hrvatsku u slijedeće četiri godine.

Zašto onda i dalje trošiti energiju i vrijeme na mlaćenje tih praznih megabajtova?

Ajmo pričati o kulturi, školstvu, zdravstvu, ajmo smisliti kako ćemo pritisnuti grad Veliku Goricu da riješi problem parkiranja invalida, ajmo vidjeti gdje će i zašto biti novi stadion Dinama, ajmo pisati o nezaposlenosti i sudstvu. Ajmo pisati o konkretnim stvarima i na konkretne teme. Ajmo vidjeti možemo li ustrojiti efikasan način praćenja stranke na vlasti i kontrole nad njihovim postupcima. Ajmo vidjeti zašto splitski MUP još ništa nije poduzeo glede prolazaka kroz crveno. Svedimo probleme na ključne osobe sa imenom i prezimenom. Raspitajmo se je li policija otkrila tko je prebio ovog čovjeka i ako nije - zašto nije.


Ajmo pisati što konkretno poduzimamo za rješavanje nekog problema.

Jer, splitski će vozači i 13. u decembru (na prvi dan proljeća) proći kroz crveno baš kao i do tada bez obzira da li mandatar vlade bio Milanović ili Sanader.

A ja bih volio da je tada tamo patrola koja će upozoriti, spriječiti i - ako treba - kazniti.

Država mora funkcionirati u svim svojim segmentima bez obzira koja stranka imala vlast u općini, gradu, županiji ili državi. Kad tome nije tako - pokušajmo to mijenjati.

Ne velim da je loše pisati o izborima - velim da mi se čini da se pretjeruje. Izbori su važan dogadjaj ali nikakva promjena stranke na vlasti neće donijeti nikakav boljitak dokle god javnost ne shvati da joj je dužnost da kontrolira vlast jer se ni jedna vlast neće efikasno kontrolirati sama od sebe.

Tako sam htio završiti ovaj post kad ugledam još jednu nebulozu u današnjem jutarnjem - Crkva nije zadovoljna izborima? i smatra da izborni zakon treba mijenjati! WTF?!? I jos jednom WTF na kvadrat?!?!

:smajli koji to zapravo nije i koji u nevjerici preokreće očima:

Koja depra ...

8 komentara:

Anonimno kaže...

Hehehe...
Jesi vidio dokle su mene izbori lansirali.
Zanimljiva tema za post... zamisli, sjedim ja u Sarajevu dolazi mi mejl kako je netko uslikao Čehoka i Zokija u Importaneu. Okačim na blog (zatražim dopuštenje od pošiljatelja mejla).
I odjednom to prenesu svi mogući mediji, Google Analytics pregori koliko mi je ljudi došlo na blog, a čak je na fakultetu (kako kaže jedan bloger u komentaru) na seminaru iz novin. istraživanja pokazivala te fotke a ispod piše "bloger jimbo".
A ja nedužno sjedio u svom stanu, gledao NG jednim okom, a drugim surfao :))))

Anonimno kaže...

Jimbo nam je postao još veća guba nego što je :)
Slažem se s tobom. Treba raditi konkretne stvari.
Ajd molim te pogledaj link, ako mi uspije linkanje:
http://www.24sata.hr/index.php?cmd=show_clanak&tekst_id=39188&context=naslovnica&web_page_id=main_page
Slika govori sama za sebe, a tekst...pa recimo samo da je premlak po mom mišljenju.

Anonimno kaže...

Anonimno je Trill.
Ne znam zašto me u komentarima odjednom traži zaporku kao da sam Google/Bloger. Nema one opcije da nisam.

Anonimno kaže...

A još će me i izbaciti zbog spamanja.
Vidim da mi link nije uspio, da je objavio samo prvi dio linka, pa dajem drugi dio.
_id=39188&context=naslovnica&web_page_id=main_page
Tvoj blog ima danas nešto protiv mene? :))

Anonimno kaže...

Potpuno se slažem - funkcioniranje države ne ovisi o mandataru vlade ili o predsjedniku države, puno je bitnije kakvi su ljudi na more mjesta koje nemaju direktne veze s politikom.

Primjer sa crvenim svjetlima i parkiranjem na invalidska mjesta puno govori o "običnim ljudima" i njihovim navikama

Danas sam u novinama pročitao kako se više od 60% muških vozača u Hrvatskoj smatra iznadprosječnim, dakle boljima od većine (što je samo po sebi apsurdno, jer su očito loši u manjini) - to dovoljno govori o društvu u nas.

Naravno, nije sve loše i krivo, no vječno se povlači pitanje kako će netko drugi promijeniti svijest društva, kao da će novi premijer biti mesija koji nas vodi u spas... Minus.

Anonimno kaže...

kako na vrhu tako i na dnu. svi se više vole zamarati tričarijama. jer u suprotnom bi morali nešto konkretno raditi, oh ne, a ne samo sjediti po kavama ili ispred monitora i mudrovati. reče ja sjedeći pred monitorom :D

Anonimno kaže...

Zaboga, a ja još nisam ni počela. Taman me puca inspiracija da kažem koju. Prije su svi, pa nije bilo zanimljivo. Ali sad, eee... :-)

Anneli Jäätteenmäki kaže...

Pozdrav prijatelji, moje ime je Šefik Džaferović. Ja sam iz Sarajeva. Ovdje sam da širim dobre vijesti potrebitima. Bila sam depresivna kada me je supruga ostavila zbog drugog muškarca, jer sam tražila da prestanem s radom jer sam imala rak i ja sam pukla. Oduzela mi je jedinu kćer, pa mi je jedina opcija bila da umrem, pokušala sam je nazvati, ali ignorisala me, poslala sam joj tekstualne poruke i odjednom mi je odgovorila i rekla da je više ne zovem ili šaljem, pa ću jednog dana stupiti u kontakt sa moj prijatelj na Facebooku i objasnio sam mu svašta, a rekao mi je i da je imao iste probleme i prije toga, upoznao me s urokom za čaroliju zvanim Doctor osagiede, poslao mi je svoj lični e-mail i kontaktirao sam ga putem [doctorosagiede75@gmail.com] a on mi je brzo odgovorio objasnio sam mu svoje probleme i rekao mi je da se ne brinem da je to učinio za toliko mnogo ljudi koji nikada nisam vjerovao u čaroliju, ali prevario sam se da bih ga pokušao uvjeravao me 24 sata da baci čaroliju i izliječi me od raka i nađi mi bolji posao i odjednom mi je poslao lijekove za svoju bolest, uzeo sam ga samo 2 dana i bio sam slobodan. Sljedećeg dana nisam vjerovao svojim očima, neko je pokucao na moja vrata i nisam tog dana nikoga očekivala, odjednom je to bila moja žena rasplakala sam se i nisam mogla to podnijeti, molila sam se i tražila mi oproštenje, odmah sam dobila poziv od svoje kompanije u kojoj sam radila godinama, a promaknuta sam u mjesto direktora paragonske kompanije u SAD-u, molim vas da mi pomognete zahvaliti doktoru osagiede za obnavljajući sve što sam prije izgubio, molim vas da savjetujem svima kojima je potrebna pomoć da se jave liječniku osagiede putem njegovog osobnog e-maila na [doctorosagiede75@gmail.com] ili whatsapp na +2349014523836 hvala Bogu da blagoslovi one kojima treba vremena da pročitaju ovo svjedočenje i sretno