Našli smo glumca koji se gospođi sviđa

Ovu smo nedjelju proveli uz još jedan bollywoodski film. Malo pomalo - to nam postaje sve normalnija pojava.

Odmah poslije doručka, negdje oko podne, sjeli smo da uživamo u još jednom vatrometu boja, pjesme i plesa - te jednostavnih a opet zabavnih radnji.

Ti mi bollywoodski filmovi dođu kao idealna nezahtjevna zabava. Nešto što baš lijepo ide uz nedjelju popodne, kad vrijeme nije za neke izlaske i kad se svi uljuljaju u onu ugodnu ljenost.

Do sada smO imali samo jedan problem.

Ja sam,naime, za tren oka našao svoju omiljenu glumicu i popis filmova koje ćemo gledati natrpao njenim filmovima.



Ona je Ashwaryia Rai i tek sam danas skužio da je ona bila Miss World one godine u Sun Citzju kad je Branka Bebić bila među prvih pet.

Dakle odgledali smo već četiri njena filma, a glavni glumci su gospođi sve jedan gori od drugoga. I to je naš problem.

Poseban je problem što ne može smisliti baš ovog tipa:



On se zove Shah Rukh Khan i gospođi ozbiljno kvari doživljaj. Nevolja je što je on jedna zvjezdurina u bollywoodskom filmu i što glumi u hrpi hvaljenih filmova ...

Ni sa drugim glavnim glumcima nismo baš imali sreče, ali u nedjelju smo gledali film Jab We Met što se na hindiju piše ovako

जब वी मेट

a sam je naslov zapravo mješavina hindi i engleskih riječi, prijevod sa hindija na hrvatski bi bio "Kad we met" tj. "Kad smo se sreli" u potpuno hrvatskoj verziji.

Slijedi spoiler, ali ne vjerujem da ću ikoga s njime ozbiljno ugroziti - koja je vjerovatnost da će vam ikad pasti na pamet pogledati taj film?

To je jedna zgodna pričica o vrckavoj pandžabskoj djevojci koja se u spavaćim kolima u vlaku za Delhi susretne sa depresivnim mumbajskim biznismenom



Ona ga pokušava oraspoložiti, pobjegne joj vlak, jurcaju kroz pola Indije za vlakom i njenim stvarima u njemu, konačno je on otprati kući njenih roditelja, odakle skupa pobjegnu da bi se ona udala za dečka kojeg već dugo potajno voli, ali to ne smije reći roditeljima...

Biznismena glumi Shahid Kapoor - 27-godišnji slađahni momak.



Kaj da vam velim, našli smo odmah još par njegovih filmova i dodali ih listi za posudbu kd lovefilma.

Evo sad još slika iz filma. Najprije Shahid nešto ozbiljno tumači



Pa zamišljeno gleda u daljinu



Pa je nasmijan i s naočalama



I još jednom on



Pa na kraju opet on u žutoj košuljici i s naočalama.

Ne znam, cure kako se vama sviđa dečec?

Ja inače baš volim kad u filmu ima dobro raspoloženih Sikha


Ovi su mi baš bili cool. Ovi naši londonski imaju uglavnom crne bijele ili tamnoplave turbane, a ovdje sam sad prvi put vidio da si boju turbana usklađuju sa bojom košulje.

Aksesorajzing rekli bi modni znalci ...

Studijski izrađeni eksterijeri su uglavnom nenormalno bogati - prava bajka.

Htio sam vam pokazati i par fantastičnih scena u prirodi (obronci Himalaja - prekrasno) ali me nešto zeza programčić za screen capture, pa ćete mi morati vjerovati na riječ.

Zato samo još nekoliko šarenih sličica pjesme i plesa






Glavna glumica Kareena Kapoor me nije oborila s nogu, ali je zapravo dobroodigrala ulogu površne šašavioce koja srlja kroz život pomalo grlom u jagode.

Evo i njene slike sa službenog web istea filma.



Toliko za danas ... ako hoćete pogledati jednu muzičku scenu iz filma, ovo sam za vas našao na Youtubeu - jedna tradicionalnija numera LINK i jedna moderna LINK

9 komentara:

Anonimno kaže...

Staviti cu si ovaj film na Tesco DVD listu ,pa sto bude. Da vidim sto toliko hvalis.

neutrino kaže...

Hej nisam ja ovaj film toliko hvalio.

Ako nisi gledala stavi si Devdasa na listu, on je bolji. Ovaj je simpa, ali ja sam nekritican ... meni je Bollywood bas zabavan.

Anonimno kaže...

Bome si dobru glumicu odabrao. Predmnijevam da si je odabrao po njenim glumačkim sposobnostima? ;)))

Anonimno kaže...

Pa sad, nije da mi se ne sviđa. Zgodan je dečec, ali je baš to, dečec :)
Nego, jel tebi gospođa Neutrino pomagala pisati ovaj post barem s izborom fotografija i navođenjem osmjeha i Žutih košuljica? :))

Anonimno kaže...

ima li netko nešto protiv da si jabuka posvoji ovo momče? :)))

Anonimno kaže...

lici mi na Toma Cruisea, pa me unaprijed zivcira.

ali stvari nisu opce lose. i koreografija. svidja mi se onaj dupli jump u refrenu prve stvari :)

nego da te pitam, samo indirektno vezano uz Bollywood: jesi vidio kad ovo remek djelo?

pod remek djelo mislim prvenstveno na spoj titlova i spota, ne na sam spot.

ima covjek, izumitelj tog prakticki novog zanra humora, jos uradaka, ali gornji mi je najbolji...



pozdrav!

Anonimno kaže...

nesto sam sjebao u tagu izgleda, ne radi prvi link...

http://www.youtube.com/watch?v=ZA1NoOOoaNw

Ivin tanjur kaže...

cura je prezgodna. tip je bezveze. ak mene pitaš, mora imat neš potrgano na sebi. nos barem:p

Anonimno kaže...

Evo mene natrag, nadam se ....
Lik je buahaha
rahatli ima pravo, nos mu treba potrgan bit XD
Možda...
Pozz koji toliko ne voliš...
Osmjeh ostavljam