Sačuvaj blože kuge, gladi rata i ... susjeda nehrvata

Sve se danas raspisalo o Karadžiću. te gdje je bio, te što je pisao, što je podučavao.

Ja sam sve pažljivo pročitao (o njemu, nisam čitao njegove članke o istosti nečega i nečeg drugog) ali mi se ne da na tu temu. Ništa ja tu novoga i pametnijega nemam za reći. Tu mi je temu sjajno ilustracijom popratio Sadakov učenik i ja bolje od toga ne mogu.

Ali sam malo šetajući blogovljem ni sam ne znam kako završio čitajući post nekog tipa kojeg strašno žulja činjenica da će od slijedeće godine svi građani EU imati pravo na kupovinu nekretnina u Hrvatskoj. I to, svega ti - bez ikakvih ograničenja! I još gore - pod istim uvjetima kao da su građani Hrvatske. Svinjarija!!!

Rekao bi sad čovjek da će početi sa argumentima poput reciprociteta - kao, u Luxemburgu građani Hrvatske ne smiju kupiti gradsku palaču ili neki drugi nadriznanstveni pristup.

Međutim ne, čovjek je lijepo - bez pardona - ogolio svoju netrpeljivost do kostiju:

Da li ću morati slušati jodlanje od susjeda Slovenca sa prvog kata, gajde od Škota sa trećeg kata i buzuki od Grka iz prizemlja? Još mi samo to treba. Pun mi je kurac i narodnjaka od susjeda Hrvata. Hoće li me susjed John zvati u pet poslijepodne na čaj ili će me Hans iz susjednog ulaza zvati na kobasice i krigle bavarskog piva?


?!?!

Fakat, oće to ispalit čovjeka. Taman se navikneš mrzit cijeli svijet a neko te đubre stranjsko pozove na čaj ili nedajblože na kobasice i pivo!

A i sasvim se drugačije čovjek iznervira kad mu susjed u dva u noći zatuli neku rodijačku ili narodnjačku - nego kad opali buzuki. Opće je poznata i činjenica da svaki Škot sa sobom nosi uredno smotane gajde e ne bi li sa njima zatulio u neko doba...

Al ajde, i ksenofobi su ljudi ...

Teško bi bilo čovjeku objasniti da će svi ti Škoti, Slovenci i Grci puno vjerovatnije utišati i onog susjeda Hrvata koji ga muči narodnjacima - a onda opet - očito je da i nije problem u buci nego u strancima.

Ipak, nije mi baš sasvim jasno - zašto taj tip misli da je u redu da mi država određuje kome ću ja prodati svoj stan? Zašto bih ja bio na gubitku, ako on mrzi strance?

Njegovo zalaganje za zatvaranje tržišta znači da ću ja kad poželim prodati stan imati na izbor samo lokalne mešetare koji će mi, logično, rušiti cijenu stana do iznemoglosti.

Slijedeći tu nakaradnu logiku, zašto bi stranci uopće išta smjeli kupovati kod nas?

Kakva je razlika, kupovali nekretnine ili štatijaznam - paradajze?!?

Jer kako ta ružna dotepenska njuška smije tamaniti naše rotkvice i kiselo zelje? Znate li da u Hrvatskoj stranac sasvim legalno smije kupiti kištru Jamničke?

I legalno je i bez ikakva ograničenja smije polokati pa čak i miješati sa švapskim rizlingom!


Mdah. Zanimljivo je to ipak ...

Zagolica me ponekad malo pokušati skužiti na koji način rade ti mozgovi. U vrijeme današnje. Pa još i na internetu - mediju koji tako POVEZUJE. Ježi ga, kako izbjeći strance na blogu, na primjer ...


Ima u Pazinu jedan zanimljiv kontejner za smeće kojeg se svako toliko, evo već godinu dana, prisjećam.

Pokušavali smo nekako saznati kad se zapravo može u obilazak lokalnog muzeja pa kad nam u tu brižno čuvanu tajnu nije uspjelo proniknuti, na povratku do auta uslikao sam barem kontejner sa poučnim natpisom:



"Ja i moj kompa kontejner
Igramo pošteno
Igramo fer
Da ni turisti
Bilo bi Super"



Poželio bih da stihoklepac, skupa sa svojim kompom kontejnerom, spozna što bi od njegova grada i regije uopće ostalo da nije turizma i turista - ali ne mogu biti tako okrutan. Zašto kažnjavati tolike razumne i vrijedne ljude zbog nekog adolescentskog vica?


