Google me održava - njemu fala

Veli mi dijete neki dan da sam drugi na guglu. Tj. da kad upišeš "neutrino" u Google moj blog ispadne drugi na popisu. Ispred mene je samo wikipedija ...

Pogledah sad u Google analytics i otkrijem (a kao nisam znao) da mi oko 70% ljudi na blog dolazi preko Googla. Eto, otkako me nema po komentarima tuđih blogova (a nisam se već dugo s nekm ozbiljno posvadio) a i otkako mi postovi sporadično kapaju - samo mi Google dovodi publiku.

Pa kad je već tome tako, kad me Google tako forsira red bi bio i da se ja nekako odužim.

Primijetio sam da ogroman broj ljudi dolazi tražeći nešto što na ovom blogu ne može naći, uglavnom zato jer ja slabo pišem o polugolim starijim ženama ili o velikim penisima. Nema tu ni toplesa ni baš previše o Niki Kranjčaru i Mii Begović.

Ali ponekad, tko zna kako, na moj blog slete surferi postavljajući sasvim bizarna pitanja ili pitanja na koja bih i sam volio saznati odgovor.

Pa sam u ovom postu odlučio pronaći odgovore na neka od njih. Onako za zabavu. Pregledao sam oko 1500 ovogodišnjih upisa i evo što sam odabrao:

1. Čestitka za rođenje djeteta (92)

Ovo 92 u zagradi je broj posjetitelja koji su u Google upisali točno ovako kao gore. Mnogi drugi su došli permutirajući te riječi na sve moguće načine, tražeći "tekst čestitke za rođenje djeteta" ili "prigodnu čestitku za rođenje".

Najprije sam mislio ovdje napisati neku kratku čestitku kako bih zadovoljio one koji su ovamo po to došli, ali sam se predomislio.

Ljudi dragi, napišite samo "Čestitamo na rođenju najljepše bebe na svijetu!" i svi sretni i zadovoljni. Nit ste se vi sramotili prepisujući nešto prepoznatljivo s interneta, nit ste trošili vrijeme na neke pjesničke pokušaje. A ionako "it's thought that counts"...

2. Najveća zgrada u Londonu (56)

To sam već odgovorio ovdje - Zgrada je poznata kao "One Canada Square" ili kao Canary Wharf Tower. Visoka je 244 metra, a ima 50 katova.



3. Koji je danas dan (52)

Danas je četvrtak 11. rujna 2008.


4. Što posjetiti u Londonu (22)

Pa, mogli bi na primjer baciti oko na kategoriju London na ovom blogu. Znam da još nisam dovršio onu top listu 5 najboljih mjesta, ali ima tu ionako dosta zanimljiv stvari i dobrih preporuka, časna riječ.

Tu ima i puno o hrani u Londonu, gdje jesti i što, a to isto mnogi pitaju.

5. zasto je hum najmanji grad na svijetu (20)

Ne znam da li je Hum zaista najmanji grad na svijetu. Nisam našao potvrdu toga u Guinessovoj knjizi rekorda ili drugdje.

Mislim da Hum zovu gradom jer je u 11 stoljeću (kad je nastao) grad označavao utvrdu unutar koje su ljudi bili stalno nastanjeni. A Hum je upravo takvo naselje. Grad se od sela razlikovao po tome što je bio utvrđen. A da li je baš Hum najmanji takav na svijetu? Nemam pojma.

6. nikolina pisek wallpaper (5)

Nisam baš uspio pronaći previše. Nešto ima na Indexu, a na Googleu dobivam samo ovo ...

Možda netko od redovnih čitatelja zna?

7. besplatne slike golih žena i muškaraca (puno u raznim varijantama)

OK, evo sažalio sam se. Gola se na engleskom kaže "naked". Žene su "women", muškarci su "men".

Ukucajte svoju omiljenu kombinaciju u Google i surfajte koliko možete izdržati ...

8. kazalište u shakespearovo doba (5)

Baš mi je drago da sam o ovome pisao ovdje i ovdje.

9. kako izgleda avril lavigne (3)

Ovako.

A kako će izgledati? Ovako.

10. bbc dokumentarci roditelji i djeca

BBC-ev website Parenting je sjajan izvor svih mogućih informacija na tu temu.

Ima savjeta, što pisanih što izgovorenih, linkova i svega što ti duša poželi.

Jedino, sve je na engleskom ...

11. cijene hrane u londonu

Kruh - 800g - 1,09 funti iliti oko 11 kuna
Mlijeko - Cravendale polumasno - 0,49 funti iliti oko 5 kuna
Sok - 1 litra narančinog soka - 0,98 funti iliti oko 10 kuna
Jaffa keksi - 12 komada u kutiji - 0,87 funti iliti oko 9 kuna
Edamer - 1 kg - 4,23 funte iliti oko 42 kune
Putar - Countrz life, malo posoljen - 1,05 funti iliti oko 10 i pol kuna
Prešana šunka - 1,6 funti za 100g iliti oko 16 kuna

Sve cijene su iz lanca supermarketa Sainsbury što je jedan umjeren lanac - ni najskuplji ni najjeftiniji.

12. dlakavi pazuh slike



13. fair trade

E pa i o fair tradeu sam pisao i to dosta. Naći ćete sve u kategoriji čokolada.

14. gdje da kupim big brother luster

Ako se radi o lusteru iz engleskog Big Brothera ovdje je popis svih koji su opremali ovogodišnju kuću - siguran sam da se tu nalazi i onaj koji je isporučio luster koji je postaopredmet želje.

Ako se pak radi o hrvatskom Big Brotheru još ne znam tko je opremao kuču za ovu sezonu, ali čim saznam - javim. Časna riječ ...

