Oksidžen oksidžen! Paukovi i hobotnice, muzička skala i koješta drugo

Kako bi to rekao i Jean Michael Jarre - Oksidžen, oksidžen!

Sad nas već pošteno guši.

Osam dana do polaska.

Danas sam dobio mail da su vize gotove. Avionske karte su u inboxu (biznis klasa, molit ću lijepo!), meet and great ekipa nas očekuje.

A mi smo ovdje, osam dana prije polaska i ja čim se toga sjetim moram na jedno mjesto.

Živci što ćeš ... stanje je alarmantno. crvena uzbuna ...

Kocka je bačena, sad više nema nazad.

Ovaj vikend morat ćemo udarnički zapeti. Trebamo odabrati stvari koje nosimo sa sobom u koferima i odvojiti ih od stvari koje ćemo poslati "drugim sredstvima" tj. po koje će doći prijevoznici.

Praktički treba spakirati sve što će nam trebati u slijedćih mjesec dana.

Imamo pravo na 6 kofera i ručnu prtljagu.

U ponedjeljak (za samo četiri dana!!! - aaaaagh ... opet me stišće) dolaze prijevoznici. Uletit će sa kutijama i onim najlonima sa mjehurićima, ljepljivom trakom i ostalim popratnim atributima pa će svu našu godinama brižljivo slaganu starudiju popakovati i otfurati preko brda i dolina u zemlju malih ... i tako to.

A mi ćemo ih nadgledati. Gospođa na donjem katu, u blagovaonici gdje ćemo skupiti sve stvari sa donjeg kata, a ja na katu u sobi sa svim stvarima sa gornjeg kata.

Vjerujem da će im trebati cijeli dan da sve spakiraju. Svih dvjesto DVD-ova i dvjestotinjak knjiga. Sve cipele i sve CD-e.

Ja sam ovaj vikend haračio po Amazonu. Tko zna kad ću opet moći i tko zna kakav je režim sa tamošnjom carinom i poštarinama. Tako smo si nabavili treću sezonu Losta i prve dvije sezone Gilmorica i doktor Hausa. I još brdo nekih povoljnih filmova i još jednu hrpu knjiga za sve spolove i uzraste. Previše bi sad bilo da tu popisujem što je sve na popisu (a i garant bi se netko opet našao prigovarati glede legalnog nabavljanja muzike i filmova).

Pa smo kupili satelitski prijemnik, a iz Hrvatske nam je stigla kartica za dekodiranje HRT-ovog programa. Tako će neki ovu godinu provesti usavršavajući svoje poznavanje hrvatskog da ne bi roditeljski šatrovački izrazi i lokalizmi ostali jedini izvor materinjeg jezika.

U kazahstanskom stanu imamo spoj na satelitsku antenu, ali prijemnik moramo nabaviti sami. A za HTV nam treba još i dekoder. Tako da sam uz sve drugo još i nemalo vremena proveo proučavajući što to moram kupiti od HRT-a i kakav uređaj moram onda kupiti.

A u UK je SKY totalni monopolist. Ponuda satelitskih prijemnika je jako slaba. Možeš kupiti "Sky" na svakom uglu, dogovoriti instalaciju antene, kupiti paket po želji, ali ne možeš kupiti običan "risiver". Vjerovatno zato što nema ni potražnje. Sve bespatne kanale ionako možeš vidjeti na sky-u ...

Tako da sam jedva uspio nabaviti prijemnik sa ugrađenim dekoderom.

Pa ćemo oko 23:30 moći uživati u večernjem pregledu vijesti na HTV-u. Pod uvjetom da sam kupio sve kako treba.

Mala neutrinka je u sedmom nebu jer je tata uspio nabaviti Wii fit, odnosno onu ploču na kojoj se skakuće pred ekranom pokušavajući surfati i skijati.

Ne znam kako ću u slijedećim danima imati pristup internetu. U nedjelju ću već morati raskopati kompjuter s kojeg se sada javljam, od ponedjeljka smo u hotelu a sa posla nemam ni volje ni želje blogati.

Tako da nije nemoguće da je ovo jedno od zadnjih javljanja prije polaska...

Čuvajte se, puno mi komajte i do tipkanja.

Pozz

14 komentara:

Anonimno kaže...

panika, ha? :)
ma, sve će to proći ok. neutrino kojeg ja znam je prebrutalni praktičar da bi išta pošlo po krivu. zato samo polako i drugi put se čujemo s nove destinacije!
sretno!

Anonimno kaže...

rijeka53

Sretno, sve se pitam kamo je veci kaos kod tebe doma ili na svjetskoj za ne rec americkoj financijskoj sceni.....pozzzz

Anonimno kaže...

Pozdrav i sretno javi nam se što prije

Unknown kaže...

mahni nam u prolazu

sretno

Anonimno kaže...

Sretno i beričetno!

Anonimno kaže...

neutrinosi, sretno.

ps. mnogo puta sam s dva kofera selila..nije to neki bad, belivju mi. istina da na pocetku odaberes stvari za 8 kofera..ali reduciras dok ozbiljno ne ugrozis svaki sav na prtljazi. i idemo dalje.

pps. kad te citam, postajem nostalgicna. obozavam mijenjati mjesta boravka. :)

neutrino kaže...

Hvala svima na lijepim zeljama. Mahat cu i misliti na vas - tko zna mozda napisem post u avionu

Anonimno kaže...

Sretan ti put i da se svi lijepo snađete u novoj zemlji ... obzirom da mi je totalna nepoznanica Kazahstan redovno ću baciti oko da vidim kakvi su vam dojmovi.
Podravi gospođu, bez obzira što vi muški rekli, uvijek su žene te koje vuku i rade popout mazgi kad se treba seliti ;-)

Anonimno kaže...

Pa daj si dozvoli malo zdravog uzbuđenja, think pink! Opće ne sumnjam da ćeš se javljat s dobrim vijestima.

Anonimno kaže...

sretan put!!! ps: i mene zanima kazahstan, jedva znam jel se to jede, a kamoli što drugo. :)

Anonimno kaže...

hej, jesi li živ? gdje ste? kako ste?

Anonimno kaže...

rijeka53,
......nis jos, ma kamo se zgubil, mah

Anonimno kaže...

Ziv sam ali necu jos dugo ... ;-)

Anonimno kaže...

rijeka53

aaaaaaaaaaaaaaH konacno da ti glasa "cujemo" iz @ukohebine......boje nes leh nis bi moja nona reklà