Kebab po kebab večera

Pred vama je dio omiljenih predjela obitelji neutrino u našem najdražem i jedinom indijskom restoranu.



Radi se o sve samim specijalitetima indijsko-bangladeške kuhinje.

Ono na najudaljenijem tanjuru jedino nije kebab - ono su samoze, tj, tanke trokutaste juhke tijesta punjene u ovom slučaju mesom. Inače se mogu puniti i povrćem, a mala neutrinka i ja obožavamo ih punjene kozjim sirom.

Ostala su jela na ovoj slici četiri vrste kebaba.

Najdesniji je takozvani sheek-kebab ili kako ga odmilja zovemo - "kakica" ... vjerujem da ćete ga lako uočiti čim pogledate pažljivije sliku.

Ime baš i nije apetitlih ali mljeveno janjeće meso sa šafranom i opako začinjeno je nešto fenomenalno.

Ove male pljesakvice od janjećeg mesa i leće na tanjuru u sredini se zovu shami kebab. Nisu ljute kao sheek kebab, ali su vrlo ukusne.

Lijevo gore na slici je reshmi kebab, inače omiljeno predjelo male neutrinke. Radi se zapravo o reshmi kebabu koji je umotan u pjenastu palačinku. Mala se obično s guštom napuca toga i onih samoza sa kozjim sirom da kad dođe glavno jelo, obično smiri tek polovicu - pa onda moraju tata i mama spašavati stvar.

Ovaj najblići kebab mi ide na živce jer sam mu zaboravio ime. Radi se o komadima tikka piletine pečenima u naan kruhu.

Tikka je naziv za posebnu smjesu začina u kojima je marinirana piletina, a naan kruh je nešto slično jako mekanoj i masnoj tankoj lepinji.


Uf kako sam gladan od ovog posta ...đ


Morat ćemo opet na indijsko jedan od ovih dana ...

A u Kazahstanu smo već locirali dva indijska restorana koja ćemo morati brzo probati da nam ne padne indijskost u krvi.

6 komentara:

Anonimno kaže...

rijeka53
mmmmmmmmmm se mi se cini da si ti jos sam i usamljen kad sanjas pun stol

etotako kaže...

Nikad nisam jela indijsku hranu! A bih. O vrlo bih bih.

Pitam se samo, koliko se sva ta hrana spremljena po restoranima u biti razlikuje od "izvornog".
U prevodu, volela bih rado sve to probati u Indiji :)

ps. Nisi jedini koji gladni posle ovog posta!

Anonimno kaže...

Mislim da je ovaj sa piletinom i moj favorit al moral bi ih sve probat :)

Anonimno kaže...

ja sam sav za multikulturalnost, ali da mi mama pojede sve ovo, nisam siguran da bi mi se mlijeko svidjelo!

Anonimno kaže...

rijeka53

.....ces da se malo nasmejes....sa Grcka, Vizom, Bankom.....
http://codemaker.mojblog.co.yu/

olimpijada
http://www.putovanja.info/forum/index.php?showtopic=4162

Anonimno kaže...

e jebat ga! sad ćeš morat poslati nešt od toga u Zagreb, žao mi je. gladan sam. ništa, zamrznut i FedEx-om. :)
pozdrav!