08/30 Priroda u kamenu - na ovu sam sliku ponosan



Ovo je iz Huma, mjesta gdje smo u prošlom postu smazali one kroštule.

Šećući najmanjim gradom na svijetu zamijetili smo ovaj ukras ... baš mi je neobičan.

Neobično lijep tj.

Obavezno svratite u Hum. Ne zbog ovoga - zbog svega drugog, a naročito zbog konobe.













--------------------------------

Ovo je jedan od 30 slikovnih postova koje cu objaviti na ovom blogu dok pokušavam vidjeti što ce biti sa . Zato, ako vas zanima o cemu aktualno pišem ovih dana, posjetite me tamo ...

8 komentara:

Anonimno kaže...

Sjajna fotografija, a Hum je zaista lijepo mjesto - kako ono kažu, najljepši i najmanji grad na svijetu!

Anonimno kaže...

aha..zgodno ;)

Anonimno kaže...

Ja prepoznajem sliku. To je jedan zgodan kamen...u.. čekaj, čekaj, sjetit ću se...u Humu :))

Anonimno kaže...

Sad me zbog fotke žešća nostalgija ulovila. Divna je :)

Anonimno kaže...

bila, ali nisam vidjela kamen. Možda ga je netko u međuvremenu ukro.
Strina

Anonimno kaže...

Sto grad cini gradom i sto Hum cini najmanjim gradom na svijetu?
Nije provokacija ,samo pitanje.

neutrino kaže...

@ linus - za najljepsi ne znam, ali tepaju mu da je najmanji.

@ Herostrat - hvala

@ Trill - pokusavas li ti to reci da su pitalice bile preteske?

@ Liby - hvala, zapravo je gospodja neutrino zasluzna za nju - ona je vidjela kamen ...

@ Strina - stajao je preko puta ulaza u galeriju. Pogledaj drugi put bolje.

@ zvrk - mislim da Hum zovu gradom jer je u 11 stoljecu (kad je nastao) grad oznacavao utvrdu unutar koje su ljudi bili stalno nastanjeni. A Hum je upravo takvo naselje. Grad se od sela razlikovao po tome sto je bio utvrdjen. A da li je bas Hum najmanji takav na svijetu? Nemam pojma. Nisam nasao nikakvu potvrdu takve tvrdnje, ali nisam nasao ni dokaze da nije. Zasada, pustimo to kao zgodnu turisticku dosjetku.

Anonimno kaže...

Ne.
Pokušavam od tebe dobiti beeelj kao odkomentar :)
Ajde, ajde, pa baš sam bila duhovita. Sebi barem. Opusti se, znaš da ja nisam zločesta, samo se volim glupirati. Tu i tamo :)