Nešto lagano za cerekanje - učenje španjolskog

Upravo sam pročitao jedan sjajan post pa rekoh da ga moram s nekim podijeliti.

Izbor je pao na moje milijunsko čitateljstvo.

Na žalost post kojeg pročitah je na engleskom, pa će vas tek nešto manji broj kliknuti na link, ali oni koji hoće - neće požaliti.

Anna je vlasnica bloga Little Red Boat kojeg sam počeo pratiti još dok smo oboje bili u Engleskoj. Ona je danas u Los Angelesu, a gdje sam ja valjda znate ...

Blog joj je ChickLit, ali zabavni chicklit.

U ovom postu što ga upravo pročitah opisuje svoje učenje španjolskog

Uz to, još ću sa vama podijeliti i video sa reklamom Novaka Đokovića za Head. Možda ste ga već vidjeli jer su neki portali pisali o tome, ali meni su embedani klipovi malo premali pa sam se potrudio pronaći original na Youtubeu ... (hm, "original na youtubeu" zvuči malo kao oksimoron, zar ne?)

Reklama je odlična fora, ali možda je "najsmješnija reklama ikad snimljena" malčice pretjeran atribut ...


Kako se vama čini

0 komentara: