17/30 - Što mislite o psima na javnoj plaži?

Šećući po kilometarskoj brajtonskoj plaži, odnosno po šetnici iznad nje naišli smo i na ovu oznaku:









Ispod te simpatične slike psa piše ovo:




Iliti na hrvatskom:



Vaš je pas dobrodošao na ovoj plaži između ovih oznaka.



Molimo, držite svog psa pod kontrolom i čistite za njim tako da svatko može uživati u obali.





Ovo je još jedan lijepi pookazatelj da se može naći pametno i kompromisno rješenje između vlasnika pasa i onih kojima se baš ne kupa pored njihovih ljubimaca.



Znam da je i kod nas bilo slučajeva gdje su se kupači bunili kad bi netko doveo svojeg slatkog malog na plažu među kupače pa se s njime brčkao.



I potpuno razumijem da su se ljudi bunili.



S druge strane, razumijem i da su vlasnicima pasa prigovori potpuno neshavtljivi - neki od njih za higijenu svojih pasa troše više nego neki ljudski primjerci koji se na istoj plaži kupaju, ali po mom mišljenju - ljudi i životinje se smiju miješati samo tamo gdje to ljudi žele. I to svi ljudi - ne samo vlasnici pasa.



Zato, ako se vlasnici žele kupati sa svojim ljubimcima - u Brightonu su im posvetili dio plaže. Velik, prostran i po mom skromnom sudu zadovoljavajući.



Nije bilo kupača kad smo mi bili - bilo je prohladno, pa nismo mogli vidjeti koliko napučeno to kupalište postane, ali nije ni bitno - bitno je da rješenja može biti.



Može li se tako na našim plažama jedna uvala ili jedan dio veće plaže posvetiti onima koji se vole kupati sa psima?

2 komentara:

Anonimno kaže...

Ta priča između ljudi i životinja može se gledati iz više kutova. Ja sam osobno ljubitelj životinja i one mi ne smetaju, ali mogu shvatiti da nekom drugom mogu smetati. Mogu sad konstatirati ono što si i ti sam rekao - neke životinje su bolje njegovane, a bogami i bolje odgojene od ljudi. Opet, ako životinju pretpostavimo čovjeku, gdje ćemo stići. Čini mi se kako još uvijek ima više nego dovoljno ljudi koji egzistiraju u uvjetima koje bismo mogli, blago rečeno, nazvati gorim nego životinjskim(a).

Anonimno kaže...

Ne samo da može, nego i ima plaža koje jasnim znakovima kazuju gdje je takvo kupanje s ljubimcima dozvoljeno. Na žalost nemam dokumentirano, samo sam o tome gledala na tvu :) Bila je reportaža o Istri i Kvarneru.
Vlasnici pasa su bili poluzadovoljni jer je kažu, takvih plaža premalo.
No, za početak meni se to čini čist dobrim pomakom prema naprijed :)