Umak



Danas nema posta.

Gospođa je kriva.

Natjerala me da vježbamo.

Zapravo, da budem iskren, natjerao sam ja nju.


Prošlog četvrtka sam bio neuobičajeno očajan. Nikako mi nije išlo. Ni sa jednom partnericom, koliko god se mijenjale, nisam uspio uskladiti pokrete.

Kako god se okretali, uvijek nam je završavalo nekako s krive strane i pogrešno.

Nism znao što mi je. Nemam obično posebnih problema sa koordinacijom pokreta, ali nikako da nađem pravi ritam. ako i potrefim gdje mi u danom trenutku moraju biti ruke, zaboravim druge dijelove tijela i začas i partnerica i ja ostanemo zagledani sa onim kiselim izrazom lica. "Nisi ti kriv - ja sam". Ili još gore - "svakome se desi ..."

Čak ni sa gospođom mi nije išlo, a ona i ja se ipak dobro kužimo i instinktivno se znamo. Kad krenem rukom obično točno znam kad ću je dodirnuti i gdje će me dočekati njena ruka ili njen struk. No jednostavno nije išlo ...

Tako da sam nakon seanse prošlog četvrtka dao ultimatum:

Ako ne budemo vježbali preko tjedna ja više tamo ne idem. Pa neću se više sramotiti!!

I večeras, kad je malena otišla na spavanje, gospođa je odlučila da je krajne vrijeme da spasi što se spasiti dade... ugasila je TV, pustili smo laganu latino glazbu i vježbali skoro cijeli sat ...

Ona se, eno, sad gore tušira - a ja pišem ovu ispriku što danas nema posta.


Što ćete - umak.

9 komentara:

Anonimno kaže...

Vježbanjem do savršenstva. Meni ni to ne može pomoći :-)

Anonimno kaže...

Ma bravo bre!

Anonimno kaže...

a ko je tebi reko da smo se riješili muzikanta... :-P možda smo samo malo razmislili i smirili srce, hormone, bubrege... :)))

Anonimno kaže...

Bravo za vas oboje :)
Arthur i ja smo išli u plesnu školu uoči braka, ali kako je od tada prošlo puno vremena i još nsimo baš poslije vježbali...trebali bi opet :)

neutrino kaže...

@ Athena - ja sam se uvijek sklanjao iza one "tough guys don't dance". Ali sam morao popustiti kad sam shvatio da u ovim godinama vise nisam "tough" ... kao da sam ikada bio

@ etotako - zasto bravo?

@ jabuka - vidim :rolajz: ;-)

@ Trill - ma nije ti ovo klasicna skola plesa i to mi se najvise i svidja u svemu tome ...

Anonimno kaže...

pa dobro je to.

Anonimno kaže...

za koji mjesec će bit - a koja je ova s Neutrinom?
http://i.rollingstone.com/assets/rs/96/73002/images/87212_lg.jpg

Anonimno kaže...

Samo vježbaj, vježbom do savršenstva...

I vjeruj, ni od čega ne smršaviš kao od plesa - iskustvo iz prve ruke ;-)

Anonimno kaže...

Zasto bravo,
Kratko i jasno, jer podrzavam takve vrste "koraka" u zivotu. Zajednickom. Ili ne.