Pokušavam ući u novu dimenziju - čekam vaš izbor ...

Dragi moji

Dobrodošli na novi korak u interaktivnosti ovog bloga.

Ovaj sam vikend bio vrijedan i napisao si nekoliko postova, tako da se na poslu mogu mirno posvetiti poslu, kod kuće obitelji, a da vas ne zapustim ...

Time sam si uspio malo smanjiti količinu nekih polugotovih postova koji već dugo čame u blogeditoru i nikako da ugledaju svjetlo dana.

Ipak, ostalo mi je još brdo tema po raznim spremištima, pa mi je palo na pamet da omogućim izbor onima koje zapravo najviše i zanima što objavljujem.

Izbor je dakle na vama.

Ovdje je nasumice nabacano deset tema. Za neke imam već skoro gotove postove, za neke imam tek naslov. Zanima me što vas zanima.

Ono što dobije najviše glasova bit će objavljeno slijedeći tjedan.

No, na vašu žalost - ono što ne odaberete svejedno ćete čitati samo ne tako skoro :-))

Da bi vam bilo lakše birati evo kratke najave svakog od postova:

Jedan zapis na temu ljeta 2007. - ovog ljeta smo otkrili svakakve ljepote u putešestvijama po Istri - uključujući i gastornomske užitke. Znači fotke i opisi klope zagarantirani!

Stonehenge - kako je nastao i sto je tad postojalo na zemlji? - Nakon posjeta Stonehengeu malo me zainteresirao nastanak, legende i posebno, pokušao sam ga smjestiti u vremenu. Zahvaljujući jednoj posjeti British Museu - to mi je i uspjelo

Hampton Court - Po mom mišljenju najljepša kraljevska palača. Kuhinje Henryka osmog (ne mogu ja a da ne pričam o hrani), duhovi i vrtovi. Dosta slika cvjetnih perivoja i zanimljiva povijest često pregrađivanje palače.

Pokloni mi svoj - logo - Komentar sa vremenskim odmakom. Počeo sam pisati post kad je novi logo londonske Olimpijade tek objavljen, a sad ga mogu i dovršiti ...

Googlarije - kod Etotako, znane i kao Artmistakes neki dan dobih ideju za novi post na temu guglarija. Eto prilike da ga i napišem ...

Broj četiri na top ljestvici besplatnih mjesta u Londonu - Ovdje sam najavio top ljestvicu pet mjesta koje savjetujem za obilazak u Londonu. Krajnje je vrijeme da počnem završavati tu listu. Ako vas zanima - naravno.

Košćata reklama, obilne obline i čudo od djeteta - Eh ovdje malo grintam na temu pomodne mršavosti i analiziram jednu korpulentnu pjevačicu.

Banksy - umjetnik grafita - ovo je post kojeg već dugo pruiželjkujem napisati. Nisam još vidio uživo niti jedan Banksyjev grafit, ali mislim da već dota o njemu pročitah da bih mogao složiti jedan zgodan postić ...

Dover castle - Zapis sa našeg nedavnog izleta u Dover. Što je to Doverski zamak, što je bio, što smo tamo vidjeli i kako to sve skupa izgleda.

Bijele stijene doverske - Po uzoru na čuvenu pjesmu, morali smo obići i čuvene stijene. Puno slika i poneki zgodan detalj.

Eto, sad vi birajte ...


Predlozite temu jednog od slijedecih postova na ovom blogu

Jedan zapis na temu ljeta 2007.

Stonehenge - kako je nastao i sto je tad postojalo na zemlji?

Hampton Court

Pokloni mi svoj - logo

Googlarije

Broj cetiri na top ljestvici besplatnih mjesta u Londonu

Koscata reklama, obilne obline i cudo od djeteta

Banksy - umjetnik grafita

Dover castle

Bijele stijene doverske

pollcode.com free polls


E da, odaberite jedan ili više odgovora. Kad odaberete kliknite na "Vote"

Baš me zanima kakvi će biti rezultati ...

Sav sam nestrpljiv k'o pred zadaćnicu u školi ...

10 komentara:

Anonimno kaže...

Eto glasah i ja...

neutrino kaže...

Jimbo, brži si od telefona ... pa nisam još ni stigao pregledati post ... svaka čast ...

Unknown kaže...

k tebi se sad stiže zaobilaznim putevima, glavno da je zanimljivo...čekam googlarije...

Anonimno kaže...

A jesi nam stavio neki izbor...pa ja samo u prvom krugu odabrala 5 tema :)
Sve mi se čini zanimljivim.

neutrino kaže...

@ irida- zaobilaznim putevima? Kako to mislis? Nemoj mi reci da ti nisam u Bookmarksima?!?
A kako si mi prije dolazila?

@ Trill - Ma tako ti je to kad sam ja sav zanimljiv ... a i sjajno pisem ... :-)

Anonimno kaže...

Ja odabrah Banksy-a - idealno bi bilo kad bi uspio uloviti i jedan njegov rad u leću fotoaparata... ;-)

Anonimno kaže...

pa kad sve stižeš, čovječe. Molim te, pošalji mi svog butlera na neko vrijeme.
Pliz pliz.

Anonimno kaže...

A jel ideš sutra na tekmu?
Znam da nije tema posta, ali dok ja nađem tvoj mejl... :))

neutrino kaže...

@ linus - eh isao sam ciljano u istocni london, stavio glavu na kocku i nista. Nasao sam par sjajnih grafita ali nista njegovo. Dosta je obrisano dok dodje na net, a i ja bas ne zivim blizu ... medjutim na netu ima brdo njegovih uradaka - ne vjerujem da bi moja kamera uslikala ista bolje od drugih. Ne vjerujem da cu otkriti nesto novo onima koji Banksyjev rad ionako poznaju. Nisam sjedio s njim na pivu pa nemam pojma sto bih mogao ekskluzivno donijeti. Ali zato mogu malo pisati o mojem dozivljaju, dati par radova i tako ...

@ Anonimno - Kad sve stignem? Koje sve? Nemam butlera jer se gospodja predobro brine o meni ...

@ Trill - Ne idem. Nasi su uspjeli napraviti urnebes na Malti, sto mislis sto ce biti sutra? A ja svoje cure ne bih htio dovesti u opasne situacije. S druge strane logistika nabavke karte za hrvatsku zonu mi je bila malo prekomplicirana, pa se nisam s time zamarao. Prijenos ce biti na BBC-u i nadam se da cu gledati pokisle face Linekera i drustva ...

Anonimno kaže...

obavila sam svoju građansku dužnost :))) i stavila kvačicu na "samo" četiri teme! :D