15. hrvatski restoran u londonu

Ne vjerujem da postoji hrvatski restoran u Londonu. Dosta sam guglao, ali nisam nikad naišao na neki takav.

16. kako se pravi ašura

Ovo je pitanje ovdje jer ja nisam pojma imao što je Ašura.

Tj. spomenuo sam Ašuru kao šiitsku ceremoniju tamo gdje sam otkrio razliku između Šiita i Sunita, a nisam imao pojma da se istim imenom naziva i slatka kaša od raznih žitarica, voća i drugog.

Zato sam ovdje i ovdje našao ponešto o tom specifičnom jelu, Ašuri. A tko zna, možda je jednom i probam...

17. kako se snaći u londonu

Eh, u Londonu je barem lako snaći se - kad jednom skužiš foru ...

Dakle, prvo treba jedna dobra karta. Za turiste i posjetitelje na nekoliko dana i one manje karte što pokazuju samo centar će biti dovoljne. Za ozbiljnije posjetitelje ili za život ovdje neophodan je A-Z (ejtuzi) - tj. knjižica u kojoj su logično i pregledno izložene sve ulice ovog osammilijunskog grada.

Druga važna stvar je kompas. Ja sam se snašao i bez njega, ali sam zato puno i lutao. London je ogroman i pljosnat. Nema tu brda vidljivog iz svakog dijela grada, nema nagiba prema moru, rijeka se uglavnom ni ne vidi dok ne izađeš na obalu pa nije baš lako kad izađeš iz podzemne pogoditi na koju stranu trebaš ići. Istina jest da su turističke atrakcije dobro označene putokazima, ali tko još gleda putokaze?

Zatim, karta podzemne je neophodna za plan puta. Na svu sreću, kad kupujete običnu kartu, karta podzemne je vrlo često otisnuta na poleđini.

Jednostavno, pripazite malo kad kupujete kartu da kupite neku sa puno korisnih podataka, a ne neku zatrpanu reklamama restorana i kazališnih predstava.

Najbolje je prije dolaska malo proučiti što će se gledati i kuda će se ići. Za to je najbolje koristiti Streetmap jer se tu može pretraživati karta po nazivu ulice ili još bolje po Postcode-u, a ja volim i Googlemap jer tu vidim na fotografiji kako ulica zbilja izgleda. Mada ponekad se zaletim i na Live Search maps jer na njima postoji mogućnost da lokaciju pogledate i sa strane a ne samo okomito iz zraka. (Svi linkovi na karte ovdje pokazuju London eye). Za kartu podzemne pogledajte ovdje, ovdje vam je zgodna karta koja pokazuje centar sa turističkim atrakcijama i najvažnijim autobusnim linijama, a na ovome siteu možete naći ama baš sve informacije o javnom prometu u Londonu - sve karte, sva prijevozna sredstva, cijene, vozne redove, stanice, kvarove, probleme, zaobilazne pravce, predviđene radove itd. Posvetite tome malo pažnje jer se obilazak busom zbilja isplati. Samo vam savjetujem da ne vjerujete slijepo Journey planneru - ponekad vas zna odvesti na polusatnu vožnju do mjesta gdje ste jednostavnije mogli stići petominutnom šetnjom.

18. koliko avril lavigne ima godina

Moja "omiljena" Avril imat će 24 godine 27. rujna.

Dablogda se udala za plesača iz svoje pratnje.

19. koliko je visoka blanka vlašić

Prema wikipediji Blanka je visoka Metar i devedesettri

20. koliko je visoka nikolina pišek

Prema interviewu kojeg je dala za 24 sata reko bi se da je visoka 173 centimetra. Na žalost nemam drugih potvrda tog navoda.

21. koliko kalorija ima pivo

Malo pivo ima između 100 i 200 kalorija što ovisi uglavnom o tome koliko alkohola sadrže. Recimo da uobičajena piva sa oko 5 - 5,5% alkohola imaju oko 150 kalorija.

A da se od piva može i smršaviti dokazuje i ovaj film



22. sta ako imam negativnu iz pismenog dijela iz mature iz engleskog

Ja mislim da se to kaže - pali ste kolega ...


---------------------------------

Ovo je jedan od postova koje sam pripremao prije nego što je blog podvučen žutim.

Još samo 15 dana.

Užas ...

6 komentara:

Anonimno kaže...

To sam i ja jednom mislio napraviti, i jesam jednom daaavno kad sam tek počeo blogati a sad ne znam dal da se i ja bacim na ovakav jedan post.

neutrino kaže...

Ma ja sam krenuo nadobudno, kao sad cu ja to zacas, pa sam se oko nekih pitanja morao dobrano zamisliti ...

etotako kaže...

Hahahha, na ovo pali ste kolega sam se nasmejala naglas!


Odlicno N.

Anonimno kaže...

A kud navalili s Avril na tvoj blog? :) Za gole muškarce i žene mi je jasno, za onu ašuru isto, dlakava pazuha se ovdje i traže, ali Avril... :))

Anonimno kaže...

rijeka53
jos 15dana....hehehe ali zato ja jedva cekam da konacno idete ca pa da pocnes izvjestavati o nekim novim obicajima, iako redovno pratim
http://nisnepisem.blog.hr/

http://kabulskeprice.blog.hr/2008/07/index.html

http://kucanicaujapanu.blog.hr/2008/09/index.html

A koliko sam cula tek 21. ce se oni tvoji "rodaci" sresti i pokeckati se ili ce nas implozija svih tako lipo usukati da cemo svi postati mrsavi i tanki i bez zuje,pozzz

Anonimno kaže...

petica za trud! imala sam i ja tih ambicija, ali nikad volje.