07/30 Četvrto i posljednje pitanje - predobri ste mi

Pa rasturate vi ovo ljudi dragi ...

Dakle Jimbo ima dva boda, a Anspik i Zvrk po jedan (zar nisam mudro riješio dilemu oko prethodnog pitanja.

Ovo je za sad kraj sa pitanjima - od sutra neke zanimljive fotke bez pripadajućih pitanja, ali bit će još pitanja slijedećih dana.

No moram za ubuduće pripremati teža pitanja, dosadašnja su vam prelagana.

No da vidimo kako stojite sa kulinarstvom i mojom omiljenom hranom:





Ovo pitanje nije povezano sa Zadrom - konačno, reći ćete vi :-))

Pitanje je, naravno, koja je ovo slastica na slici.


Traži se točan naziv deserta i regija iz koje potječe. a ako budete dobri reći ću vam i gdje je ovo snimljeno.



--------------------------------

Ovo je jedan od 30 slikovnih postova koje cu objaviti na ovom blogu dok pokušavam vidjeti što ce biti sa Zato, ako vas zanima o čemu aktualno pišem ovih dana, posjetite me tamo ...

6 komentara:

Anonimno kaže...

Istarske kroštule???:-)

Anonimno kaže...

Možda su slavonske poderane gaće?

neutrino kaže...

Ma tko li je taj anonimni kasnonocni citatelj?? :-))

@tww - ne nisu poderane gace ... Zar tako izgledaju poderane gace? Ja sam to u jednom zagrebackom restoranu vise puta pokusavao naruciti ali nikad nisu imali ...

Anonimno kaže...

Poderane gaće izgledaju više ko langošice mađarske. Recimo.

Anonimno kaže...

Pa trebo si naručit u osječkom restoranu. ;)

Anonimno kaže...

Mogle bi biti kroštule ili talijanske frappe odnosno chiacchiere ... koje se jedu u vrijeme karnevala.