I srce shopping iliti odgojni utjecaji Big Brothera

Prije nekoliko godina vratilo nam se dijete sa jednog od sleepovera.

Za neupućene u moderno roditeljstvo, sleepover je ono kad pustite svoje dijete roditelju djetetovog prijatelja koji je izvukao najkraću slamku ...

Mala neutrinka baš i nema puno prijatelja sa kojima bi se mogla igrati preko dana. Što zbog opće panike u kojoj ovdašnja djeca rastu, što zbog zakona koji zabranjuje roditeljima da ostavljaju/puštaju djecu samu prije napunjenih 12 godina, što zbog toga što ipak nismo odrastali u ulici u kojoj živimo pa nit koga poznamo nit tko nas pozna (osim prvih susjeda i one luđakinje dvije kuće dalje što obilazi susjede žicajući pivo - ali to je za neku drugu priču). Pa onda jedina prava prilika za druženje izvan škole ostaju rođendanske proslave i - sleepoveri tj. zabave za manji broj djece gdje djeca ostanu na prespavati kod prijatelja. (Sleepover - eng prespavati).

Balavurdija se u tome već toliko isprakticirala da imaju svoje kofere za sleepover, piđame za sleepover, igračke za sleepover, prave planove, unajmljuju filmove, odabiru klopu ... sve ko pravi svjetski putnici ...

Elem, roditelji domaćina imaju ulogu jamca. Oni garantraju roditeljima gostujuće djece da mali hahari baš i neće moći raditi sve što im padne na pamet, a nerijetko prisutstvo roditelja omogućava da gostujuća djeca ponešto i nauče ili dozive izvan onoga što im vlastiti roditelji pružaju.

Tako da domaćinski roditelji ponekad prirede i neku zajedničku zabavu, odlazak u park u drugom dijelu grada, posjet nekom muzeju, kinu i slično. Nizozemka je klince povela u nizozemsku crkvu - jer je to ono što oni rade nedjeljom pa je maloj neutrinki to isto bio poseban doživljaj. Nije da bi sad i ona svake nedjelje tamo pohodila, ali je barem vidjela neke običaje drugih kultura.

No, nije to nikakav poseban zahtjev za roditelje-domaćine. Ako im se hoće - rade nešto, ali kako djeca postaju starija i samostalnija - zabavljaju se sama, a roditelji samo paze da ne bude postradalih.

E sad, jedne nedjelje smo je skupili sa jednog sleepovera i dijete mi svo oduševljeno priča kako su se dobro i cool zabavile. Odvela ih prijateljičina mama u shopping.

Dala svakoj po 10 funti i pustila ih u shopping centar.

Sad, istina je da meni ne treba puno da mi počne šumjeti u glavi, ali ako nešto ne trpim - onda je to fascinacija shoppingom.

Sve te shoppingholičarke i slične ovisnice bih bez problema odvikao ovisnosti sa par dobro odmjerenih posjeta nedalekim lokacijama gdje ljudi daleko manje brinu "kada ti muž ne paše uz ruž i kad ti sin ne paše uz kamin" (copyright Hladno pivo).

Ispraznost bića koje se izbezumljuje nad nekom novom krpicom je nešto što mi grči želudac a pomisao da bi moje dijete moglo izrasti u tako neko, prijezira vrijedno, stvorenje me istinski užasava. Oprostio bih joj da na dodjeli Nobelove nagrade javno izjavi da je sve u životu postigla meni usprkos, unatoč paklu koje je prošla u djetinjstvu uz oca gnjavatora i suhoparnog turobnjaka. Ali nisam siguran da bih joj oprostio da čujem da je rekla "da joj je san postati žena/cura nogometaša kao Victoria Beckham pa da ima nekog da joj financira kupovinu" (copyright jedna glupača iz prošlogodisnjeg UK Big Borthera) ... e da mi to dijete izjavi na televiziji ne bih je više pustio u kuću, časna riječ ... tko ti je ideal u životu - Victoria Beckham ... i to ne zato što je eventualno poznata, uspješna, sposobna ili lijepa - ne, nego zato što ima nekog da joj plaća shopping ... pa za nevjerovat.

No, dakle, majka te prijateljice je odvela tri curice u nježnoj dobi od 10 godina u H&M i pustila ih da kopaju međju oblekom. Na kraju su si ponešto kupile sa rasprodaje, a sve tri su uzele i privjesak za narukvicu sa "I - pa srce pa - SHOPPING".

A što je dalje bilo, saznat ćete na žalost tek sutra. Ja sam naime opet napisao ogroman post pa mi ne stane u jedan post ... nemam srca udaviti vas danas s cijelim postom.

Svratite mi sutra ...

2 komentara:

Anonimno kaže...

What suspense!
Nas Zvrk je ovu subotu bio na birthday/sleepover cowboy party. 10 decki spavali u vrtu u tepee-u .
Jucer popodne je odspavao cetiri sata jer su noc prije toga pricali, ne spavali, plesali oko camp fire i sto ti ja znam (ovo pricam o 6 i 7. godisnjacima!!!)

dercy lyne kaže...

Pozdrav svima. Voljet ću podijeliti svjedočanstvo s vama. prije nekoliko mjeseci moj muškarac me ostavio zbog druge dame. Toliko ga volim i sve što bih mogao pomisliti bilo je samoubojstvo. Pokušao sam na nekoliko načina, ali nijedan nije uspio. Odlučio sam čitati na mreži i čitati o urokama i čarolijama. Probala sam, izgubila sam puno novca, ali bio je to isti rezultat. Skoro sam odustao sve dok nisam upoznao čaroliju Caster koja me uvjerila u uspjeh i pročitao sam komentare ljudi na njegovoj web stranici. Bila sam skeptična kad sam ga kontaktirala jer sam izgubila puno novca. Dva tjedna bacajući čaroliju, moj se čovjek vratio kod mene kući ... Sada je moj muškarac vrlo poslušan i više me voli. Sad sam trudna 2 mjeseca i sretna sam što ga imam u životu. Savjetovao bih vam da se obratite ovom moćnom čarobnjaku za čaroliju, koji mi je dao drugu priliku za sreću i ljubav, isprobao sam nekoliko čarolija i nijedna nije uspjela. Ako vam itko može pomoći da vratite ljubav i vodi vas u potrazi za životnim rješenjima, to je on. Kontaktirajte ga izravno na -Email- blackmagicsolutions95@gmail.com ...... Možete ga i Whatsapp poslati na +2349083639501. Na zdravlje.