Letu štuke - Isplati li se kupovati cijeli album?

Preslušavam baš nešto na T-comovoj fonoteci isječke pjesama sa albuma Letu štuke, pa je ovo pitanje za one kojima se sviđa taj band.

Preporučio mi Jimbo da si ih nabavim, pa rekoh, da usput i isprobam tu fonoteku.

Ali sam sad preslušao pjesme s albuma i neke mi se sviđaju (onako na prvo slušanje) a neke baš i ne posebno. No, kako nekim stvarima treba više da sjednu odlučih pitati vas ako znate da li postaju bolje s vremenom.

Za sada sam odabrao:

Minimalizam
Sunce (sa Rundekom)
Šutiš
Ulice
Zagrljaj

Ona stvar Pero Papacoder mi je zgodna iako je prilično šašava, no možda je i uzmem.

Sad me zanima isplati li se uzimati cijeli album ili su ovih 5 (+1) pjesama sve što valja?

(Update: Sad sam vidio da Cedeterija ima nešto nižu cijenu po pjesmi/albumu)

6 komentara:

Anonimno kaže...

ne budi cicija, kupi cijeli album.
ne kupuješ valjda i pola auta :D
BTW., Letu Štuke uskoro izdaju novi album

neutrino kaže...

Ajd koje su tebi tri najbolje stvari?

Anonimno kaže...

a baš ne cjepidlači, meni je ok cijeli album.

Anonimno kaže...

Jes ti u Škockoj ili Engleskoj? ;-)

Anonimno kaže...

Kao na zapad, Sunce, Tepsija

Anonimno kaže...

Naravno! Cijeli album je odličan...nećeš požaliti..