Forvarduša za odrasle

Evo maila kojeg sam nedavno dobio od mog šefa (časna riječ):




Dragi prijatelji sa mailing liste

Posljednjih tjedana dobio sam brojne fotografije i priče koje sam vam spremno proslijedio, vjerujući da primatelji dijele sa mnom moj smisao za šalu.

Na žalost izgleda da sam čineći to povrijedio moral određenog broja ljudi, koji su mi iznijeli svoje kritike, prigovarajući mi da sam vulgaran i jako površan.

Stoga sam odlučio da ću vam od danas proslijeđivati samo dokumente od povijesnog ili arhitektonskog značaja, ili teme od općeg kulturnog interesa i u svakom slučaju bez vulgarnog sadržaja.

S tim u svezi dostavljam vam na uvid ovaj pogled na čuveni "Novi most" u Toulouseu (Francuska), most je sagrađen na prijelazu između 16. i 17. stoljeća.

Most je otvorio kralj Louis XIV 19. listopada 1659.

Ugodan dan



Ova je slika bila u prilogu


I što sad da mu čovjek kaže ...

2 komentara:

Anonimno kaže...

Da ti jos salje takve obrazovne mailove ,lol.

Anonimno kaže...

Treba to premostit, men. Nije čovjeku bilo lako