18/30 Umijeće parkiranja iliti smart parking

Kad sam ovo vidio, nisam mogao odoljeti





Imao je i Zeko zna jedan post na temu parkiranja malih auta, a i ja sam se uvijek ljutio na male aute na parkiralištu. Pegle i slično - to obično zovemo "pola auta".



Znate ono kad na krcatom parkiralištu konačno ugledate prazno mjesto i već se pozicionirate za vješto ulijetanje da vas netko ne preduhitri i onda u zadnji tren skužite da se duboko uvučeno između dva susjedna automobila normalnih dimenzija skutrilo pola auta ...



S obzirom da sam i ja vozio peglicu ne mislim da bi vozači peglica trebali nestati s lica zemlje skupa s njihovim vozilima, ali ova dva smarta daju ideju kako se može ekonomizirati sa dragocjenim parkirališnim prostorom.










--------------------------------

Ovo je jedan od 30 slikovnih postova koje ću objaviti na ovom blogu dok pokušavam vidjeti što će biti sa . Zato, ako vas zanima o čemu aktualno pišem ovih dana, posjetite me tamo ...

2 komentara:

Anonimno kaže...

Zgodna slika :)
Neka malih auta, a pogotovo ovakvih parkiranja. Dva za jednoga...
A jel plaćaju onda samo jedno prakirališno mjesto? :)
Zanima me i da li je zakonom to dozvoljeno ili nije. Možda zbog plaćanja nije...

Anonimno kaže...

neutrino's wish is my command... eto i novog bloga na blogeru. ne zove se džabe smart :)