Severina, Kerum, Hebrang i Dunja Brozović Rončević - svi u istom postu. (Factory food i gnjide).

Jedini način da pohvatam sve one teme o kojima bih htio pisati je da ih sažmem u jedan poduži post o svemu i svačemu - evo onda jedan takav informativno političko zabavnoglazbeni i naravno poučni ...

Otvorih brdo prozora u browseru jutros da krenem čitati što je nova. Vrijeme je idealno, u Hrvatskoj je tek prošlo 4. Cure još spavaju, a ja sam se povukao u dnevnu sobu da im ne smetam kuckanjem.

Pa gledam, malo ... još od jučer me muči onaj članak o jezičnoj policiji što ga pročitah jučer na Jutarnjem.

Petar Selem, Milan Moguš, Mislav Ježić, Stjepan Babić, Dunja Brozović Rončević ... koji je vrag tim ljudima? Vidim sve dobro uhljebljeni (ukrušeni?) ljudi - te akademici, te predsjednici ovoga ili onoga, te institutlije ...

A opet, kad bih živio od nečega toliko ispraznog i nepotrebnog kao što je jezična regulacija, vjerovatno bih se i ja trudio zubima i noktima ne bih li sebi, svojoj struci i svojoj ustanovi dao neku važnost ...

Čuj molim te, jedan je išao tražiti vlasnika obližnje zalogajnice da promijeni ime tvrtke jer da mu nije hvatsko? Ej?! Pa jel si možeš to misliti? Od svih Croatia banki, Ti mobajla, VIP-ova, Konzuma, Cinestarova, Importannea, Kaptol centara, caffea, barova, snack-barova, restauranata hot-dogova, popcornova, sauvignona i taverni - ovome je genijalcu zapela za oko neka uboga prčvarnica čijeg vlasnika nije uspio nagovoriti da promijeni ime svojeg ugostiteljskog objekta.

I sad bi majstor uvodio zakon o jeziku da se na vlasnika sruči kazna božja jer mu se lokal zove Factory food ...

Selem veli da se Francuzima ne bi moglo dogoditi da im se novine zovu news. Vidla žaba ... to što u franuskoj vijeće ismijavanih sitnousnih šašavaca rasteže javne rasprave nikako ne znači da su baš oni primjer kojeg treba slijediti.

Činjenica koja po meni najbolje govori o svoj ispraznosti postojanja tih kojekakvih jezičnih komiteta je ta da se svi oni - u svim zemljama gdje ih ima - ubiše u borbi protiv Engleskog.

A engleski je jedini koji nema nikakvu normativu. Nikakvu akademiju koja mu izmišlja pravila, nikakvo vijeće koje propisuje što jest engleska riječ a što nije, nikakvo vijeće narcisoidnih zgubidana koji bi se usudili petljati u nazive udruga i manifestacija, njihovo poslovanje i financiranje.

Dunja Brozović Rončević bi ukinula financiranje priredbi jer joj se ne sviđa kako se priredba zove. E pa ja mislim da bi trebalo uskratiti financiranje svima koji za državne pare valjaju ovakve gluposti - i što ćemo sad?!

Uf, baš sam se raznjupao ...

Onda se javio još jedan genij, Hebrang, sa svojim slinavljenjem kako je zastupnicima teško jer nemaju ni parking ni mobitel...

Kaže Andy da imaju najmanje plaće u Evropi.

Pa možda ste i najbjedniji u Evropi? Možda ste najnesposobniji, najkorumpiraniji, najgramziviji ... možda vam rejting odgovara učinku?

Možda ste i razlog da ni mi drugi zbog vas nismo u Evropi ... niti smo sa Evropom usporedivi.

Što se uopće uvaženi zastupnik i bivši ministra ima uspoređivati sa Evropom?

Uspoređuj se sa svojom okolinom - usporedi se sa Kerumovim i Todorićevim blagajnicama pa onda nešto zucni. Nemaš ti ni troškove kao evropski zastupnik ... Uh, pardon, zabravio sam ... ima on evropske troškove ... stalno zaboravljam da se liječi vani ...

Sram ga bilo.




Videospot za pjesmu „Gade!", Severinin treći singl s albuma „Zdravo Marijo! - nije loš spot ... ČPR ovo nije ovdje radi dizanja tiraže. Edo Maajka je jednu pjesmu nazvao "Severina" jer je htio u njoj nešto važno reći, a znao je da to pola ljudi ne bi ni čulo da se pjesma nije zvala Severininim imenom. Meni je spot ovdje samo kao glazbeni predah ...


Kad već maločas spomenuh Keruma - koji je tek to ljigavac!!!

Na stranu sve te priče o čovjeku iz naroda, političkom redikulu, dječačkom zaljubljeniku u "brzo auto" - sve se to dade utrpati u predizborne marifetluke, prepucavanja i pretjerivanja.

