A hard day's night iliti naradih se ko pas ...

Kako ste proveli ovu subotu?

Mene su cure isključile iz uskršnjih radova.

Slično kao i za Božić ja sam malo Scroogeovski tip i za uskrs, pa iako rado krkam šunkicu i jajca s hrenom, malo me teško animirati da se uključim u farbanje jaja, preslikače, slamice, pšenice, makovnjače, orehnjače i sve drugo što njače a što je tako fino.

Ja sam zato jutros s gospođom podranio do našeg lokalnog shopping centra - osvježili se jednim sjajnim capuccinom sa extra shotom espressa u polupraznom kafiću dok se dućani oko nas polako otvaraju i počinje jutarnja priprema za navalu kupaca.

Onda smo prije gužve uletjeli u lokalni Tesco, kupili kilu šunke i još brdo nekih sitnica za sutrašnju feštu, potrpali sve to na naše bicikle i kroz vjetar, snijeg, kišu i sunce (sve to u pet minuta - baš volim ovdje živjeti) došli doma prije deset sati.

Mala je naravno već tri sata vijala svog wii-ja, a onda smo se ona i ja bacili na presvlačenje posteljine dok je gospođa u kuhinji nešto preslagivala.

Tako sam se ja oko deset i po lijepo uvalio u svoju stolicu pred komp i dopustio da njih dvije šuškaju po kući prostirući prigodni stoljnjak u jedaćoj sobi, vješajući drvena jaja na luster, upličući trobojnicu u isti i čineći sve ono što se već čini u tim obredima.

Ja sam se posvetio uređivanju naše kućne videoteke i naše kućne biblioteke.

Onda sam počeo raditi na ažuriranju mojeg knjiškog dijela bloga.

Završio sam oko deset navečer i to nakon što sam obavio, otprilike, pola posla.

Složio sam svih tridesetak postova o knjigama koje tek čekaju čitanje i posložio još jedno desetak o pročitanima. Za slijedeću priliku mi je ostalo još dvadesetak o pročitanim knjigama i onih nekoliko o knjigama koje trenutno čitam da bih bio gotov.

Ovih dana kanim napisati nešto o novoj Zadie i Pratchetu koje sam pročitao a nisam ih mogao posaditi usred bloga kojeg nisam osvježio već mjesecima.

Tako da sam satima slagao postove, slikice i konačno je sad taj dio mojeg bloga u koliko toliko zadovoljavajućem stanju da vas mogu opet jednom pozvati da pogledate ako vas nešto zanima. Link vam je na lijevoj margini gore, tamo gdje j eonaj banner sa neutrinom koji čita knjigu ...

A mene inače zanima što vi mislite o tom dijelu bloga. Pa evo ankete - vjerujem da već znate što vam je činiti.

Obnovio sam knjiski dio mojeg bloga - sto vi mislite o tome?
To je bilo fora, ali kako dugo nije bilo nista nova - vise to ne pratim
Ne zanima me tvoj blog
Ne zanimaju me knjige ni tvoj knjiski dio bloga
Kakav knjiski dio bloga?
Nesto drugo (molit cu lijepo to drugo upisati u komentare)
pollcode.com free polls



Odoh ja sad izabrati nešto za čitanje prije spavanja. Kao što ste možda primijetili imam brdo nepročitanih knjiga, a gospođa mi neće dati da kupujem nove dok bar nešto od toga ne pročitam ...

1 komentara:

Anonimno kaže...

Mene zanimaju knjige i baš sam često tamo, na provjeri ima li šta novog. U nekim stvarima se slažemo, u nekima ne, ali mi je svejedno baš zanimljivo :)