Hodogram kojim se uspješno rješavaju svi problemi

Znam da možda zvuči cinično, ali ovo sam toliko puta vidio u praksi da počinjem misliti da se zbilja radi o ključnom alatu za Problem-solving iliti rješavanje problema.

Nemojte zamarati oči, slikica se otvara uvećana ako na nju kliknete.



Kad sam postavio ovo na blog palo mi je na pamet da poneki moj čitatelj možda baš i ne vlada engleskim u dovoljnoj mjeri da mu ovo bude smiješno.

Pa sam onda u svrhu unaprjeđivanja kvalitete postova na blogu, a i - što je važnije - vježbanja korištenja naprednih tehnika kojima raspolaže Microsoft office 2007, odlučio isti dijagramčić izvesti u Powerpointu.

Pa evo i tog uratka. (isto se moće uvećati ...)



Mnogi će štioc bez sumnje primijetiti da je hrvatska verzija daleko pristojnija i uljuđenija od engleske.

Nije to stoga što smo mi bili Europa daleko prije njih, nego stoga što ja imam čip koji mi ne dozvoljava da prostačim u javnosti.

Bar ne jako.

Ugodan vam vikend.


1 komentara:

zvrk kaže...

No problem, Neutrino!