Ali da se čovjek koji raspe dvjestotinjak tisuća na ferrari onda ide prostituirati uvozeći auto na TUĐU BRANITELJSKU POVLASTICU.

Pa zemljo, otvori se!

S jedne se strane penisiraš kako si pun para i možeš si priuštiti što nitko nema, a onda se grčiš da izbjegneš par kuna poreza i carinskih davanja.

Trenutak da nešto ponovimo:

Gnjide = jajašca ušiju (stidnih i onih na glavi). Čvrsto se zakelje na kosu i može ih se odstraniti samo kemijskim preparatima i češljanjem finim češljem čeličnih zubaca ...




Toliko od mene za danas...

7 komentara:

Anonimno kaže...

rijeka53,
spat malo vise ne a, SVAKA CAST za post, pollice verso za se gore imenovane....grrrrrrrr

jimbo kaže...

Bosanski parlamentarci imaju 7 puta veću plaću od prosjeka (Hrvatski 3 puta), a prošle godine donijeli su točno tri puta manje zakona nego naši parlamentarci.
Dakle, ipak ima gorih u Europi.

neutrino kaže...

@ Rijeka - Citajuci tvoje komentare prvo se pitam "Kaj je sad ovo?" a onda pocnem kuziti da nisu police za knjige i da nije grupa The Police, nego da okreces palac ... :-) Ipak, kao da fali poneka rijec u ovom komentaru - ne mislis li?

@ jimbo - uf otkud da pocnem - najprije jel ti mislis da se Hebrang uopce okrece na tu stranu kad veli da su najjadniji u Evropi?

Ja nekako mislim da su nasi parlamentarci bolje placeni i od parlamentaraca u Rumunjskoj, Makedoniji, Moldaviji, Armeniji i Ukrajini - nemam pojma koliko oni zakona donesose lani, ali znam da se Hebrang nije po njima ravnao.

Onda, broj zakona i nije neko mjerilo kvalitete. Nije da cu sad ici tvrditi da je bosanski parlament gori ili bolji od hrvatskog - samo velim da broj zakona nije mjerilo kvalitete.

Anonimno kaže...

tebi ovo nije loš spot?
mislim imal koga doma, a,... koliko će klinkica na facebook nakon ovog njesra stavit svoje severinjenje po dnevnoj sobi. A još ako koja sa ovoliko "sluha" počne pjevat! Ajme kontaminacije. Uz rizik da ispadnem baba, meni je ovo degutantno i već odavno prožvakano. Još su Lepa Brena i Samantha Fox igrale na te atribute... s tim što su i jedna i druga malo više poradile na svom pjevačkom polutalentu.

a što se tiče Vijeća za normu (jean) standardnoga hrvatskog jezika - ah, Težak li je taj Babić:)

da ih mogu pismom zvati
ja bi pismom sve ih zvala
neka krenu zasjedati
pa ih onda zaključala

Anonimno kaže...

ps. Strina, naravno

Anonimno kaže...

brozovićka, babić, đubrad

christian kaže...

Moje ime je Christian Hofman. Ovo je veoma sretan dan u mom životu zahvaljujući pomoći koju mi ​​je dao dr .nosakhare da mi pomogne da povratim svoju bivšu ženu sa njegovom čarolijom ljubavi i magije. Bila sam u braku 6 godina i bilo je tako strašno jer je moja supruga zaista varala i tražila razvod, ali kad sam naišla na e-poštu Dr..nosakare na internetu o tome kako je pomogao toliko ljudi da dobiju povratnu pomoć i pomoć popraviti odnos i učiniti ljude sretnima u njihovom odnosu. Objasnio sam svoju situaciju i onda sam tražio njegovu pomoć, ali na moje najveće iznenađenje, on mi je rekao da će mi pomoći sa mojim slučajem i da sada slavim jer se moja supruga potpuno promijenila na bolje. Uvijek želi biti uz mene i ne može ništa učiniti bez moje sadašnjosti. Stvarno uživam u svom braku, kakva velika proslava. Nastavićemo da svedočim na internetu jer je Dr..nosakhare pravi čarolija. TREBATI POMOĆ? KONTAKT
  -Email- blackmagicsolutions95@gmail.com
možete ga i dodati na Whats-app: +2349083639501
On je jedini odgovor na vaš problem i čini da se osećate srećnim u vašem odnosu. I to je savršeno u vašoj vezi.
Hoćeš da ti vratiš bivšeg?
želite ljubavnu čaroliju za novog ljubavnika?
Rješenje problema bez djece?
Rešenje finansijskih problema?
Slaba erekcija i brza ejakulacija?
rješenje bolesti i bolesti tijela
Želite da budete unaprijeđeni u svojoj kancelariji.
Rješenje problema razvoda?
Whatsapp ili nazovite +2349083639501