Često sam puta naletio na tu smiješnu ksenofobnu crtu upravo kod ljudi koji najviše ovise o turistima/strancima.

I nikad je zapravo nisam uspio shvatiti.




(Citat sa bloga Vin.bloger.hr preuzet je bez traženja dopuštenja vlasnika bloga u skladu sa člankom 90 Zakona o autorskom pravu i srodnim pravima)

6 komentara:

Anonimno kaže...

Celu kištru?!?! Saperlot! o_O

E moj Neutrino, nije ti to niš' kakve se stvari mogu čuti ovako uživo. A rješenje je uvijek isto - ljudi se nepoznatog boje, a informiranje predstavlja napor kojem (iz najrazličitijih razloga) nisu skloni. Tužno i ružno. :-/

Anonimno kaže...

rijeka53....mah. ipak sam se nadala od tebr malo vise o Karadzicu, jerbo sam ja ostalo vise nego zapanjena da je on delal u centru belogagrada i da su ga jos i cuvali i da je na konferncije isal i delali.... Za tako nes trebaju ljudi i to puno ljudi istomisljenika i to je grozno.....da se bar skrivao po sumi pa ajde, a ovako....

ode ja na g.o. pozzz

Anonimno kaže...

Ja bih volio zaigrat sirtaki uz komšu Grka, al ono što mene brine je to da će cijena nekretnina skočit nemilice jer Švabi neće bit problem pljunit 3k€ za kvadrat, ali meni bogami hoće...

Anonimno kaže...

To kaj si čital ... sam si si kriv :)))
Ma na stranu zezanciju, ali oko mene ima toliko pizda licemjernih da mi se već rijetko šta čita ili sluša. Ta kuknjava kako je Hrvatska rasprodana, obala rasprodana (Dubrovnik rasprodan - to bi Vin trebao znati i pokopčati da je i do sada prodavao strancima tko je htio i što je htio, iš ti novoga zakona prokletog) je bez veze. A svatko tko ima neku njivu s dračem (jer mu se po njoj ne ruje) samo trlja ručice malene i čeka nekog stranca s debelom kesom, pogotovo kada se po GUP-u nanjuši da bi mogla neka poslovna zona niknuti. Rasprodala je i država, ali rasprodalo je još i više domoljubnih Rvatina didino i babino, a sad se svi kao čudom čude. Ma biži, molim te!

Jimbo, neće ništa skakati u nebesa dalje, već je skočilo gdje je atraktivno. To o čemu ti pričaš oko mene se već 2-3 godine događa i u biti je većina igre već završena. Eto.

neutrino kaže...

@ derzafanistori - pa znam ja da se uživo uvijek mogu čuti posebniji biseri, ali ja ih odavde ne čujem. Zato me oduševljavaju ovako napisane i uobličene gluposti. Na kraju krajeva, verba ipak volant, zar ne?

@ rijeka53 - ma što ja tu pametno mogu reći? teorija ovakvih i onakvih ima i previše. A raymišljanja mi ionako nisu previše originalna.

@ Jimbo - zašto to o rastu cijena vrijedi za nekretninu a ne vrijedi za ćevape?

@ mastermind - znam da sam si sam kriv. Tako mi i treba kad uzmem pauzu da malo pogledam što ima po blogovlju.

Anonimno kaže...

Da si malo uključio mozak (a nisi) možda bi i shvatio što je autor htio reći. No tebi je očito problem malo promozgat pa da ti pomognem. Vin (ja) je ktio reći da mu je pun kurac donošenja zakona koji će pogodovati svima osim Hrvatima. Kad će to Hrvat moći ravnopravno i pod istim uvjetima kupiti nekretninu u Hrvatskoj a da ne govorimo u EU? Zamalo pa nikad. Jer prosječan Hrvat jedva da ima za prehraniti se dok će prosječan Europljanin bez ikakvih problema kupiti stan. Taj je zakon mogao biti prolongiran kao što su ga neke zemlje EU prolongirale. Moglo se pričekati da i prosječnom Hrvatu malo poraste platežna moć pa da zaista bude ravnopravan sa Englezom, Austrijancem ili Ircem.