Isplati li se uopće prestati pušiti?

Ako ste pomislili da ću sad o predstojećoj zabrani pušenja u Hrvatskoj - prevarili ste se.

Ako ste pomislili da ću ponuditi zanimljivu ekonomsku cost-benefit analizu kojom ću uzeti u razmatranje npr. troškove nabavke cigareta i liječenja oboljelih od raka naspram pozitivnih efekata uzgoja duhana na zemljoradnju i općenito gospodarstvo u pasivnim krajevima - opet ste se prevarili.

Moje je razmatranje ovom prilikom puno prozaičnije.

Posjetio sam (opet) stranicu Deathclock



To je stranica koja vam, kad ubacite nekoliko parametara, izračuna koliko ćete još trajati.

Ono što bi trebali znati je kad ste rođeni (to znam, a i piše u putovnici), kojeg ste spola (to isto piše, ali ima i lakših načina za provjeru ... osim ako niste u onom malom postotku spolno neodlučnih), kakav vam je Indeks tjelesne težine (BMI - ako to ne znate možete izračunati i na siteu, ali ako vam ne idu stope i funte evo OVDJE jednog kalkulatora na hrvatskom). Uz to, morate unijeti i jeste li pušač ili nepušač ...

Meni je ispalo da imam još oko milijardu sekundi života - tj da ću ovaj svijet napustiti (i valjda se uploadati u neki centralni arhiv) u Četvrtak 11. travnja 2041...

Znači, odoh ja za nekih 32 godine. U cvijetu ... hm ... mladosti, u svojoj sedamdesetoj ...

A onda mi vrag nije dao mira pa sam si ubacio podatke od prije nekih četiri - pet godina.

Moj je indeks tjelesne mase tada još bio podnošljiv, a ja se (još uvijek) uvjeravam da mi je silna želja za krkanjem posljedica nikotinskog uništavanja živčanih receptora ... ili tako nešto ... zaboravio sam kako je išlo ono što sam jednom pročitao u nekom pseudoznanstvenom članku negdje ... na indexu valjda ...

Elem, ubacim taj stari, pušački, indeks tjelesne mase i odaberem da sam pušač pa ponovno pokrenem izračun i izbaci mi da bih onda umro u 66-oj. 2037. godine

Sad me već počelo zanimati koješta, pa sam si zamislio da sam kojim slučajem nekako uspio prestati pušiti bez debljanja - i veli Deathclock da bih doživio sedamdesettreću... Umro bih 2044.

Pa sad ti reci ... prestaneš pušit i zaradiš sedam godina - onda jedeš i ostaneš bez tri godinice - pa se pitaš - jel zbog te pišljive četiri godine uopće vrijedilo prestajati?!?!

Kaj ja znam ... ima li uopće života u 67.-oj?



Znam koga bih mogao pitati, ali baš neću. Pitam vas ...

2 komentara:

jimbo kaže...

Ma glupost, meni je napisalo da ću živjet do 75. godine života.
Kamo sreće!
A glede pušenja... kao da je bitno kada će čovjek umrijet, a od nečeg se svakako mora umrijet, ali je bolje prestati jer se čovjek bolje osjeća, pa kvalitetnije proživi te godine, a bitnija je kvaliteta spram kvantite, ne?

ribafish kaže...

doći ću ti na grob, ali se neću dugo oblokavat u tvoje ime... daj mi se javi na mail posto tvoj nije vidljiv, ljubi te onaj koji ti najviše šalje...